StoryEditor
Producenci
11.09.2023 16:20

Inglot kończy 40 lat. Na urodziny firma zaprosiła wszystkich swoich klientów

Urodziny firmy Inglot w Królikarni odbyły się w dn. 8 września  / wiadomoscikosmetyczne.pl
Inglot obchodzi w tym roku 40-lat funkcjonowania na rynku kosmetycznym. Z tej okazji zaprosił na urodziny wszystkich swoich klientów. Odbyły się one na terenie parku przed Królikarnią, gdzie stanęły instalacje pokazujące historię firmy. Natomiast wieczorem na budynku pałacu ukazało się logo, a przed nim wyświetlany był jubileuszowy film. Po oficjalnym spotkaniu, w którym udział brały osoby ściśle związane z branżą kosmetyczną, wszyscy mogli bawić się na silent disco, przy muzyce na żywo granej przez trzech DJ-ów.

Inglot powstał w 1983 roku w Przemyślu, gdzie do tej pory ma swoją siedzibę i zakład produkcyjny. Jednak na obchody swoich 40-urodzin firma wybrała warszawską Królikarnię. W ostatni piątek na jej ternie stanęły instalacje pokazujące historie firmy i jej produktów.

Natomiast wieczorem na fasadzie pałacu Królikarni pokazało się logo Inglota. Wyświetlany był też jubileuszowy film. Marka postawiła w nim na inkluzywny przekaz o tym, że piękno znajduje się w każdym człowieku i jest czymś unikatowym i fascynującym.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Oficjalne spotkanie dla dziennikarzy, influencerów oraz innych osób związanych z branżą kosmetyczną odbyło się na tyłach pałacu. Gości powitała Milena Inglot, szefowa marketingu firmy, która równocześnie zaprezentowała jubileuszową kolekcję kosmetyków.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Inglot 40 Years of Celebrating your Beauty zawiera bestsellerowe produkty w odświeżonej i nowoczesnej estetyce – paletę do makijażu twarzy zaprojektowana w kultowym Freedom System oraz trzy pomadki do ust o różnych odcieniach i wykończeniach.

Produkty mają lustrzane opakowania. Chcieliśmy, by każda osoba, która ich używa zobaczyła na nich siebie, przez co została twarzą tej wyjątkowej kolekcji, a przy okazji doceniła siebie i swoja wyjątkowość

– wyjaśniła Milena Inglot.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Po oficjalnym spotkaniu, w którym udział brały osoby ściśle związane z branżą kosmetyczną, wszyscy mogli bawić się na silent disco, przy muzyce na żywo granej przez trzech DJ-ów.  

 

Polska firma Inglot jest w tej chwili przedsiębiorstwem o zasięgu globalnym. Pierwszy zagraniczny salon marki został otwarty w 2006 roku w Montrealu w Kanadzie. Jednak już w 2013 r. było ich 400, w tym w tak prestiżowych lokalizacjach jak nowojorski Broadway, Mall of the Emirates w Dubaju czy Caesars Palace w Las Vegas. Po ataku Rosji na Ukrainę Inglot wycofał się ze współpracy z rosyjskim franczyzobiorcą, który prowadził ok. 50 salonów. Firma urosła za to na innych zagranicznych rynkach, jak np. w Irlandii. W sumie produkty marki są obecne w tej chwili w 90 krajach. W Polce firma ma około 120 salonów zlokalizowanych głownie w centrach handlowych. Swoje kosmetyki oferuje też w drogeriach sieci Hebe.

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.07.2024 13:42
Marka Lush otworzyła w Londynie Bibliotekę Perfum
Lush Perfume Library w Londyniefot. Lush

Marka Lush otworzyła w Londynie wyjątkową perfumerię. Perfume Library to miejsce, gdzie można kupić nie tylko perfumy Lush, ale też zapachy, świece i kadzidła do domu oraz książki związane ze sztuką perfumiarstwa.

Marka Lush od 19 lipca br. zaprasza mieszkańców Londynu do wyjątkowego miejsca. Na Beak Street w Soho powstała Perfume Library – wyjątkowa perfumeria, w której marka sprzedaje swoje perfumy oraz  świece, woski i kadzidła z oferty Lush Home Fragrance, a także książki związane z perfumiarstwem. To także miejsce, gdzie można umówić się na konsultację zapachową z ekspertami Lush.

Jak podaje marka, w jej nowym sklepie koncepcyjnym została zaprezentowana ekskluzywna kolekcja 12 zupełnie nowych perfum, niedostępnych jeszcze nigdzie indziej.

image
Zapachy Lush
fot. Lush

Nowe zapachy w kolekcji zostały wymyślone przez trzech wewnętrznych perfumiarzy Lush: współzałożyciela Lush Marka Constantine’a, który stworzył wiele kultowych zapachów Lush od ich powstania w 1995 roku, oraz dwie wewnętrzne perfumiarki, Emmę Vincent i Alinę Gliwińską. W branży zdominowanej głównie przez mężczyzn Emma i Alina stworzyły jedne z najbardziej lubianych zapachów Lush, w tym „Turmeric Latte” i „Alina”.

Również kolekcja zapachów do domu jest tu dostępna przed ich oficjalną premierą, która jest zaplanowana na 1 sierpnia br.

image
Książki w Lush Perfume Library
fot. Lush

Każdy kto odwiedzi perfumerię znajdzie w niej także kolekcję książek dotyczących perfumiarstwa wybranych Marka Constantine’a, a także książki, które zainspirowały i wykształciły perfumiarzy Lush oraz recenzujące Lush Fragrances. Prowadzą one przez historię perfumiarstwa, opowiadają o znaczeniu i sile oddziaływania zapachów. Książki można kupić.     

Czytaj także: Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.07.2024 13:26
Stefano Gabbana i Domenico Dolce przygotowują się do sukcesji poprzez wejście na giełdę
Dolce & Gabbana oferuje szeroką gamę luksusowych produktów kosmetycznych, które obejmują zarówno perfumy, jak i kosmetyki do makijażu.Eva Rinaldi, CC BY-SA 2.0 , via Wikimedia Commons

Dolce & Gabbana, słynny duet projektantów mody, przygotowują się do sukcesji i rozważają wejście na giełdę. Stefano Gabbana i Domenico Dolce, założyciele marki, są gotowi na nowe wyzwania, co może oznaczać otwarcie kapitału i przyszłą wycenę na poziomie sześciu miliardów euro.

W wywiadzie dla włoskiej gazety Corriere della Sera’s L’Economia, Alfonso Dolce, CEO i brat współzałożyciela, ogłosił, że duet projektantów, którzy założyli markę czterdzieści lat temu, jest „gotowy”. Jeszcze niedawno Stefano Gabbana stanowczo deklarował, że nigdy nie sprzeda „ich dziecka”, a przyszłość marki w rękach innych projektantów wydawała się nie do pomyślenia. „Kiedy umrzemy, umrzemy,” mówił Gabbana. Teraz jednak, rodziny mają poważne powody, by myśleć o otwarciu kapitału: wejście na giełdę mogłoby wycenić markę na sześć miliardów euro.

Obecnie firma jest w całości własnością obu rodzin: założyciele posiadają 80 proc. akcji, a rodzina Domenico Dolce (w tym Alfonso) ma pozostałe 20 proc. Jak długo zewnętrzni inwestorzy „nie naruszą etycznych wartości firmy i jej strategii zrównoważonego rozwoju”, dom mody wydaje się rozważać tę możliwość. Mimo trudniejszych czasów, marka wciąż rośnie: w ostatnim roku finansowym sprzedaż wzrosła o 17 proc. do 1,87 miliarda euro – wynik, który D&G ma nadzieję powtórzyć w tym roku.

Stany Zjednoczone odgrywają szczególnie ważną rolę dla Dolce & Gabbana: marka posiada tam 72 sklepy, a w Kanadzie cztery. Łącznie odpowiadają one za 28 proc. całej sprzedaży, w porównaniu do 16 proc. w Chinach. W ciągu najbliższych osiemnastu miesięcy, D&G planuje otwarcie dwunastu kolejnych sklepów w USA, w tym jednego o powierzchni ponad 2000 m² i pięciu piętrach na nowojorskiej Madison Avenue. Tak dynamiczny rozwój na rynku amerykańskim podkreśla globalne ambicje marki i jej dążenie do dalszego wzrostu, jednocześnie przygotowując grunt pod ewentualne wejście na giełdę.

Czytaj także: Katy Perry reklamuje pierwszy gourmandowy zapach Dolce & Gabbana

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. lipiec 2024 14:13