Linia wellness artystki będzie obejmowała "kochające skórę", zatwierdzone przez dermatologów, wolne od okrucieństwa produkty. Marka jest też opisywana jako integracyjna i autentyczna. Zostanie wprowadzona na rynek już w przyszłym roku.
- Alicia jest nie tylko ikoną, ale jest też inspiracją. Jej spojrzenie na piękno jest pełne duszy i ponadczasowe. Wspólnie tworzymy wizję wytyczenia nowego szlaku piękna - komentuje Kory Marchisotto, dyrektor ds. marketingu, E.l.f. Beauty i prezes nowej marki Lifestyle Beauty, którą tworzy razem z Alicią Keys.
Tarang Amin, prezes i dyrektor generalna E.l.f. Beauty powiedziała, że firma wykorzystuje swoje mocne strony, aby pomóc zrealizować wizję Alicii i dotrzeć do nowych odbiorców w kreatywny sposób. Oznacza to, że E.l.f. chce przejść z zagrożonej kategorii makijażu do kategorii wellness, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów.