
W badaniu „Purpose Readiness Sudie” zorganizowanym przez firmę konsultingową Globe One 3100 uczestników zapytano, na ile zrównoważone, autentyczne, uczciwe, zorientowane na zysk i zorientowane na przyszłość są według nich firmy, ale także organizacje pozarządowe i partie polityczne. Respondenci wybierali z około 100 instytucji. Dla każdej badanej grupy obliczono „Purpose Readiness Index”. Im wskaźnik wyższy, tym bardziej wiarygodna instytucja.
Najwyższy wskaźnik „Purpose Readiness” dla firm uzyskały Dm-drogerie markt. W opinii Globe One ten wynik to efekt zaangażowania sieci w pomoc Niemcom w uporaniu się z pandemią koronawirusa i utworzenia sieci punktów szybkich testów na COVID-19.
Projekt tworzenia punktów szybkich testów na koronawirusa dm-drogerie markt rozpoczęły wspólnie z rządem Badenii-Wirtembergii na początku marca. Zaczęły one powstawać przy drogeriach i do dziś testują bezpłatnie testem antygenowym. Aby poddać się badaniu wystarczy się umówić w wybranej lokalizacji przez stronę internetową lub aplikację. Test przeprowadzają przeszkoleni pracownicy, a wynik jest wysyłany e-mailem po 15 minutach.
Punkty szybkich testów dm wciąż są otwierane. W ciągu kilku najbliższych dni ma ich być około 300.