StoryEditor
Producenci
25.05.2021 00:00

Huda Kattan inwestuje w bardziej naturalne kosmetyki - linię GloWish

Założycielka marki Huda Beauty, Huda Kattan w ostatnich latach podbiła serca konsumentów dzięki silnie kryjącym podkładom, które maskują oznaki starzenia i niedoskonałości. Teraz słynna wizażystka i bizneswoman dostosowuje się do zmieniających się oczekiwań konsumentów, poszukując bardziej naturalnych, przejrzystych kompozycji w ramach nowej linii pielęgnacji i makijażu GloWish.

Na całym świecie pandemia wywróciła do góry nogami nawyki pielęgnacyjne kobiet i mężczyzn. Noszenie maseczki przekonało wiele z nich do porzucenia makijażu, a kolejne lockdowny, ograniczenia i praca w domu zachęciły do ​​spędzania większej ilości czasu w łazience na dbaniu o skórę i to produktami, które są bardziej naturalne, a nawet domowej roboty.

To pragnienie powrotu do bardziej naturalnego, autentycznego piękna, poprzez pielęgnację skóry, a nie jej ukrywanie, zostało usłyszane przez marki kosmetyczne. Teraz - ponad rok po wybuchu pandemii - koncentrują się one głównie na produktach formułowanych z naturalnych, organicznych i / lub wegańskich składników, które mają nadać skórze blask i pomóc jej bronić się przed zewnętrznymi agresywnymi czynnikami.

Huda Kattan, założycielka marki Huda Beauty, wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom konsumentów dzięki nowej linii GloWish, zaprojektowanej z troską o naturalność i odpowiedzialność społeczną oraz etyczną. Obejmuje ona kosmetyki do makijażu, ale także produkty do pielęgnacji skóry, wszystkie opracowane z udziałem co najmniej 80% składników pochodzenia naturalnego, bez zapachowych i wysuszających alkoholi.

Wszystkie produkty są dostarczane w opakowaniach wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu oraz w pudełkach wykonanych z papieru z certyfikatem FSC iw 100% nadających się do recyklingu.

„Zauważyłam, że im bardziej skupiam się na skórze, tym bardziej ją doceniam i akceptuję. Staje się zdrowsza, równiejsza i jaśniejsza, a ja poczułam się pewniej akceptując moją skórę w sposób, jak nigdy wcześniej. Skazy czy brak wyprysków, nauczyłam się doceniać i szanować moją skórę. Chciałam stworzyć produkty, które pozwolą mi pokazać tę nowo odkrytą pewność siebie i skórę, którą kocham, a nie ukrywać ją” - wyjaśniła Huda Kattan.

GloWish by Huda Beauty wykorzystuje naturalne składniki, takie jak olejek z róży damasceńskiej, ekstrakt z czerwonej papryki i skwalan pochodzenia roślinnego, który znajdziemy w wielu produktach. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2025 13:02
Beauty Tech Group idzie jak burza: obroty znacznie przewyższają prognozy
currentbody IG

Beauty Tech Group, firma specjalizująca się w dziedzinie urządzeń kosmetycznych, która niedawno zadebiutowała na londyńskiej giełdzie, poinformowała, że tegoroczne obroty przekroczyły jej oczekiwania – na ponad miesiąc przed zakończeniem roku obrotowego.

Beauty Tech Group, producent urządzeń marki The Current Body, zakłada też, że pozostały do końca roku okres będzie również bardzo korzystny pod względem finansowym, bowiem produkty Beauty Tech (nie należące do najtańszych) trafiają coraz częściej na świąteczne listy życzeń.

Spółka potwierdza, że wyniki z października i listopada są dobre, stanowiąc efekt “stale rosnącej świadomości sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego oraz wiodących na rynku produktów grupy, które napędzają silny wzrost sprzedaży w jej podstawowej działalności i na wszystkich kluczowych rynkach”.

W związku z tym Beauty Tech Group przewiduje, że przychody i skorygowany zysk EBITDA za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2025 roku przekroczą dotychczasowe prognozy, które zakładały 117 mln funtów przychodów i 29,7 mln funtów skorygowanego zysku EBITDA. W rzeczywistości pierwsza z kwot osiągnie co poziom co najmniej 128 mln funtów, a druga – co najmniej 32 mln.

Pełne, ostateczne dane zostaną opublikowane w drugiej połowie stycznia 2026.

Z przyjemnością informuję, że silna dynamika obrotów, jaką grupa odnotowała w trzecim kwartale, utrzymała się również w czwartym kwartale. Nie ma wątpliwości, że udana oferta publiczna przyczyniła się do wzrostu rozpoznawalności zarówno The Beauty Tech Group, jak i sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego, w którym działamy. Z entuzjazmem wkraczamy w ważny okres handlu, jakim jest Black Friday oraz Boże Narodzenie, mając silną pozycję finansową i operacyjną – skomentował prezes firmy Laurence Newman.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2025 01:01