StoryEditor
Producenci
12.09.2019 00:00

Hebe poszerzyło współpracę z markami kosmetyków naturalnych

Od dziś w ofercie drogerii Hebe konsumenci mają do dyspozycji ponad 800 naturalnych, ekologicznych oraz wegańskich produktów kosmetycznych.

Dotychczasowa oferta kosmetyków naturalnych Nacomi, Feel Free, Yope, Only Bio, Pure by Clothee, Marilou Bio poszerzona została o kolejne marki. Wśród nich znalazły się: Aloesove, Duetus, Bishojo, Benecos, Tuva Siberica, Organic Kitchen, Orientana czy Uzdrovisco. Niektóre z nich dostępne są tylko w Hebe.  

Coraz więcej klientów zainteresowana jest nie tylko naturalną czy wegańską pielęgnacją, dlatego zadbaliśmy także o ofertę makijażową – mówi Magda Mularuk, dyrektor marketingu Hebe. Obecnie asortyment sieci obejmuje więc mineralne pudry, lekkie podkłady, naturalne pomadki do ust czy wegańskie mascary takich marek jak: Gosh, Annabelle Minerals, Miya, Palladio, Felicea, Ecocera, Charlotte Makeup Bio.

Naturalna oferta Hebe to zarówno marki zagraniczne jak i polskie. – Kosmetyki z Polski, mają nie tylko znakomite formuły i składy. Dodatkowo są atrakcyjne cenowo – zauważył Antonio Farinha, dyrektor handlowy Hebe.

Jedną z takich marek jest Ecocera. Agnieszka Breguła, jej twórczyni przyznała, że dzięki polskim firmom nie trzeba być bogatym, by kupować naturalne kosmetyki. – Dla coraz większej grupy konsumentów kosmetyki naturalne to nie chwilowa moda, tylko  styl życia – dodała podczas debaty, która odbyła się w czasie mini-targów kosmetyków naturalnych dostępnych w sieci Hebe.

Katarzyna Bosacka, ambasadorka marki Only Bio stwierdziła natomiast, że kosmetyki naturalne to nie trend, ani styl życia tylko obowiązek wobec planety i przyszłych pokoleń.

Marta Ryszewska, specjalista ds. pielęgnacji marki Pure by Clochee podsumowała, że konsumentom podoba się, że kosmetyki naturalne nie tylko dbają o skórę i jej potrzeby, ale równocześnie nie zaburzają jej funkcjonowania. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 02:19