StoryEditor
Producenci
28.12.2020 00:00

Dr Irena Eris i Henryk Orfinger: To był zły rok. Powrót do normalności zajmie nam 2-3 lata

- Wiemy, że to będzie bardzo zły rok. Prognozy, jakie zakładaliśmy na ten rok w grudniu 2019 roku zrealizujemy prawdopodobnie za 2-3 lata - mówił w programie "Money. To się liczy" Henryk Orfinger, który był jego gościem wraz z dr Ireną Eris.

Dr Irena Eris powiedziała w programie, że szczepionka to jest nasze wybawienie. - Nie wiem tylko, jak będzie wyglądał proces szczepienia. To wszystko nie jest takie proste. Myślę, że to będzie bardzo długo trwało, wcześniej możemy osiągnąć odporność stadną - powiedziała i przyznała, że oboje z mężem gotowi są zaszczepić się jak najszybciej. Podkreśliła też, że będzie zachęcać do tego swoich pracowników.

- Mamy centrum naukowo-badawcze, tam mamy zamrażarkę do 80 stopni, więc jesteśmy gotowi trzymać tam szczepionkę - zadeklarował Henryk Orfinger, współtwórca Grupy dr Irena Eris.

Właściciele kosmetycznego imperium, w skład którego wchodzi również sieć hoteli, odnieśli się także do sytuacji branży hotelarskiej i skomentowali sposoby obchodzenia obostrzeń w branży hotelarskiej. - To jest walka o życie, bo firmy tracą płynność i będą za chwilę plajtować. Będzie za późno, bo one się nie odrodzą. To nie jest jęczenie, tylko prawda - tłumaczyła dr Irena Eris.

Jeśli chodzi o podsumowanie tego roku w wymiarze finansowym w ich firmie, właściciele znanej marki kosmetycznej nie ukrywali, że był trudny.

- Cały proces prowadzenia przedsiębiorstwa to jest bieżące przyglądanie się temu, co się dzieje i analizowanie wyników oraz korygowanie działań czasem na plus, czasem na minus. Wiemy, że to będzie bardzo zły rok. Powrót do normalności zajmie nam 2-3 lata. Prognozy, jakie zakładaliśmy na ten rok w grudniu 2019 roku zrealizujemy prawdopodobnie za 2-3 lata. Tyle potrwa powrót do normalności, jeśli rynek stanie się normalny, bo tu jest jeszcze wiele pytań, na które nie znamy odpowiedzi - przyznał Henryk Orfinger.

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.05.2024 01:36
Julia Wieniawa oficjalną polską ambasadorką L‘Oréal Paris
Julia Wieniawa, artystka młodego pokolenia, aktorka i piosenkarka, została ambasadorką L‘Oréal Parisfot. L‘Oréal Paris
Julia Wieniawa, utalentowana i wszechstronna artystka młodego pokolenia, została ambasadorką L‘Oréal Paris. To ona ma wzmacniać teraz wśród kobiet przesłanie "Ponieważ jesteś tego warta", wokół którego L‘Oréal skupia swój przekaz od 50 lat.

"Julia Wieniawa nie tylko gra i śpiewa, ale także trafia do młodego pokolenia. Idealnie pasuje do marki, która swoje działania skupia wokół hasła: „Ponieważ jesteś tego warta”. Ten rozpoznawalny na całym świecie slogan jest wyrazem  wsparcia kobiet, żeby osiągały swoje cele i żyły zgodnie ze swoimi zasadami i marzeniami. Julia stale się rozwija, próbuje nowych rzeczy i podejmuje się nowych wyzwań. Współpraca z L‘Oréal Paris to sposób, żeby wartości, które łączą ją z marką, wybrzmiały jeszcze bardziej" - tak L’Oréal uzasadnia wybór nowej ambasadorki, która dołącza do Grażyny Torbickiej jako nowa polska twarz marki. 

Julia Wieniawa poinformowała o swojej nowej roli w mediach społecznościowych. "Cieszę się, że dołączam do grona tak wspaniałych i inspirujących kobiet, które od lat promują hasło „Jesteś tego warta”. Hasło, które ma w sobie ogromną moc i cały szereg znaczeń. Hasło, które towarzyszy mi od dziecka i z którym niezwykle się utożsamiam. Tak. Jestem tego warta. I jestem z tej współpracy ogromnie dumna" - napisała.

Jako ambasadorka L’Oréal Paris zadebiutowała na festiwalu fimowym w Cannes prezentując się doskonale, co wspaniale uchwyciła w kadrach fotografka Dorota Szulc. 

 

Julia Wieniawa-Narkiewicz urodziła się w 1998 roku. Jest aktorką, piosenkarką, autorką tekstów, kompozytorką i osobowością sceniczną. Występuje w filmach i serialach. Ze sceną jest związana od dziecka. Pierwszą dużą popularność przyniósł jej serial Rodzinka.pl. Ma na swoim koncie role m.in. w takich filmach jak ‘Sala samobójców", "Kobiet mafii", "Jak pokochałam gangstera", "Chłopi". Na ekrany wchodzi właśnie kolejny film z jej udziałem "Nieobliczalni", gdzie zagrała u boku tak znakomitych aktorów, jak Agnieszka Grochowska, Magdalena Cielecka, Andrzej Seweryn, Paweł Małaszyński.

Julia jest znana ze swojej niezwykłej pracowitości. Poza stałą aktywnością aktorską nagrała 10 solowych singli, koncertuje, zajmuje się także dubbingiem, występuje w telewizyjnych produkcjach. W 2020 r. doszła do finału "Tańca z gwiazdami", gdzie zachwyciła swoimi umiejętnościami tanecznymi. Współpracowała z wieloma markami, co można śledzić w jej mediach społecznościowych. Jej profil na Instagramie obserwuje 2 mln osób. 

Forbes umieścił Julię Wieniawę na liście 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023 r. 

Czytaj także: Iga Świątek została pierwszą polską ambasadorką marki Lancôme

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 15:36
Dove wchodzi w nową kategorię produktową: dezodoranty do całego ciała
Nowa formuła dezodorantu ma pomóc walczyć z potliwymi okolicami ciała, które do tej pory nie miały dedykowanych produktów.Dove
Marka Dove, należąca do Unilever, wprowadza nową linię dezodorantów do całego ciała, przeznaczonych do stosowania na piersi, plecy, uda, stopy oraz zewnętrzne okolice intymne. Dezodoranty są przebadane i zatwierdzone przez dermatologów, absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemny zapach.

Marka Dove, będąca częścią koncernu Unilever, wprowadza na rynek innowacyjną serię dezodorantów do całego ciała. Produkty te są przeznaczone do stosowania na różne partie ciała, w tym piersi, plecy, uda, stopy, a także zewnętrzne okolice intymne. Biorąc pod uwagę wielkość i globalną rozpoznawalność marki, wejście w nową, specjalistyczną kategorię produktową może spowodować powstanie ogólnoświatowego trendu w tym kierunku.

Pranav Chandan, dyrektor ds. dezodorantów w firmie Unilever na USA, powiedział:

Mniej niż 1 proc. potu wytwarzanego przez nasze ciało pochodzi spod pach. Pot powoduje nieprzyjemny zapach, a często także uczucie skrępowania, które może powstrzymywać kobiety od codziennych zajęć. Dezodoranty Dove do całego ciała zostały zaprojektowane, aby pomóc kobietom w codziennym funkcjonowaniu w zaufaniu i komforcie.

Dermatologicznie zatwierdzone dezodoranty skutecznie absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemne zapachy bezpośrednio u ich źródła. Wyróżniają się formułami wolnymi od aluminium, wzbogaconymi o witaminy B3 i E, które dodatkowo pielęgnują skórę. Kolekcja obejmuje dwa nowe formaty dezodorantów, gwarantujące 72-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem, oferując tym samym długotrwałą świeżość i komfort użytkowania.

Obecnie globalny rynek antyperspirantów i dezodorantów jest wyceniany na około 30,49 miliarda dolarów w 2022 roku i oczekuje się, że będzie się dynamicznie rozwijał, osiągając wartość 44,95 miliarda dolarów do 2031 roku przy CAGR wynoszącym 5,31 proc. od 2024 roku​ (wg. Research & Markets)​​. Wzrost ten napędzany jest rosnącą świadomością higieny osobistej oraz rosnącym zapotrzebowaniem na produkty bez aluminium i zawierające naturalne składniki, które są uważane za bardziej przyjazne dla zdrowia​. Ponadto, innowacje w zakresie formuł i opakowań, takie jak wprowadzenie aerozoli bez aluminium i naturalnych składników, przyczyniają się do zwiększenia popularności tych produktów. Rynki w Ameryce Północnej i Europie, ze względu na wysoką świadomość higieny osobistej i rosnącą siłę nabywczą konsumentów, odgrywają kluczową rolę w rozwoju tego sektora​.

Czytaj także: Czy używanie antyperspirantów jest bezpieczne? Dermatolog rozwiewa mity o tych kosmetykach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. maj 2024 08:21