Grażyna Torbicka dołączyła do elitarnego grona światowych ambasadorek L'Oréal Paris w 2016 roku. Jako pierwsza w historii Polka, obok postaci takich jak Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts, reprezentuje markę zarówno w kraju, jak i na świecie.
W trakcie 2-letniej współpracy, konsumenci mogli podziwiać dziennikarkę w kampaniach reklamowych takich produktów jak Excellence (koloryzacja włosów) oraz Ekspert Wieku (pielęgnacja twarzy). Ambasadorka dwukrotnie reprezentowała także Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie L'Oréal Paris od ponad 20 lat pełni rolę oficjalnego kreatora makijażu.
Od wiosny kontrakt ambasadorski wkracza na kolejny poziom i zostaje rozszerzony o dodatkową, prestiżową kategorię – Grażyna Torbicka stanie się twarzą flagowych produktów do makijażu. Jako pierwsza z udziałem gwiazdy, startuje kampania kultowej linii tuszów do rzęs L'Oréal Paris – Volume Million Lashes.
L'Oréal Paris to nie tylko jeden z najpotężniejszych symboli rynku beauty i firma kosmetyczna z najdłuższymi tradycjami. Jej ambasadorki od lat inspirują kobiety na całym świecie, udowadniając, że prawdziwe piękno kryje się w spełnieniu, szczęściu i pasji. To kobiety wyjątkowe – stylowe, charyzmatyczne, utalentowane, o wyjątkowej klasie oraz niezwykłych dokonaniach zawodowych. Wśród nich znajdziemy takie ikony jak Julianne Moore, Jane Fonda, Helen Mirren czy Susan Sarandon, a od dwóch lat także Grażynę Torbicką – ikonę dziennikarstwa polskiej sceny filmowej i kulturalnej.
– Chciałabym dodawać kobietom siły i pokazywać, że wszystkie mogą czuć się spełnione i szczęśliwe, ponieważ są tego warte. Misja marki była mi bliska od zawsze. Pełniąc rolę ambasadorki L’Oréal Paris, miałam okazję przekazywać tę wizję podczas realizowanych kampanii, spotkań z konsumentkami czy poprzez reprezentowanie Polski w Cannes. Dało mi to dużo satysfakcji. Kontynuacja współpracy była dla mnie naturalna, a decyzja o jej rozszerzeniu otwiera nowe możliwości do kolejnych inspirujących przedsięwzięć i spotkań – mówi Grażyna Torbicka.
Kolejny projekt, w którym można będzie zobaczyć polską ambasadorkę L’Oréal Paris to Festiwal Filmowy Cannes. Grażyna Torbicka, poza funkcjami reprezentacyjnymi związanymi z pełnioną rolą Ambasadorki marki, będzie jak zawsze dzielić się swoją wiedzą i pasją filmową oraz dziennikarską.