StoryEditor
Producenci
04.06.2021 00:00

Hebe i Torf Corporation ufundowały 33 tys. kosmetyków dla samotnych mam

Ponad 33 tysiące kosmetyków trafiło do beneficjentek akcji fundacji Veritas „Świat zaczyna się od Mamy“. Upominki trafiły do wszystkich Domów Samotnej Matki i Ośrodków Wsparcia dla Kobiet – łącznie 53 placówek w całej Polsce. Partnerami strategicznymi akcji były sieć drogerii Hebe oraz firma Torf Corporation.

Organizacja akcji „Świat zaczyna się od Mamy“ trwała kilka tygodni, włączyło się w nią kilkudziesięciu wolontariuszy. Punktem kulminacyjnym było oficjalne wręczenie części upominków, które odbyło się 26 maja w jednym z wrocławskich Domów Samotnej Matki. Finalnie, w ostatnim tygodniu maja, do każdego z domów dotarli kurierzy, wręczając prezenty ufundowane przez sieć drogerii Hebe oraz Torf Corporation. W ramach inicjatywy Fundacji Veritas upominki otrzymało aż 1300 kobiet.

–  W ramach akcji fundacji Veritas mieliśmy okazję wesprzeć te kobiety, którym, w natłoku codziennych obowiązków i zmagań, często brakuje przestrzeni na realizację własnych potrzeb. Podarunki, które przygotowaliśmy dla ponad tysiąca mam to nie tylko kosmetyki, ale także wyraz uznania i przesłanie, że każda z nich zasługuje na chwilę tylko dla siebie – mówi Antonio Farinha, dyrektor handlowy Hebe.

To było dla nas prawdziwe wyzwanie. Wiedzieliśmy jednak, jak ogromny potencjał ma to wydarzenie oraz ilu osobom będziemy mogli pomóc. Paczki pakowaliśmy kilka dni, a cała organizacja zajęła prawie dwa miesiące. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że finalnie każda z pań otrzymała piękny upominek – mówi Anna Matusewicz, project manager Fundacji Veritas.

Chciałbym podziękować naszym wolontariuszom i partnerom, dzięki którym udało się zrobić coś dobrego. Wiemy, że mamą jest się całe życie, a nie raz do roku. Zdajemy sobie sprawę, jak wiele jest potrzeb związanych z opieką nad dziećmi, ile czasu, siły i cierpliwości potrzeba, żeby zmierzyć się z codziennością, szczególnie kiedy jest się samotną mamą. Cieszymy się, że upominki, które mogliśmy przekazać, pomogą uwierzyć każdej z nich, że nie jest sama i pozwolą na „zaopiekowanie się również sobą“ – mówi Tomasz Słoniewski, dyrektor handlowy i członek zarządu Torf Corporation

Bardzo ważny udział w akcji „Świat zaczyna się od Mamy“ miały również dzieci – wykonane przez nie obrazy podczas warsztatów artystycznych, zorganizowanych przez Akademię Potencjałów, trafiły do dziewięciu Domów Samotnej Matki. Dzieci pokazywały na nich, kim w ich oczach jest mama.

Zaczynają spływać do nas  pierwsze telefony z podziękowaniami od podopiecznych Domów Samotnych Matek. Słyszymy radość w ich głosie, a także płacz i wzruszenie – mówi Patrycja Witkowska, specjalista ds. marketingu i PR z Fundacji Veritas. – To wydarzenie to dla nas wyjątkowa inicjatywa. Dostrzegając potrzebę wsparcia i uwagi takich kobiet, wiemy, że to nie ostatnia taka akcja naszej Fundacji – dodaje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.07.2025 15:30
Highlander Enterprise stawia na kosmetyki: marka 8belle debiutuje w regularnej sprzedaży
Za sterami marki stoi m.in. Sylwia Gołębiewska.8belle

Highlander Enterprise S.A. (do 2024 r. działająca jako Advanced Graphene Products S.A.) rozpoczęła 1 lipca 2025 r. sprzedaż własnej linii kosmetycznej 8belle. To pierwszy tak duży projekt spółki od czasu, gdy nowy zarząd i akcjonariat objęli stery około pół roku temu. Wprowadzenie marki poprzedziło pełne przygotowanie infrastruktury – od zapasów magazynowych po logistykę – tak, aby od pierwszego dnia obsłużyć wysyłkę do klientów biznesowych w modelu B2B.

W pierwszym etapie oferta 8belle obejmuje 3 kategorie produktów dla profesjonalnych stylistów: hybrydowe lakiery do paznokci, bazy oraz preparaty pielęgnacyjne do dłoni i paznokci. Dystrybucja prowadzona jest wyłącznie online poprzez własną platformę, co pozwala ograniczyć koszty i zautomatyzować sprzedaż. Spółka równolegle uruchamia zintegrowaną kampanię marketingową w kanałach offline i digital, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ponad kilkudziesięciu tysięcy salonów kosmetycznych działających w Polsce i Europie Środkowej.

Kluczowym punktem zwrotnym była uchwała z 14 kwietnia 2025 r., w której zarząd zatwierdził trzy filary dalszego rozwoju: (1) segment kosmetyczny – linia 8belle oraz przejęta w marcu 2025 r. marka Brown as Berries Care; (2) segment odzieży UV – stroje kąpielowe marki Brown as Berries z opatentowaną tkaniną przepuszczającą słońce i chroniącą skórę filtrem SPF 35; (3) komercjalizację grafenu, w tym plany stworzenia hybrydowych lakierów z dodatkiem grafenu i zabezpieczenie tej technologii patentem. Dzięki dywersyfikacji spółka liczy na szybkie przejście z fazy inwestycji do generowania stabilnych przychodów i zysków.

Za rozwój segmentu kosmetycznego odpowiada Sylwia Gołębiewska – menedżerka, która wcześniej współtworzyła 3 rozpoznawalne marki: Diamond Cosmetics, Semilac oraz hi hybrid. Jej doświadczenie w budowaniu łańcucha dostaw i sieci dystrybucji ma zapewnić 8belle dynamiczny wzrost sprzedaży, a całej Highlander Enterprise – wykorzystanie efektu synergii między przemysłem grafenowym a branżą beauty.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2025 14:27
Avon umacnia współpracę z drogeriami Rossmann
Kosmetyki Avon są dostępne w drogeriach Rossmann od  października ubiegłego roku. Teraz oferta kosmetyków i perfum będzie jeszcze szerszafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Avon zwiększa swoją obecność w Rossmannie na jeszcze większą niż do tej pory skalę – od 1 lipca najbardziej znane kosmetyki i zapachy marki są dostępne w większości drogerii. Jak podkreśla Rossmann, jest to kolejny etap rozwijającej się współpracy z Avonem, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu.

Nową odsłonę współpracy Avon i Rossmanna wspierać będzie Maffashion – popularna influencerka i ambasadorka Avonu. Jej wizerunek pojawi się na ekspozycjach kosmetyków do makijażu oraz w kanałach social media.

Zależy nam na tym, aby być blisko naszych klientów. Nasze produkty dodają im pewności siebie i energii, a stosunek ich ceny do jakości jest na świetnym poziomie. Rossmann to nasz strategiczny partner w budowaniu nowoczesnego, omnichannelowego modelu kontaktu z klientem, łączącego wygodę zakupów stacjonarnych z siłą naszych konsultantek, które wciąż są sercem marki Avon – wyjaśnia Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.

Zobacz też: Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem

Co nowego z Avonu pojawi się w Rossmannie?

Avon jako marka nr 1 w sprzedaży perfum na świecie, w nowej odsłonie współpracy z siecią Rossmann oferuje oczywiście swoje kultowe zapachy. Klienci będą mogli kupić bestsellery takie jak: Little Black Dress, Perceive czy Incandessence, ale również nieoczywiste i zaskakujące kompozycje z nowej linii Perfect Nonsense.

Nowa oferta makijażowa to m.in. znane i lubiane kredki Glimmerstick, perełki brązujące czy olejki do ust, oraz tegoroczne innowacje marki – m.in. pomadki Ultra Colour, błyszczyki vinylowe, czy najnowszy tusz do rzęs Fanomenal.

Zobacz więcej: Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami

Rozszerzamy nasz asortyment makijażowy, podkreślając segment pielęgnacji ust, w którym mamy bardzo ciekawą ekspertyzę, będąc producentem nr 1 tego segmentu, zarówno lokalnie jak i globalnie. Nasza oferta będzie regularnie odświeżana, zaskoczymy shopperów Rossmanna nieoczywistymi współpracami i sezonowymi kolekcjami! – zapowiada Adrian Adamczyk.

Nowe kanały, ale ta sama misja

Rozszerzenie obecności Avon w Rossmannach to kolejny krok w realizacji szerszej strategii wielokanałowej, której celem jest zapewnienie klientom wygodnego dostępu do ulubionych kosmetyków w wygodny sposób. Natomiast pełna oferta asortymentowa dostępna jest w sklepie internetowym Avon oraz tradycyjnie u konsultantek sieci.

Jak przypomina Avon, wszystkie kosmetyki i produkty marki mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 00:05