Nowa kampania jest częścią ostatniego zobowiązania Garnier, które ma na celu zachęcenie i umożliwienie 250 milionom ludzi wysokiej jakości informacji o tym, jak żyć bardziej ekologicznie na naszej planecie do 2025 roku.
Dostępne treści edukacyjne obejmą kluczowe tematy zrównoważonego rozwoju związane z pięknem. Tematy takie jak plastik i opakowania, zużycie wody i nauki ekologiczne zostaną wyjaśnione, a praktyczne porady zostaną udostępnione wszystkim w celu udostępnienia zrównoważonego rozwoju i umożliwienia ludziom podejmowania #OneGreenStep w codziennym życiu – czytamy w komunikacie prasowym.
– Garnier chce zachęcić konsumentów do podejmowania ekologicznych kroków. Zrównoważony rozwój może być tematem onieśmielającym, a naszym celem jest uczynienie go naprawdę dostępnym – powiedział Adrien Koskas, Global President Garnier.
Przeczytaj również: Garnier i Auchan promują oszczędzanie energii w domu

