StoryEditor
Producenci
15.09.2021 00:00

Henkel i fundacja Miejsce Kobiet pomagają kobietom wrócić na rynek pracy

Henkel Polska oraz Fundacja Miejsce Kobiet uruchamiają kolejną edycję programu „W drodze do pracy”. Jego celem jest wspieranie kobiet, które pozostają bez pracy rok lub dłużej. W dziesięciu poprzednich edycjach wzięło udział 200 uczestniczek, z których 75 proc. z sukcesem odnalazło się na rynku pracy.

Program trwa trzy miesiące, podczas których  uczestniczki biorą udział w warsztatach i treningach, które wyposażają je w potrzebne kompetencje i budują poczucie pewności siebie. Doświadczeni psychologowie i coache pomagają kobietom otworzyć się na zmianę i odbudować poczucie własnej wartości.

– Cieszę się, że przystępujemy do kolejnej, już 11 edycji tego bardzo ważnego dla Henkla projektu społecznego. Jego znaczenie jest tym większe, że popandemiczny kryzys na rynku pracy zadziałał zdecydowanie na niekorzyść kobiet. Dlatego z nową energią będziemy wspierać przyszłe uczestniczki w odzyskiwaniu poczucia własnej wartości i szukaniu swojego miejsca w życiu zawodowym – powiedziała Dorota Strosznajder, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, pełnomocnik zarządu ds. społecznej odpowiedzialności biznesu, koordynatorka projektu z ramienia Henkel Polska.

Udział w programie aktywizacji zawodowej jest bezpłatny. Organizatorzy zapraszają do aplikowania kobiety pełnoletnie, z wykształceniem średnim lub wyższym, zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego, posiadające status osoby bezrobotnej (zarejestrowane w urzędzie pracy), ale także osoby nieaktywne zawodowo (niezarejestrowane), pozostające co najmniej rok bez pracy.

Panie zainteresowane udziałem w projekcie muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy, który można pobrać ze strony fundacji Miejsce Kobiet. Rekrutacja trwa do 23 września.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 12:52
Kylie Cosmetics wchodzi do Indii
Marka należąca do Kylie Jenner wchodzi na nowy rynek.Kylie Cosmetics
Kylie Cosmetics ogłosiło swoje wejście na rynek indyjski. Dzięki współpracy z House of Beauty, co stanowi pierwszą tego typu współpracę dla marki wspieranej przez Coty, słynne zestawy do ust Kylie Jenner będą sprzedawane w 25 sklepach Sephora India w całym kraju oraz w Internecie za pośrednictwem dedykowanej witryny e-commerce Sephora.

Kolekcja, z którą Kylie Cosmetics wchodzi na nowy rynek, obejmuje zestawy do ust Matte i Velvet, konturówkę do ust Precision Pout, podkład Power Plush Longwear, tusz do rzęs Kylash Volume Mascara, korektor Power Plush Longwear i balsam Tinted Butter.

Jestem bardzo podekscytowana możliwością wprowadzenia Kylie Cosmetics w Indiach – stworzyłam Kylie Cosmetics, aby zapewnić moim fanom dostęp do produktów do makijażu, których używam i które uwielbiam, i nie mogę się doczekać, aby podzielić się moją kolekcją ze wszystkimi moimi fanami w Indiach

- powiedziała o wejściu na indyjski rynek Kylie Jenner.

Kylie Cosmetics dołącza do długiej linii marek premium, które pojawiły się na dynamicznie rozwijającym się rynku Półwyspu Indyjskiego w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W ostatnich latach indyjski rynek kosmetyczny zyskuje coraz większą uwagę, a firmy chcą zwiększyć udział w rynku w tym kraju. W marcu marka Fenty Beauty należąca do Rihanny podpisała kontrakt ze sprzedawcą kosmetyków Nykaa w ramach swojego własnego debiutu w tym kraju. Europejscy giganci z branży kosmetycznej zainwestowali także w Indiach – Chanel otworzyła swój pierwszy sklep z kosmetykami w Bombaju w styczniu 2024 r. Sephora nawiązała także współpracę z indyjską grupą detaliczną The Reliance Retail Group, aby zwiększyć swój zasięg w tym kraju.

Czytaj także: Kylie Jenner wchodzi na rynek ze swoim pierwszym zapachem: czy Cosmic stanie się hitem sprzedażowym?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 10:05
Personal Care Insights: Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju inwestuje w Bielendę
Inwestycje w Bielendę mogą spowodować znaczący skok rozwojowy dla firmy.Bielenda
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR) dokonuje inwestycji o wartości 33,9 milionów euro poprzez pośredni udział mniejszościowy w Bielendzie. Transakcję prowadzi jego holding Innova Central Holding, którego właścicielem jest fundusz private equity Innova/6, a w którym EBOR jest komandytariuszem.

Inwestycja ułatwiła Bielendzie przejęcie dwóch komplementarnych polskich marek produktów do pielęgnacji skóry, Tołpa i Miya, poprawiając jej pozycję rynkową i portfolio produktów. Innova Capital stara się wykorzystać umiejętności cyfrowe podmiotu, w którym dokonano inwestycji, w celu poprawy efektywności operacyjnej.

Innova Capital to polski doradca private equity inwestujący w wykupy większościowe w średnich przedsiębiorstwach w Europie Środkowo-Wschodniej. Według doniesień zainwestował około 1,3 miliarda euro w prawie 70 firm w dziesięciu krajach. Tymczasem EBOR twierdzi, że zainwestował ponad 14 miliardów euro w 519 projektów.

Inwestycja EBOR potwierdza pozycję Grupy Bielenda jako jednego z liderów polskiego rynku kosmetycznego [...] Wsparcie w akwizycji marek Tolpa i Miya pozwoli nam na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój, silniejszą dywersyfikację portfolio, zwiększenie naszej udział w rynku i wzmocnić nasze inwestycje w innowacje

powiedział Marek Bielenda, prezes Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Bielenda Kosmetyki Naturalne, założona w 1990 roku, to polska firma kosmetyczna oferująca kilkaset produktów w wielu kategoriach pielęgnacyjnych. Produkty te są dostępne w Polsce oraz w prawie 60 krajach na pięciu kontynentach. Firma dysponuje nowoczesnymi fabrykami i własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowymi.

Czytaj także: Bielenda przejmuje Miya Cosmetics, a TDJ dołącza do akcjonariatu Grupy Bielenda

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. maj 2024 13:32