StoryEditor
Producenci
25.05.2021 00:00

Huda Kattan inwestuje w bardziej naturalne kosmetyki - linię GloWish

Założycielka marki Huda Beauty, Huda Kattan w ostatnich latach podbiła serca konsumentów dzięki silnie kryjącym podkładom, które maskują oznaki starzenia i niedoskonałości. Teraz słynna wizażystka i bizneswoman dostosowuje się do zmieniających się oczekiwań konsumentów, poszukując bardziej naturalnych, przejrzystych kompozycji w ramach nowej linii pielęgnacji i makijażu GloWish.

Na całym świecie pandemia wywróciła do góry nogami nawyki pielęgnacyjne kobiet i mężczyzn. Noszenie maseczki przekonało wiele z nich do porzucenia makijażu, a kolejne lockdowny, ograniczenia i praca w domu zachęciły do ​​spędzania większej ilości czasu w łazience na dbaniu o skórę i to produktami, które są bardziej naturalne, a nawet domowej roboty.

To pragnienie powrotu do bardziej naturalnego, autentycznego piękna, poprzez pielęgnację skóry, a nie jej ukrywanie, zostało usłyszane przez marki kosmetyczne. Teraz - ponad rok po wybuchu pandemii - koncentrują się one głównie na produktach formułowanych z naturalnych, organicznych i / lub wegańskich składników, które mają nadać skórze blask i pomóc jej bronić się przed zewnętrznymi agresywnymi czynnikami.

Huda Kattan, założycielka marki Huda Beauty, wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom konsumentów dzięki nowej linii GloWish, zaprojektowanej z troską o naturalność i odpowiedzialność społeczną oraz etyczną. Obejmuje ona kosmetyki do makijażu, ale także produkty do pielęgnacji skóry, wszystkie opracowane z udziałem co najmniej 80% składników pochodzenia naturalnego, bez zapachowych i wysuszających alkoholi.

Wszystkie produkty są dostarczane w opakowaniach wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu oraz w pudełkach wykonanych z papieru z certyfikatem FSC iw 100% nadających się do recyklingu.

„Zauważyłam, że im bardziej skupiam się na skórze, tym bardziej ją doceniam i akceptuję. Staje się zdrowsza, równiejsza i jaśniejsza, a ja poczułam się pewniej akceptując moją skórę w sposób, jak nigdy wcześniej. Skazy czy brak wyprysków, nauczyłam się doceniać i szanować moją skórę. Chciałam stworzyć produkty, które pozwolą mi pokazać tę nowo odkrytą pewność siebie i skórę, którą kocham, a nie ukrywać ją” - wyjaśniła Huda Kattan.

GloWish by Huda Beauty wykorzystuje naturalne składniki, takie jak olejek z róży damasceńskiej, ekstrakt z czerwonej papryki i skwalan pochodzenia roślinnego, który znajdziemy w wielu produktach. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 04:00