StoryEditor
Producenci
19.06.2024 08:53

Ewa Swoboda, polska olimpijka, ambasadorką marki Neonail

Ewa Swoboda, polska lekkoatletka, mistrzyni olimpijska w kampanii marki Neonail / Neonail
Ewa Swoboda, polska lekkoatletka, olimpijka, została ambasadorką marki Neonail. Współpraca z marką to nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci – znaku firmowego Ewy Swobody. To również efekt podzielania tych samych wartości, jakimi jest konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość oraz odwaga, aby komunikować to światu.

Ewa Swoboda należy do czołówki polskich lekkoatletek. Jest wicemistrzynią świata w biegu na dystansie 60 metrów i wicemistrzynią Europy na 100 m. Teraz jest także ambasadorką marki Neonail – jednej z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych w kategorii manicure i hybrydowych lakierów do paznokci. Współpraca marki z Ewą Swobodą, jak podkreślono w komunikacie prasowym, jest nie tylko konsekwencją jej looku – zamiłowania do kolorowych paznokci, ale przede wszystkim tego, jak wielką inspiracją jest i może być dla milionów dziewczynek i kobiet.

– Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Doceniamy dokonania Ewy, jej pasję oraz fakt, że stanowi inspirację dla dziewcząt i kobiet w różnym wieku. Jest dla nich doskonałym przykładem dążenia do realizacji własnych marzeń, zawsze pozostając sobą. Niezmiennie podziwiamy jej pracowitość, upór i to, że nie zmienia się pod wpływem oceny innych – podkreśla Anna Uptas, dyrektorka marketingu firmy Cosmo Group, będącej właścicielem marki Neonail.

Sama Ewa Swoboda mówi: – Nie zawsze mam długie paznokcie chociaż przeważnie takie noszę. Dobrze zrobione, długie pazy wydłużają dłoń i są śliczną ozdobą.

Lekkoatletka nie ukrywa również, że wyrazisty manicure to nie jest wyłącznie kwestia estetycznych dłoni:

– Współpraca z Neonail jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ nie zważam na stereotypy ani oceny innych, szczególnie jeśli chodzi o mój wygląd. Kolor to dla mnie naturalny środek wyrazu, dzięki niemu mogę pokazać mój styl i nastrój. Kolorowe paznokcie to jeden z moich znaków rozpoznawczych.

Uwagę na międzynarodowej sportowej arenie Ewa zdobyła swoimi spektakularnymi sukcesami. Obecnie jest jedną z najwybitniejszych polskich lekkoatletek. Urodzona w 1997 roku w Żorach, Ewa przez wiele lat reprezentowała klub UKS Czwórka Żory. Pierwszy sukces to czwarte miejsce na dystansie 100 metrów (11,61 sekundy) podczas Mistrzostw Świata do lat 18 w Doniecku. Kolejny sukces przyszedł już rok później – zwycięstwo na tym samym dystansie podczas kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich Młodzieży w Baku. W 2015 roku zdobyła złoty medal Mistrzostw Europy Juniorów na dystansie 100 metrów w szwedzkiej Eskilstunie z czasem 11,52 sekundy. Ostatni sukces to srebrny medal lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w biegu na 100 metrów  zdobyty w czerwcu 2024 w Rzymie. 26-latka z Żor ma też w dorobku trzy medale halowych Mistrzostw Europy na dystansie 60 metrów. W tej konkurencji zdobyła również srebro tegorocznych Halowych Mistrzostw Świata.

Kolejne lata prowadziły Ewę po kolejne zwycięstwa, aby dziś uplasować ją w czołówce najbardziej obiecujących polskich lekkoatletek w biegach sprinterskich.

– Wielbicielka tatuaży oraz długich paznokci jest doskonałym przykładem na to, że można realizować swój scenariusz na życie i spełniać nawet najbardziej niecodzienne marzenia, jednocześnie nie tracąc na kobiecości i własnego stylu. Kolorowy manicure jest formą ekspresji, sposobem na wyrażanie swojej osobowości, a Ewa lubi wykorzystywać możliwości, jakie są związane z bogatą paletą kolorystyczną Neonail. Lubi sięgać po różnorodne odcienie, bawić się ich łączeniem. Dlatego zaproponowaliśmy 15 wybranych, ulubionych kolorów lakierów hybrydowych polskiej sprinterki, aby każda z kobiet miała możliwość zainspirowania się  stylizacjami, którymi wyróżnia się Ewa Swoboda – podaje Neonail.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.12.2025 10:03
Unilever przeznaczy 1,5 mld euro rocznie na przejęcia, stawiając na rynek USA
Unilever zmienia strategię biznesową.Shutterstock

Prezes Unilevera Fernando Fernandez poinformował, że koncern planuje przeznaczać około 1,5 mld euro rocznie (około 1,74 mld dolarów) na fuzje i przejęcia. Deklaracja padła podczas wydarzenia zorganizowanego przez JPMorgan i wskazuje na jasno określony budżet inwestycyjny grupy w obszarze M&A.

Jak podkreślił Fernandez, rynek Stanów Zjednoczonych jest obecnie kluczowym obszarem zainteresowania w kontekście potencjalnych transakcji. Aktywa zlokalizowane w USA mają stanowić główny cel przyszłych przejęć, co potwierdza geograficzne ukierunkowanie strategii rozwoju Unilevera w najbliższych latach.

Zapowiedź dotycząca przejęć pojawiła się krótko po formalnym wydzieleniu biznesu lodowego z grupy Unilever. Nowa spółka, działająca pod nazwą The Magnum Ice Cream Company, rozpoczęła notowania giełdowe w Amsterdamie w poniedziałek. Spin-off oznacza istotną zmianę strukturalną w portfelu grupy.

Po separacji segmentu lodów Unilever zakłada poprawę rentowności operacyjnej. Spółka prognozuje, że marża operacyjna w drugiej połowie roku wyniesie co najmniej 19,5 proc., podczas gdy przy uwzględnieniu działalności lodowej raportowana marża wynosiła 18,5 proc.. Oznacza to wzrost o 1 punkt procentowy.

Ujawnienie konkretnej kwoty przeznaczonej na przejęcia pokazuje, w jaki sposób Unilever planuje alokować kapitał po wydzieleniu biznesu lodowego. Jednocześnie wskazuje na strategiczne znaczenie rynku amerykańskiego jako głównego kierunku ekspansji poprzez akwizycje w kolejnych latach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. grudzień 2025 10:04