StoryEditor
Producenci
31.05.2022 00:00

Drogerie Natura nawiązały współpracę z laureatkami konkursu Miss Polonia

Drogerie Natura, partner główny konkursu Miss Polonia 2022, rozpoczynają współpracę z dwiema ambasadorkami – Krystyną Sokołowską, nową Miss Polonia 2022 i oraz Agnieszką Brewką, która głosami członków Klubu Natura otrzymała tytuł Miss Polonia Drogerii Natura. 

W planach są sesje zdjęciowe, udział Ambasadorek w eventach organizowanych z okazji 25-lecia drogerii Natura, których kulminacja jest planowana na sierpień, livy sprzedażowe oraz inne urodzinowe akcje. Współpraca będzie również dotyczyła intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych oraz serwisach internetowych. W planach jest  także wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji kosmetyków kolorowych sygnowanych logo Miss Polonia.

Nowa Miss Polonia, Krystyna Sokołowska pochodzi z Białegostoku, jest studentką i właścicielką klubu sportowego. Pracuje jako trener gimnastyki artystycznej i stretchingu z dziećmi i dorosłymi. Biegle rozmawia w trzech językach – polskim, angielskim i rosyjskim, zna też podstawy języka niemieckiego. Uwielbia grać na fortepianie, uprawiać sport, gotować oraz podróżować. 

Miss Polonia Drogerii Natura, Agnieszka Brewka ze Złotowa jest na drugim roku studiów magisterskich na Wydziale Geograficznym Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

Agnieszka Brewka otrzymała tytuł Miss Polonia Drogerii Natura głosami członków Klubu Natura, na scenie podczas finałowej gali gratulacje złożył jej Marcin Bojarski, prezes spółki Natura.

Na after party po uroczystej gali konkursu Miss Polonia  Natura zorganizowała także charytatywną aukcję ubrań ukraińskiej projektantki mody Olgi Sołowiej, która uciekając przed wojną znalazła schronienie w punkcie pomocy stworzonym przez rodzinę spółek Pelion, której częścią jest sieć drogerii Natura. 10 ręcznie malowanych strojów zaprezentowały finalistki tegorocznego konkursu, w tym Miss Polonia 2022 Krystyna Sokołowska. Dochód z licytacji tej kolekcji trafi do łódzkiego domu dziecka, w którym przebywają mali uchodźcy wojenni z Ukrainy.

Przeczytaj również: Drogerie Natura zostały partnerem głównym konkursu Miss Polonia

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2025 04:33