StoryEditor
Producenci
26.09.2023 02:12

iCotton wzywa do sprzedaży akcji Harper Hygienics

iCotton wzywa do sprzedaży akcji Harper Hygienics – poinformowało Biuro Maklerskie mBanku w komunikacie. Cena to 5,25 zł za akcję.

Łotewska firma iCotton, która jest główny akcjonariuszem Harper Hygienics, ogłosiła wezwanie na akcje notowanej na GPW spółki. Przedmiotem wezwania są wszystkie akcje wyemitowane przez spółkę Harper Hygienics S.A. z siedzibą w Warszawie, które nie znajdują się w posiadaniu SIA „iCotton” z siedzibą w Liepaja.

Akcje uprawniają łącznie do 2.164.887 głosów na Walnym Zgromadzeniu spółki, co stanowi ok. 34 proc. ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu spółki.

iCotton, na dzień ogłoszenia wezwania posiada bezpośrednio 385.220 akcji spółki oraz pośrednio, przez Radville Investments sp. z o.o., 3.816.893 akcje spółki, uprawniające do łącznie 4.202.113 głosów na WZ, co po zaokrągleniu w górę stanowi ok. 66 proc. ogólnej liczby głosów.

Przyjmowanie zapisów na akcje rozpocznie się 28 września, a zakończy 27 października 2023 r. Przewidywany dzień transakcji nabycia akcji na GPW to 2 listopada 2023 r.

„Decyzja o ogłoszeniu wezwania i zwiększeniu na jego skutek udziału w kapitale zakładowym spółki jest częścią długoterminowej strategii wzywającego zakładającej dalszy rozwój spółki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Jeżeli w wyniku wezwania wzywający nabędzie taką liczbę akcji, która umożliwi wycofanie akcji spółki z obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez GPW lub rozpoczęcie przymusowego wykupu akcji posiadanych przez akcjonariuszy mniejszościowych spółki posiadających łącznie mniej niż 5 proc. ogólnej liczby głosów w spółce, wzywający rozważy wszelkie możliwe opcje w oparciu o wyniki wezwania, w tym podjęcie działań mających na celu wycofanie akcji spółki z obrotu zorganizowanego lub rozpoczęcie przymusowego wykupu akcji posiadanych przez akcjonariuszy mniejszościowych spółki" - napisano.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:08
Neonail i Ania Kruk podjęły współpracę w akcji na Dzień Mamy
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamyfot. Neonail, Ania Kruk
Kosmetyczna marka Neonail i biżuteryjna Ania Kruk działają wspólnie marketingowo. Ich akcja przygotowana na Dzień Mamy ma promować obie marki. Włączone zostały w to działania promocyjne w prasie i social mediach.

Marki kosmetyczne łączą siły w działaniach marketingowych z firmami działającymi w innych kategoriach. Coraz częściej są to marki modowe, ale także spożywcze. Kosmetyczna marka Neonail zdecydowała się współpracę z bliską beauty marką biżuteryjną.

image
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamy
fot. Neonail, Ania Kruk
Neonail i marka Ania Kruk organizują wspólnie promocję z okazji Dnia Mamy. 2 tys. bransoletek Ania Kruk trafi zarówno do kanałów sprzedażowych Neonail online, jak i do punktów Neonail w centrach handlowych. Bransoletkę będzie można kupić za 1 zł przy zakupie kosmetyków za 169 zł.

Wspierając akcję marki przygotowały wspólną sesję zdjęciową, cykl artykułów w prasie. Akcję wesprą w mediach społecznościowych influencerki Dominika Brudny (@domsli22) oraz Joanna Banaszewska (@jbanaszewska), a także działająca na Tik Toku Kamila Bilska (@to_sie_nie_dzieje).

Anna Kruk i Neonail to polskie rodzinne marki. Neonail oferuje produkty do stylizacji paznokci i codziennej pielęgnacji dłoni. Należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MylaQ, StayLac i Neo Make Up.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:01
Procter & Gamble ujawnia plany marketingowe związane z Olimpiadą i Paraolimpiadą 2024 w Paryżu
Procter & Gamble ogłosił swoje plany promowania swoich najbardziej wydajnych marek podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 roku.Procter & Gamble
Procter & Gamble ogłosiło, że planuje promować swoje najlepsze marki podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 r. Jako światowy partner olimpijski i paraolimpijski, amerykański gigant FMCG będzie stosował szereg działań marketingowych marki inspirowanych igrzyskami olimpijskimi, kampanii w sklepach, sponsorowanych przez markę partnerstw sportowców oraz zapewnia bezpłatne produkty i usługi w Wiosce Olimpijskiej.

Procter & Gamble, jako globalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, ogłosił swoje plany dotyczące znaczącego udziału w Paryżu 2024. W ramach tego przedsięwzięcia, ponad 30 marek należących do Procter & Gamble, takich jak Pampers, Ariel, Fairy, Gillette, Venus, Always, Head & Shoulders, Oral-B oraz ZzzQuil, uruchomi kampanie inspirowane igrzyskami. Procter & Gamble nie tylko zaprezentuje swoje produkty, ale także zaoferuje usługi dla sportowców i ich rodzin w wiosce olimpijskiej.

Na przykład marka produktów do golenia Venus rozpoczyna kampanię „Power of Smooth”, ukazując codzienną rutynę sportowców przed zawodami, Gillette przedstawia inspirowaną olimpijskim złotem maszynkę do golenia, a kampania Head & Shoulders „I Don’t” ma na celu pokazanie, w jaki sposób marka zapobiega łupieżowi, z akcentem nawiązującym do igrzysk olimpijskich.

image
Pokój dla dzieci w Wiosce Olimpijskiej, sponsorowany przez Pampers.
Procter & Gamble

Jednym z kluczowych elementów strategii P&G jest program "Athletes for Good" (AFG), realizowany we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC) i Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim (IPC). Program ten ma na celu wsparcie finansowe organizacji charytatywnych, które są ważne dla sportowców. Na rok 2024 przyznano 20 grantów po 24 tysiące dolarów każdemu sportowcowi, który nominował swoją organizację. Wybrani sportowcy to między innymi Eilish McColgan, Carlotta Gilli i Griffin Colapinto, którzy angażują się w różnorodne inicjatywy, od wspierania młodych sportowców po działania na rzecz zdrowia psychicznego.

Czytaj także: Procter & Gamble przekroczyło szacunki kwartalnych zysków i przychodów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. maj 2024 14:31