StoryEditor
Producenci
28.07.2020 00:00

Garnier włącza się w akcję Czyste Tatry i planuje długofalową współpracę na rzecz ochrony środowiska

Dbałość o środowisko naturalne i zrównoważony rozwój to idee, które od dziewięciu lat przyświecają Stowarzyszeniu Czysta Polska oraz partnerom włączającym się w organizację „Czystych Tatr”. Wśród firm, które chcą pozytywnie wpływać na świadomość i aktywnie brać udział w procesie edukacji ekologicznej Polaków jest również L‘Oréal Polska, właściciel marki Garnier. W tym roku firmy łączą siły i podejmują wspólne działania na rzecz „zielonego piękna”. 22 sierpnia br. odbędzie się dziewiąta edycja „Czystych Tatr” , podczas której odbędzie się wspólne sprzątanie tatrzańskich szlaków.

W ostatnich latach coraz mocniej uświadamiamy sobie, że natura poradzi sobie bez człowieka, ale człowiek nie przetrwa bez natury. Żeby przetrwać i nadal żyć w harmonii z otaczającym nas światem musimy zadbać o środowisko naturalne. Zobowiązany do tego jest zarówno każdy człowiek z osobna, jak i firmy, które kształtują nasze wybory konsumpcyjne i odpowiadają za to, by ich działalność była neutralna dla Ziemi – pisze w komunikacie marka Garnier, która w duchu tej filozofii stworzyła kompleksową strategię Green Beauty. Opiera się ona na działaniach w pięciu kluczowych obszarach. Jeden z nich zakłada więcej aktywności, skierowanych na redukcję plastikowych zanieczyszczeń.

– Program Green Beauty to zwieńczenie naszych wieloletnich starań i jednocześnie odpowiedź na coraz wyraźniejsze potrzeby środowiska i społeczeństwa. Wierzymy, że branża beauty i biznes mogą iść w parze, dlatego zobowiązujemy się do zintensyfikowania swoich działań w obszarze wykorzystywanej energii, zielonej nauki i formuł, solidarnego pozyskiwania surowców, produkcji opakowań, wreszcie działań na rzecz walki z plastikowymi zanieczyszczaniami. Jesteśmy pod dużym wrażeniem akcji Czyste Tatry, która od lat prawdziwie angażuje tysiące osób i wpływa nie tylko na środowisko, ale i ludzkie postawy. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się przyczynić do zmiany polskiej natury – mówi Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division L’Oréal Poland & Baltics

Zarówno marce Garnier, jak i Stowarzyszeniu Czysta Polska, zależy na prowadzeniu działań w zgodzie z naturą. Łączą więc siły dla wspólnego celu. Jest to również zapowiedź długofalowej współpracy przy podobnych projektach. – Chcemy, by turyści w Tatrach nabierali dobrych nawyków i przenosili je w inne rejony Polski. Chcemy żeby przyroda odetchnęła i wierzymy, że propagując właściwe zachowania, możemy mieć realny wpływ na zmianę złych przyzwyczajeń – podkreślił organizator Czystych Tatr, Rafał Sonik.

Każdy z zarejestrowanych wolontariuszy otrzyma od marki Garnier krem do opalania, który ochroni skórę w upalny dzień i uczyni wielkie sprzątanie znacznie zdrowszym i przyjemniejszym. Co więcej, w sobotę 22 sierpnia, na szlakach będzie można spotkać ambasadorki marki, m.in: Katarzynę Bujakiewicz, które także ruszą w tatrzańskie doliny zaopatrzone w rękawiczki i worki na śmieci.

Czyste Tatry zostały zorganizowane po raz pierwszy w 2012 roku. W ciągu ośmiu edycji, ponad 30 tysięcy wolontariuszy zniosło z tatrzańskich szlaków ponad pięć i pół ton śmieci. Najważniejszym celem projektu nie jest jednak jednorazowe posprzątanie naszych najwyższych gór, ale edukacja ekologiczna. Dzięki zaangażowaniu ambasadorów oraz licznym przekazom medialnym, idea przyświecająca organizatorom dociera do coraz szerszej grupy odbiorców. Dzięki temu z roku na rok obserwowany jest pozytywny trend: więcej jest chętnych, by sprzątać szlaki, a mniej śmieci pozostawionych przez turystów. To oznacza, że świadomość ekologiczna wśród Polaków rośnie. Dziewiąta edycja Czystych Tatr odbędzie się w sobotę 22 sierpnia 2020 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 12:52
Kylie Cosmetics wchodzi do Indii
Marka należąca do Kylie Jenner wchodzi na nowy rynek.Kylie Cosmetics
Kylie Cosmetics ogłosiło swoje wejście na rynek indyjski. Dzięki współpracy z House of Beauty, co stanowi pierwszą tego typu współpracę dla marki wspieranej przez Coty, słynne zestawy do ust Kylie Jenner będą sprzedawane w 25 sklepach Sephora India w całym kraju oraz w Internecie za pośrednictwem dedykowanej witryny e-commerce Sephora.

Kolekcja, z którą Kylie Cosmetics wchodzi na nowy rynek, obejmuje zestawy do ust Matte i Velvet, konturówkę do ust Precision Pout, podkład Power Plush Longwear, tusz do rzęs Kylash Volume Mascara, korektor Power Plush Longwear i balsam Tinted Butter.

Jestem bardzo podekscytowana możliwością wprowadzenia Kylie Cosmetics w Indiach – stworzyłam Kylie Cosmetics, aby zapewnić moim fanom dostęp do produktów do makijażu, których używam i które uwielbiam, i nie mogę się doczekać, aby podzielić się moją kolekcją ze wszystkimi moimi fanami w Indiach

- powiedziała o wejściu na indyjski rynek Kylie Jenner.

Kylie Cosmetics dołącza do długiej linii marek premium, które pojawiły się na dynamicznie rozwijającym się rynku Półwyspu Indyjskiego w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W ostatnich latach indyjski rynek kosmetyczny zyskuje coraz większą uwagę, a firmy chcą zwiększyć udział w rynku w tym kraju. W marcu marka Fenty Beauty należąca do Rihanny podpisała kontrakt ze sprzedawcą kosmetyków Nykaa w ramach swojego własnego debiutu w tym kraju. Europejscy giganci z branży kosmetycznej zainwestowali także w Indiach – Chanel otworzyła swój pierwszy sklep z kosmetykami w Bombaju w styczniu 2024 r. Sephora nawiązała także współpracę z indyjską grupą detaliczną The Reliance Retail Group, aby zwiększyć swój zasięg w tym kraju.

Czytaj także: Kylie Jenner wchodzi na rynek ze swoim pierwszym zapachem: czy Cosmic stanie się hitem sprzedażowym?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 10:05
Personal Care Insights: Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju inwestuje w Bielendę
Inwestycje w Bielendę mogą spowodować znaczący skok rozwojowy dla firmy.Bielenda
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR) dokonuje inwestycji o wartości 33,9 milionów euro poprzez pośredni udział mniejszościowy w Bielendzie. Transakcję prowadzi jego holding Innova Central Holding, którego właścicielem jest fundusz private equity Innova/6, a w którym EBOR jest komandytariuszem.

Inwestycja ułatwiła Bielendzie przejęcie dwóch komplementarnych polskich marek produktów do pielęgnacji skóry, Tołpa i Miya, poprawiając jej pozycję rynkową i portfolio produktów. Innova Capital stara się wykorzystać umiejętności cyfrowe podmiotu, w którym dokonano inwestycji, w celu poprawy efektywności operacyjnej.

Innova Capital to polski doradca private equity inwestujący w wykupy większościowe w średnich przedsiębiorstwach w Europie Środkowo-Wschodniej. Według doniesień zainwestował około 1,3 miliarda euro w prawie 70 firm w dziesięciu krajach. Tymczasem EBOR twierdzi, że zainwestował ponad 14 miliardów euro w 519 projektów.

Inwestycja EBOR potwierdza pozycję Grupy Bielenda jako jednego z liderów polskiego rynku kosmetycznego [...] Wsparcie w akwizycji marek Tolpa i Miya pozwoli nam na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój, silniejszą dywersyfikację portfolio, zwiększenie naszej udział w rynku i wzmocnić nasze inwestycje w innowacje

powiedział Marek Bielenda, prezes Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Bielenda Kosmetyki Naturalne, założona w 1990 roku, to polska firma kosmetyczna oferująca kilkaset produktów w wielu kategoriach pielęgnacyjnych. Produkty te są dostępne w Polsce oraz w prawie 60 krajach na pięciu kontynentach. Firma dysponuje nowoczesnymi fabrykami i własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowymi.

Czytaj także: Bielenda przejmuje Miya Cosmetics, a TDJ dołącza do akcjonariatu Grupy Bielenda

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. maj 2024 13:09