Wyróżnienie to przyznawane jest przez amerykański magazyn firmom, które wyróżniły się znaczącym wpływem, innowacyjnością, ambicją i sukcesami. L‘Oréal został szczególnie doceniony za swoje innowacyjne podejście i długofalową strategię skutecznego pozyskiwania i rozwijania wpływowych, globalnych marek.
TIME docenił niezwykłą drogę marki CeraVe, uznając jej znaczącą rolę w napędzaniu globalnego rynku dermokosmetyków. Od momentu przejęcia przez L‘Oréal w 2017 roku, CeraVe przekształciła się z lokalnej marki amerykańskiej w markę odnoszącą sukces globalnie, która przekroczyła granicę 2 mld euro sprzedaży i jest obecnie dostępna na rynkach całego świata. Jej droga od podstawowego produktu, rekomendowanego przez dermatologów, do stania się globalnym fenomenem i viralową sensacją na TikToku doskonale ilustruje – zdaniem TIME – niezrównaną zdolność L‘Oréala do szybkiego reagowania na zmieniające się trendy w dziedzinie urody oraz na potrzeby konsumentów.
– Umieszczenie nas na liście TIME100 to dobitne uznanie dla zaangażowania naszych zespołów, naszego skupienia na innowacjach naukowych i naszej zdolności do budowania marek, które prawdziwie łączą ludzi na całym świecie – komentuje Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny L‘Oréal.
L‘Oréal działa na rynku kosmetycznym już od 115 lat, mając za cel spełnianie aspiracji kosmetycznych konsumentów na całym świecie.
– Nasz cel, jakim jest tworzenie piękna, które porusza świat, definiuje nasze podejście do piękna jako niezbędne, inkluzywne, etyczne,zaangażowane w zrównoważony rozwój społeczny i środowiskowy. Dzięki naszemu szerokiemu portfolio 37 międzynarodowych marek i ambitnym zobowiązaniom dotyczącym zrównoważonego rozwoju w ramach programu L’Oréal for the Future, oferujemy każdemu na całym świecie to, co najlepsze pod względem jakości, skuteczności, bezpieczeństwa, uczciwości i odpowiedzialności, jednocześnie celebrując piękno w jego nieskończonej różnorodności – podkreśla francuski koncern, zatrudniający ponad 90 tys. pracowników.
Koncern jest aktywny we wszystkich kanałach dystrybucji: e-commerce, rynek masowy, domy towarowe, apteki, perfumerie, salony fryzjerskie, butiki marek i handel detaliczny.
W 2024 roku Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości 43,48 mld euro. Posiadając 21 ośrodki badawcze w 13 krajach na całym świecie oraz dedykowany zespół ds. badań i innowacji, składający się z ponad 4 tys. naukowców i 8 tys. specjalistów ds. cyfrowych, L’Oréal koncentruje się na kreowaniu przyszłości piękna i staniu się potęgą w dziedzinie technologii kosmetycznych.
W 2025 roku Grupa L’Oréal została uznana przez magazyn Fortune za najbardziej innowacyjną firmę w Europie.