StoryEditor
Producenci
02.09.2024 10:39

Dorota Gardias została ambasadorką Tesori d‘Oriente

Dorota Gardias, znana polska prezenterka pogody i dziennikarka, została nową ambasadorką marki Tesori d’Oriente w Polsce. Pierwsza emisja spotów z udziałem celebrytki miała miejsce kilka dni temu na antenie TVN.

Tesori d’Oriente to marka, która oferuje szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała, inspirowanych orientalnymi tradycjami i zapachami. W jej ofercie znajdują się przede wszystkim perfumy, wody toaletowe oraz mgiełki do ciała, które wyróżniają się egzotycznymi i zmysłowymi kompozycjami zapachowymi. Ponadto, marka oferuje również produkty do kąpieli i pielęgnacji ciała, takie jak żele pod prysznic, kremy do ciała, balsamy oraz olejki do masażu, a z produktów chemii gospodarczej płyny do płukania tkanin, świece zapachowe, patyczki zapachowe oraz odświeżacze powietrza. W ramach nowej strategii promocyjnej, marka Tesori d‘Oriente powierzyła Dorocie Gardias, znanej dziennikarce i prezenterce telewizyjnej, rolę ambasadorki. Jej celem będzie promowanie filozofii marki Tesori d‘Oriente.

 

 

Dorota Gardias to polska prezenterka pogody, dziennikarka i osobowość telewizyjna, znana głównie z pracy w stacji TVN. Urodziła się 22 czerwca 1980 roku w Tomaszowie Lubelskim. Karierę rozpoczęła jako prezenterka w regionalnych stacjach telewizyjnych, ale szybko zyskała popularność na ogólnopolskim rynku medialnym dzięki swojemu profesjonalizmowi i charyzmatycznej osobowości. Gardias zdobyła również tytuł Miss Polonia Lubelszczyzny w 1999 roku, co otworzyło jej drzwi do świata mediów. Poza pracą w telewizji, jest aktywna w mediach społecznościowych i angażuje się w różne projekty związane z modą i urodą.

Tesori d‘Oriente to marka, która łączy luksusowe doznania zapachowe z codzienną pielęgnacją. W tym roku obchodzi 25-lecie istnienia — jako dystrybutor produktów Tesori d’Oriente chcemy wykorzystać tę okazję i zainaugurować działania, dzięki którym marka stanie się jeszcze bliższa polskim klientom. Wybór Pani Doroty Gardias na ambasadorkę marki jest dla nas naturalnym krokiem, który pozwoli na efektywne komunikowanie unikalnych wartości, jakie Tesori d‘Oriente wnosi na polski rynek

mówi Paweł Szuba, prezes zarządu Corri Sp. z o.o., dystrybutora marki Tesori d‘Oriente na polskim rynku.

Czytaj także: Małgorzata Socha została nową ambasadorką Olimp Collagen

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.12.2025 10:03
Unilever przeznaczy 1,5 mld euro rocznie na przejęcia, stawiając na rynek USA
Unilever zmienia strategię biznesową.Shutterstock

Prezes Unilevera Fernando Fernandez poinformował, że koncern planuje przeznaczać około 1,5 mld euro rocznie (około 1,74 mld dolarów) na fuzje i przejęcia. Deklaracja padła podczas wydarzenia zorganizowanego przez JPMorgan i wskazuje na jasno określony budżet inwestycyjny grupy w obszarze M&A.

Jak podkreślił Fernandez, rynek Stanów Zjednoczonych jest obecnie kluczowym obszarem zainteresowania w kontekście potencjalnych transakcji. Aktywa zlokalizowane w USA mają stanowić główny cel przyszłych przejęć, co potwierdza geograficzne ukierunkowanie strategii rozwoju Unilevera w najbliższych latach.

Zapowiedź dotycząca przejęć pojawiła się krótko po formalnym wydzieleniu biznesu lodowego z grupy Unilever. Nowa spółka, działająca pod nazwą The Magnum Ice Cream Company, rozpoczęła notowania giełdowe w Amsterdamie w poniedziałek. Spin-off oznacza istotną zmianę strukturalną w portfelu grupy.

Po separacji segmentu lodów Unilever zakłada poprawę rentowności operacyjnej. Spółka prognozuje, że marża operacyjna w drugiej połowie roku wyniesie co najmniej 19,5 proc., podczas gdy przy uwzględnieniu działalności lodowej raportowana marża wynosiła 18,5 proc.. Oznacza to wzrost o 1 punkt procentowy.

Ujawnienie konkretnej kwoty przeznaczonej na przejęcia pokazuje, w jaki sposób Unilever planuje alokować kapitał po wydzieleniu biznesu lodowego. Jednocześnie wskazuje na strategiczne znaczenie rynku amerykańskiego jako głównego kierunku ekspansji poprzez akwizycje w kolejnych latach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. grudzień 2025 10:41