StoryEditor
Producenci
11.05.2022 00:00

Drogerie Natura świętują 25-lecie i patronują konkursowi Miss Polonia

Sieć Drogerie Natura została partnerem głównym konkursu Miss Polonia. To jedno z działań zaplanowanych z okazji 25-lecia działalności sieci. W ramach tego wydarzenia klienci Natury wytypują spośród 20 finalistek Miss Polonia Drogerii Natura. W planach jest  także wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji kosmetyków sygnowanych logo Miss Polonia. 

Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających na polskim rynku sieci drogeryjnych. Ten rok ma być dla niej bardzo ważny i przełomowy. Sieć planuje inwestycje w najnowsze systemy informatyczne, rozwój elektronicznej platformy e-commerce, a także budowę magazynu, który pozwoli klientom zamawiać więcej, a zakupy dostarczać szybciej. Nigdy wcześniej firma nie realizowała tak dużego planu inwestycyjnego.

Czytaj więcej: Drogerie Natura zapowiadają największe inwestycje w historii sieci

Pierwsze drogerie pod szyldem Natura ruszyły w Warszawie w 1997 r. Obecnie sieć posiada 265 placówek, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników. Natura otwiera stacjonarne drogerie w miastach liczących co najmniej 15 tys. mieszkańców.

Z okazji 25-lecia istnienia sieci na ten rok zostały zaplanowane różne marketingowe aktywności. Sieć ogłosiła właśnie, że została partnerem głównym konkursu Miss Polonia.

W ramach tego wydarzenia klienci i klientki firmy wytypują spośród 20 finalistek Miss Polonia Drogerii Natura. Na głosujących czekają niespodzianki. Głosy można oddawać na stronie: https://lnkd.in/exWtpHCS.

Drogerie Natura planują także liczne aktywności związane z jubileuszem 25-lecia, do których zaproszą finalistki konkursu. W planach jest  miedzy innymi wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji kosmetyków sygnowanych logo Miss Polonia.

Na after party po uroczystej gali konkursu Miss Polonia, która odbędzie się 27 maja we Włocławku i będzie transmitowana w TVP2, Natura zorganizuje charytatywną aukcję ubrań ukraińskiej projektantki mody, która uciekając przed wojną znalazła schronienie w punkcie pomocy stworzonym przez rodzinę spółek Pelion S.A., której częścią jest sieć drogerii Natura.



Olga Solovey od 16 lat maluje etniczne wzory na tkaninach, sama projektuje i szyje ubrania. Przed wybuchem wojny prowadziła we Lwowie własną pracownię kreacji ślubnych i wieczorowych. Jednego dnia wszystko musiała zostawić. Szczęśliwie może nadal robić to co kocha. Wszystko dzięki temu, że Drogerie Natura zaprosiły ją do stworzenia mini kolekcji.

– Podczas aukcji charytatywnej koszule projektu Olgi będą prezentowały finalistki Miss Polonia. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji cała Polska dowie się o talencie Olgi i otworzą się przed nią nowe zawodowe możliwości. Mocno jej kibicujemy – komentuje Grażyna Tylman, dyrektor marketingu i PR w Grupie Pelion.



Miss Polonia, który organizowany jest w Polsce od ponad 90 lat to jeden z najstarszych konkursów piękności na świecie. Laureatki konkursu reprezentują nasz kraj w najważniejszych, międzynarodowych konkursach piękności na świecie: Miss World, Miss Intercontinental i Miss Grand International. W tym roku łodzianka Karolina Bielawska została 70. w historii Miss World. Jubileuszowa gala odbyła się 16 marca w Portoryko. Dzięki temu wielkiemu sukcesowi korona Miss World po 33 latach wróciła do Polski. W 1989 Miss World została Aneta Kręglicka.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 17:47