StoryEditor
Producenci
30.11.2022 00:00

Dolly Parton poszerza kolekcję zapachów Front Porch i działa w ramach CSR

Zgodnie z raportem opublikowanym przez License Global, po wyprzedaniu kolekcji debiutanckiej, Dolly Parton i Scent Beauty mają wprowadzić rozszerzoną ofertę zapachową przed świętami gwiazdkowymi 2022. Kolekcja Dolly‘s Front Porch składa się z czterech nowych zapachów i będzie sprzedawana w sklepach Walmart, Walgreens i Perfumania. Duet wyda również nowy zapach premium, Dolly: Smoky Mountain, dostępny wyłącznie za pośrednictwem Home Shopping Network.

Dolly Parton, światowej sławy gwiazda muzyki country, poszerzyła zakres swoich działań biznesowych o stworzenie kolekcji zapachów. Po sukcesie pierwszej partii biznesmenka postanowiła powiększyć serię o kolejne produkty. Zapachy Dolly Parton nie są jednak jedynie jej kolejnym przedsięwzięciem biznesowym, ale także charytatywnym; część dochodów ze sprzedaży wody Scent from Above jest przekazywana na cele statutowe fundacji Imagination Library. Organizacja ta przekazuje bezpłatnie książki najmłodszym dzieciom, wspierając wysiłki mające na celu wyeliminowanie analfabetyzmu funkcjonalnego.

Jak powiedziała sama Dolly Parton, „jestem bardzo zadowolona z przyjęcia, jakie otrzymaliśmy w związku z premierą naszego zapachu ScentFrom Above w zeszłym roku. Ten sukces pozwolił mi eksperymentować z nowościami i wprowadzać na świat różne, inspirujące zapachy dzięki kolekcji Front Porch [...]. Nic nie ekscytuje mnie bardziej niż tworzenie czegoś, co przynosi ludziom radość. A przy tegorocznych nowościach czerpałam z wielu wspomnień z młodości, aby stworzyć kolekcję, która moim zdaniem jest naprawdę wyjątkowa”.
 


Dolly Parton jest jedną z gwiazd, które zabłysnęły dekady temu, ale powracają na pierwsze strony dzięki zapachom sygnowanym swoim nazwiskiem. Niedawno spadkobiercy Whitney Houston ogłosili wprowadzenie na rynek wody toaletowej inspirowanej ulubionymi perfumami artystki.

Czytaj także: Oceanic rozszerza portfolio o zapachy Michaela Bublé

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.05.2024 11:58
Natalia Kukulska ambasadorką marki Remé
Natalia Kukulska, piosenkarka, kompozytorka, ambasadorka marki Reméfot. Remé
Natalia Kukulska została nową ambasadorką marki Remé należącej do firmy USP Zdrowie. Dołączyła do Marietty Żukowskiej, która promuje markę. Obie wystąpią w nowej kampanii reklamowej suplementu z kolagenem.

Natalia Kukulska, piosenkarka i kompozytorka, dołączyła do aktorki Marietty Żukowskiej jako ambasadorka marki Remé z portfolio USP Zdrowie. Artystki wspólnie wystąpiły w spocie wizerunkowym Kolagenowej Formuły Piękna Remé - suplementu diety z kolagenem.

image
Marietta Żukowska, aktorka, ambasadorka marki Remé
fot. Remé
Pomysł kreatywny jest kontynuacją poprzedniej kampanii, w której wybrzmiewa hasło: „Piękno jest w Tobie”. W nowej odsłonie ambasadorki zapraszają do swojego świata – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Każda z nich dzieli się swoją definicją piękna. Dla Natalii Kukulskiej: „Piękno to harmonijna kompozycja”, natomiast dla Mariety: „Piękno to blask, który płynie z wnętrza”.

Za produkcję spotu odpowiedzialny jest Selfish 3 Production, reżyserię: Katka Michalak. Scenariusz i koncepcję kreatywną stworzyła agencja Enyo.

Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP działającej w obszarze leków OTC i suplementów diety. Kolagenowa Formuły Piękna jest suplementem ukierunkowanym na wzmocnienie włosów, skóry i paznokci. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.05.2024 14:38
Dove Cameron nową globalną ambasadorką marki Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional
Firma Schwarzkopf, będąca częścią koncernu Henkel, wybrała Dove Cameron na swoją globalną ambasadorkę. W ramach współpracy, Cameron będzie promować markę, wykorzystując swoją obecność w mediach społecznościowych, co ma na celu zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów w cyfrowym świecie marki.

Wybór Cameron odzwierciedla aktualny trend w przemyśle kosmetycznym, gdzie celebryci są angażowani do współpracy w celu wzmocnienia strategii marketingowych marek. Dove Cameron, dzięki swojej popularności i aktywnemu zaangażowaniu w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w rolę ambasadorki, mając znaczący wpływ na obecność Schwarzkopf w kampaniach cyfrowych​.

Dove Cameron, urodzona jako Chloe Celeste Hosterman, jest amerykańską aktorką i piosenkarką, która zdobyła popularność dzięki roli w serialu Disney Channel "Liv i Maddie", gdzie grała podwójną rolę tytułowych bliźniaczek. Za tę rolę zdobyła nagrodę Emmy. Dove również rozwija karierę muzyczną, zarówno solo, jak i w duecie z Ryanem McCartan pod nazwą "The Girl and the Dreamcatcher". Poza swoimi osiągnięciami w dziedzinie aktorstwa i muzyki, Dove Cameron jest również znaną postacią w mediach społecznościowych, gdzie ma szeroką bazę fanów, co czyni ją wpływową osobistością w świecie rozrywki.

Schwarzkopf określił rok 2024 mianem „roku blondynek” w kampanii „What Story Will You Tell?”, która rozpoczęła się 5 marca z udziałem globalnej ambasadorki marki Sofii Vergary i globalnego ambasadora kolorów Chrisa Appletona.  Firma ma teraz nadzieję dotrzeć do szerszej publiczności dzięki kampanii „What Story Will You Tell?”, nawiązując do kariery filmowej, telewizyjnej i muzycznej Dove oraz zachęcając konsumentów do posiadania własnych włosów i opowiadania ich historii.

Czytaj także: Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. maj 2024 09:12