StoryEditor
Producenci
19.11.2019 00:00

Estée Lauder kupuje Dr.Jart +. To pierwsze przejęcie azjatyckiej marki przez koncern

Estée Lauder Companies podpisało umowę na przejęcie Dr.Jart +. Gigant kosmetyczny wykupuje pozostałe udziały w spółce dominującej marki Have & Be po inwestycji mniejszościowej z 2015 roku. W ten sposób przejmie koreańską markę kosmetyków do pielęgnacji skóry.

Estée Lauder Companies zamierza przejąć pełną własność Have & Be Co. Ltd i jej dwóch koreańskich marek kosmetycznych, Dr. Jart + i Do The Right Thing, ogłosiła firma 18 listopada.

Jest to pierwsze nabycie przez grupę azjatyckiej marki kosmetyków w ramach strategicznego planu umocnienia pozycji na kwitnącym rynku produktów do pielęgnacji skóry i rozszerzenia jej obecności w handlu detalicznym w Azji / Pacyfiku, Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii.

Estée Lauder po raz pierwszy zainwestowała w spółkę z siedzibą w Seulu w 2015 roku, przejmując mniejszościowy pakiet akcji. Od tego czasu specjalista ds. pielęgnacji skóry, dr Jart +, osiągnął w tym roku sprzedaż o wartości ponad 500 milionów dolarów, napędzoną przez oddanych fanów z pokolenia milenialsów w Azji i Stanach Zjednoczonych.

Marka korzysta z możliwości szybkiego wprowadzenia na rynek produktów, wytwarzając modne kosmetyki do pielęgnacji skóry, takie jak kremy nawilżające, maski, środki do demakijażu i serum, i jest obecnie sprzedawana w ponad 35 krajach. Have & Be. Ltd posiada wycenę rynkową na około 1,7 miliarda dolarów. Dotyczy to również Do The Right Thing, męskiej marki produktów do pielęgnacji.

- Duch przedsiębiorczości i kreatywność Dr. Jart + idealnie pasują do The Estée Lauder Companies. Ponieważ konsumenci w coraz większym stopniu koncentrują się na pielęgnacji skóry, a kategoria kontynuuje swój szybki globalny rozwój, wpływ nowatorskich, naukowo napędzanych marek, takich jak Dr. Jart +, jest niezaprzeczalny powiedział William Lauder, prezes The Estée Lauder Companies.

ChinWook Lee, założyciel i dyrektor generalny Have & Be Co. Ltd. dodał: - Estée Lauder Companies to idealny dom dla naszych marek. Od początku naszej współpracy cztery lata temu firma podziela naszą misję dostarczania najlepszych produktów do pielęgnacji skóry i urody konsumentom na całym świecie.

Dr Jart + dołączy do portfolio marek Estée Lauder nadzorowanych przez Jane Hertzmark Hudis, prezes grupy, w tym odnoszących sukcesy firm kosmetycznych, takich jak La Mer, Bobbi Brown, AERIN, Darphin, Origins, Aveda oraz Bumble and Bumble.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 18:26