StoryEditor
Producenci
07.10.2021 00:00

Foreo stworzyło szczoteczkę promującą różnorodność

Foreo, jako część akcji „Jesteście WYjątkowi”, stworzyło limitowaną wersję szczoteczki Luna 3 – YOUnique Luna. Otrzymało ją tylko 100 osób na świecie, w tym 3 z Polski.

Marka Foreo stworzyła 100 limitowanych szczoteczek Luna YOUnique. Ich projekt nawiązuje do różnorodności. 

– Każda z Lun trafiła do WYjątkowych osób na całym świecie. Ich powstawaniu towarzyszyła myśl przewodnia – otwierania otaczającej nas rzeczywistości dla osób uzdolnionych w różnych kierunkach i wyjątkowych, bez względu na ich pochodzenie, płeć, wizerunek czy kolor skóry. Aby nie bały się otwarcie być sobą i spełniały marzenia – podała firma w komunikacie.

W Polsce szczoteczki YOUnique trafiły do trzech osób. W ich wyborze marka kierowała się ich miłością do samego siebie, otwartym podejściem do życia i motywowaniem innych do tego, aby nie bali się być wyjątkowi.

Troje wybranych ambasadorów akcji „Jesteście WYjątkowi”, inspiruje i zachęca do bycia sobą nie tylko w mediach społecznościowych, ale też poza nimi:

Paweł Chudziński, zanany jako pizzapaweł działa głównie na TikToku oraz Instagramie. To jedna z najbardziej pozytywnie zakręconych i uśmiechniętych osób w polskich mediach społecznościowych. Należy do społeczności LGBTQ+ i otwarcie mówi o tym na swoich kanałach. Chętnie udziela się też w uświadamiających akcjach społecznych – pojawił się między innymi na muralu w Warszawie, który Netflix i TikTok stworzyli z okazji Miesiąca Dumy.


Karolina Gołębiewska to jedna z najpopularniejszych polskich influencerek, która otwartością i kreatywnością motywuje do działania oraz zdobywa rzesze fanek i fanów. Nie boi się eksperymentować ze swoim wyglądem i stylizacjami. Stworzyła od podstaw dobrze prosperujący biznes. Od lat inspiruje, pomaga innym polubić swoje niedoskonałości, kreuje markę osobistą w sieci i realizuje się w swoich pasjach. 


Weronika Heck to barwna osobowość polskich mediów społecznościowych. Choć swoją karierę zaczynała od gotyckiej, alternatywnej modelki, nie lubi się szufladkować i zamykać na jeden styl. Kocha bawić się modą i makijażem. Jej oryginalny wizerunek, którego nie boi się eksponować, osobowość, trafne spostrzeżenia i niebanalne zainteresowania sprawiały, że marka Foreo uznała ja za absolutnie wyjątkową.

– Wyjątkowość drzemiąca w każdym z nas to coś, co musimy zacząć doceniać. Warto nauczyć się wierzyć w siebie, swój styl, sposób wyrażania i nie zawsze podążać za narzuconymi “trendami”, które mogą zgasić iskierkę nawet w najpiękniejszej wewnętrznie osobie. Opierając się na szwedzkich wartościach Foreo chce o tym przypominać na co dzień – poinformowała marka. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.06.2024 11:52
Rituals Cosmetics otworzył czterdziesty ósmy sklep w Polsce
Sklep Rituals Cosmetics w centrum handlowym Avenida Poznań został otwarty 12 czerwca 2024 r.Avenida Poznań
Marka Rituals Cosmetics uruchomiła swój czterdziesty ósmy sklep w Polsce. Został on otwarty w centrum handlowym Avenida Poznań. Na czerwiec planowane są jeszcze dwa kolejne otwarcia, zatem miesiąc zamknie 50 salonami.

Salon Rituals Cosmetics otwarty 12 czerwca w  centrum handlowym Avenida Poznań jest czterdziestym ósmym sklepem marki w Polsce. W tym roku jest to już trzecie otwarcie – dwa wcześniejsze miały miejsce w Opolu i Suwałkach. Na czerwiec planowane sa jeszcze dwa - w gliwickiej Galerii Forum oraz trzeci sklep w Krakowie – tym razem w Galerii Kazimierz. Zatem na koniec miesiaca marka będzie miała w Polsce 50 sklepów własnych.  

Na tym jednak ekspansja marki w naszym kraju się nie skończy,  Wiadomo już, że w planach jest uruchomienie salonu w Inowrocławiu.

 

Czytaj też: Rituals otworzy sklep w Inowrocławiu (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Sklep Rituals Cosmetics w Avenida Poznań uzupełnił ofertę handlową marek kosmetycznych obecnych w centrum hadlowym. Dotychczas swoje produkty w sklepach własnych lub franczyzowych oferowały tu marki: Golden Rose, Inglot, Neonali, Sorvella Perfume, Yves Rocher i Ziaja. Klienci mogli też robić kosmetyczne zakupy w drogerii Rossmann, Hebe, Super-Pharm i Kontigo, a także w perfumeriach Douglas i Sephora. 

Salon Rituals znajduje się na poziomie +1. Oferuje kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji oraz produkty z gamy home wear, a każdy z produktów jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga przenieść się w świat pełen zapachów. Prócz tego w asortymencie znajdują się perfumowane świece i odświeżacze powietrza w formie pachnących patyczków.

Rituals Cosmetics otwiera w Polsce własne sklepy od 2021 r. W tej chwili ma ich ponad 40. Raymond Cloosterman, założyciel & CEO marki zapowiedział, że w 2024 r. firma planuje otwarcie kolejnych 250 sklepów na świecie, co oznacza, że będzie uruchamiać niemal 5 salonów tygodniowo. Plany sprzedażowe na ten rok mówią o 2 mld euro przychodów.

 

Więcej: Rituals Cosmetics rozwija sieć sprzedaży i notuje wzrost przychodów. W tym roku otworzy kolejnych 250 sklepów

 

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.06.2024 09:51
Miraculum notuje wzrosty. Największe w kanale nowoczesnym
Sławomir Ziemski, prezes Miraculummat. prasowe
Firma Miraculum osiągnęła w maju 4,5 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 29 proc. względem wyniku wypracowanego w analogicznym okresie rok wcześniej. Najszybciej rozwija się kanał nowoczesny, który w minionym miesiącu wygenerował 2,5 mln zł – jest to wzrost o 54 proc. r/r. Spółka konsekwentnie rozbudowuje ofertę produktową oraz kanały sprzedaży, co pozytywnie przekłada się na osiągane wyniki.

Od początku roku do końca maja Miraculum wygenerowało 21,1 mln zł przychodów. Narastająco, najlepszy wynik odnotowuje nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety – w omawianym okresie wypracował 11,3 mln zł i jest to wzrost o 22 proc. w porównaniu do okresu styczeń-maj 2023 r.

Sławomir Ziemski, prezes Miraculum komentuje:

Nasze produkty i nowe wdrożenia spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów. Aktualnie nasz zespół pracuje nad kolejnymi wdrożeniami, a już za chwilę zaprezentujemy nowy koncept perfumeryjny.

Miraculum umacnia też sprzedaż eksportową. W maju segment ten wygenerował przychody na poziomie 697 tys. zł – jest to wzrost o 16 proc. r/r. Na przełomie czerwca i maja spółka uczestniczyła w targach Beauty Expo Central Asia w Kazachstanie.

Podczas targów w Kazachstanie odbyliśmy wiele inspirujących rozmów biznesowych – umocniliśmy naszą pozycję w regionie Azji Centralnej i spodziewamy się, ze nasze rozmowy w najbliższym czasie zaowocują kolejnymi, zagranicznymi kontraktami

– dodaje Sławomir Ziemski.

Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która niedawno obchodziła 100-lecie istnienia. 

 

Czytaj też: Miraculum świętuje 100-lecie. Zarząd zapewnia o dobrej przyszłości spółki (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Działalność społki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu. Skupia w portfolio dwanaście marek: Miraculum, Prasatra, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. czerwiec 2024 06:39