StoryEditor
Producenci
02.08.2022 00:00

Drogerie Natura ruszają z akcją #zazieleniamysię

Drogerie Natura obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia i z tej okazji rozpoczynają kolejną akcję społeczną. To akcja #zazieleniamysię, w ramach której zakupy są premiowane sadzeniem drzew. Natura wprowadza także jako wystrój swoich drogerii żywe kwiaty. 

Członkowie Klubu Natura, prowadzonego przez sieć drogerii Natura,  którzy chcą zrobić coś dobrego dla środowiska, przez cały sierpień mogą przyłączyć się do akcji #zazieleniamysię. Zakupy w Naturze są premiowane sadzeniem drzew.

Jak wziąć udział w akcji #zazieleniamysię

Aby wziąć udział w urodzinowej akcji, należy w dn. 1-31 sierpnia 2022 r. zrobić zakupy w drogerii Natura lub na www.drogerienatura.pl za minimum 125 złotych wejść na stronę Klubu Natura (www.klubnatura.pl), zalogować się (lub zarejestrować – w przypadku braku konta), a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy i podać numer paragonu.

Natura wspólnie z portalem www.posadzimy.pl, który posadził już 113 039 drzew w Polsce, zajmie się resztą. Każdy klubowicz otrzyma imienny certyfikat, informację o lokalizacji posadzonego drzewa,
a także potwierdzenie z nadleśnictwa o legalności zasadzenia. Drzewa będą sadzone jesienią lub wiosną.

Sadzonki drzew w programie lojalnościowym Natury

 „Posadź drzewo”  to także nowa kategoria w katalogu nagród Klubu Natura. 1500 punktów zebranych w programie lojalnościowym wystarczy, aby zakupić sadzonkę.

– Serdecznie zapraszamy do udziału w akcji i wspólnego zazieleniania naszej planety! Warto, bo rola drzew w światowym ekosystemie jest nie do przecenienia. Drzewa produkują niezbędny do życia tlen, pomagają utrzymać odpowiednią wilgotność powietrza, stabilizują klimat, łagodzą efekt cieplarniany, stanowią barierę przed zanieczyszczeniami. Są miejscem życia wielu gatunków zwierząt, a produkowane przez nie substancje organiczne stanowią ważne źródło pożywienia – mówi Grażyna Tomala-Tylman, dyrektor ds. komunikacji i PR w Grupie Pelion, w której działają drogerie Natura.

Jeden las Natury już rośnie. Jesienią ubiegłego roku, na działce między Łodzią a Warszawą, pracownicy firmy posadzili las o powierzchni jednego hektara.

Żywe kwiaty poprawią samopoczucie pracowników i klientów drogerii Natura

– Dodatkowo z okazji urodzin postanowiliśmy wprowadzić do naszych drogerii żywe kwiaty.
W pierwszej kolejności, w sierpniu, staną one w 30 drogeriach w całym kraju. Chcemy tworzyć przyjazny klimat w naszych drogeriach, a jak wiadomo rośliny nie tylko pięknie wyglądają, ale mają dobroczynny wpływ na nasze samopoczucie: zwiększają wilgotność powietrza, pochłaniają szkodliwe substancje, działają uspokajająco, jonizują powietrze –
dodaje Grażyna Tomala-Tylman.

Z okazji jubileuszu 25-lecia drogerii Natura, na klientów czekają także atrakcyjne promocje na wybrany asortyment.

Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających na polskim rynku sieci drogeryjnych. Pierwsze drogerie pod szyldem Natura ruszyły w Warszawie w 1997 r. Obecnie sieć posiada 265 placówek, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników. Natura otwiera stacjonarne drogerie w miastach liczących co najmniej 15 tys. mieszkańców. Klienci mogą również robić zakupy w sklepie internetowym www.drogerienatura.pl Oferta drogerii Natura obejmuje ponad 25 tys. produktów, w tym marki dostępne na wyłączność, m.in. Kobo Professional, Botanic, Seyo, Skinimal, Natura Eko, Natura Eko Dom.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.06.2025 14:07
Marka amerykańskiej celebrytki podsumowała rok sukcesów na rynku w Indiach
W Indiach największym zainteresowaniem cieszą się perfumy Cosmic oraz olejki do ust Kylie Skin Lip OilsIG Kylie Cosmetics

Kylie Cosmetics, marka kosmetyczna firmowana przez Kylie Jenner, chce rozszerzyć swoją ofertę produktów dostępnych w Indiach po pierwszym roku działalności na tym rynku. Marka spotkała się tam z bardzo dużym zainteresowaniem konsumentów i zapowiada wprowadzenie nowych kategorii kosmetyków.

Wprowadzona przez House of Beauty marka kosmetyków Kylie Jenner szybko zyskała popularność w Indiach – szczególnie dzięki zestawom Lip Kits. Teraz planuje wprowadzenie 50-60 nowych SKU ze swojej oferty, głównie kosmetyki do pielęgnacji skóry, perfumy, błyszczyki i pomadki. 

Kosmetyki Kylie Cosmetics są obecne w 29 perfumeriach sieci Sephora, które rozszerzają swoją obecność na główne obszary metropolitalne (m.in. Delhi czy Bombaj). Największym zainteresowaniem cieszą się perfumy Cosmic oraz olejki do ust Kylie Skin Lip Oils.

Rok 2024 był przełomowy dla Kylie Cosmetics w Indiach. Planujemy dodatkowo rozszerzyć naszą obecność w e-commerce, aby zwiększyć zasięg i widoczność w 2025 roku roku – komentuje Vikram Vijay Kant, dyrektor ds. biznesowych w House of Beauty.

Indie to coś więcej, niż tylko rosnący rynek. Nasze kolejne kroki obejmują ekspansję na dodatkowe kanały, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów – zapowiada Rizwan Mulla, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Coty India

Marka Kylie Cosmetics wystartowała z pierwszą serią zestawów błyszczyków do ust w 2015.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.06.2025 11:56
L’Oréal Paris prezentuje kampanię „Sit Al Bait”: nowa odsłona kobiecej siły na Bliskim Wschodzie
Kampania redefiniuje tradycyjne pojęcie „Sit Al Bait” – arabskie wyrażenie oznaczające „panią domuIG L‘Oréal Paris

L’Oréal Paris, we współpracy z agencjami FP7 McCann Dubai, McCann Paris oraz Current Global MENAT, uruchomił nową kampanię w ramach platformy Women of Worth, która właśnie startuje na terenie całego Bliskiego Wschodu. Kampania redefiniuje tradycyjne pojęcie „Sit Al Bait” – arabskie wyrażenie oznaczające „panią domu”, a jej głównym celem jest przełamanie utartych stereotypów, ukazując kobiety tego regionu jako silne, samodzielne i wpływowe jednostki, które aktywnie kształtują swoje życie zarówno w domu, jak i poza nim.

Kampania opiera się na subtelnej, ale znaczącej grze słów, która pokazuje, jak obecność lub brak przedimka „al” całkowicie zmienia odbiór tego wyrażenia. Bez „al” – „Sit bait” (ang. housewife) – termin bywa odbierany jako bardziej pasywny, odnoszący się do kobiety, która jedynie „siedzi w domu”, bez większego wpływu. Dodanie „al” - „Sit Al Bait” - nadaje mu zupełnie inny sens: „pani domu” jako silnej, odpowiedzialnej i aktywnej kobiety, która ma realny wpływ na swoje otoczenie i życie rodzinne. Ten prosty zabieg językowy zmienia narrację i przywraca należną wartość często niewidzialnej pracy milionów kobiet.

Zakorzeniona w kulturowych niuansach regionu kampania opiera się na długoletnim zaangażowaniu marki L’Oréal w działania na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet, jednocześnie kwestionując język, który wciąż kształtuje tożsamość kobiet w regionie.

Według badania przeprowadzonego przez L’Oréal Paris 53 proc. mężczyzn i kobiet w regionie MENA uważa, że określenie „housewife” („sit bait”) nie oddaje w pełni współczesnej roli kobiet w 2025 roku. Dane te potwierdzają, że społeczne postrzeganie kobiet w regionie zmienia się dynamicznie, a tradycyjne role ewoluują w stronę większej niezależności i aktywności.

Przekaz kampanii jest jasny: kobiety Bliskiego Wschodu są współczesnymi liderkami, które łączą tradycję z nowoczesnością i nie pozwalają, aby ich rola została zredukowana do stereotypów. L’Oréal Paris celebruje ich siłę, niezależność i wyjątkowość, zachęcając do redefinicji pojęcia „Sit Al Bait” jako symbolu dumy i mocy. W regionie, gdzie kulturowe oczekiwania od dawna przypisywały kobietom przede wszystkim rolę opiekunki lub gospodyni domowej, kampania L’Oréal stanowi trafne przypomnienie, że kobiety mogą – i już są – kimś o wiele więcej: liderkami, wizjonerkami, przedsiębiorczyniami i inicjatorkami zmian. Mogą być tym, kim tylko zechcą.

Sit Al Bait to nie tylko wyrażenie kulturowe, to manifest, który odzwierciedla najgłębsze wartości naszej marki: wspieranie kobiet w definiowaniu siebie na własnych zasadach – powiedział Christian Bou Khalil, Dyrektor Marketingu na region MENA, L’Oréal Paris. – Jesteśmy dumni, że możemy kwestionować utarte schematy i podkreślać zmieniającą się rolę kobiet w społeczeństwie – jako liderek, inicjatorek zmian i wizjonerek. To przypomnienie, że wzmacnianie pozycji kobiet zaczyna się od uznania wartości, którą już w sobie mają – bo są tego warte.

Promocyjny film kampanii prezentuje aktorki Yasmine Sabri i Aseel Omran, które występują razem z innymi kobietami z różnych zakątków Bliskiego Wschodu. Każda z nich reprezentuje inną odsłonę kobiecości i sukcesu, pokazując, że bycie „Sit Al Bait” nie ogranicza się do tradycyjnej roli opiekunki domu, lecz obejmuje aktywne działanie, samorealizację i wpływ na otaczający świat.

Zobacz też: Beauty made in Saudi: lokalni influencerzy na radarze światowego rynku

Premierowa odsłona kampanii w Bejrucie zapoczątkowała regionalną ekspansję, a już niebawem jej przekaz wybrzmi również w Rijadzie, Dubaju i innych miastach Bliskiego Wschodu. Zaplanowane działania w kolejnych etapach będą konsekwentnie wspierać długoterminową wizję marki w ramach projektu „Sit Al Bait”. 

I choć nowa kampania L’Oréal Paris skierowana jest głównie na Bliski Wschód, gdzie tradycyjne role społeczne często są ściśle określone, rezonuje ona daleko poza ten region. Kampania pokazuje, jak zmienia się globalnie sposób postrzegania kobiet – od ograniczających stereotypów do bardziej pełnych i wielowymiarowych ról, które uwzględniają ich aktywność zawodową, społeczną i osobistą autonomię.

autorka: Marta Krawczyk

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. czerwiec 2025 07:59