StoryEditor
Producenci
19.05.2022 00:00

Inglot x Julia Kostera – kolekcja już w sprzedaży

Julia Kostera, jedna z czołowych polskich influencerek, stworzyła autorską kolekcję kosmetyków do makijażu we współpracy z firmą Inglot. Playinn dostępna jest od 19 maja w drogeriach Hebe i zachęca do make-up’owych eksperymentów i zabawy urodowymi lookami.

Playinn to kosmetyki makijażowe stworzone przez Julię Kosterę, jedną z czołowych polskich influencerek, we współpracy z firmą Inglot. Nazwy poszczególnych produktów – Easy-peasy, Don’t care, Not my problem – zachęcają do swobodnej interpretacji makijażowych trendów i odzwierciedlają styl młodej youtuberki i członkini Teamu X.

Produkty linii zostały opracowane w taki sposób, aby podkreślały każdy typ urody i nadawały się do kreacji naturalnego looku, ale też pozwalały na uzyskanie wieczorowego blasku. Playinn to dwie palety do makijażu oczu – bff (dla osób o zielonych i brązowych tęczówkach) i bea (pasująca do skóry o ciepłych, żółtych tonacjach). Uzupełnieniem kolekcji są dwie pomadki, błyszczyk i tusz do rzęs.

Premiera limitowanej kolekcji Julii Kostery ma być ukłonem w stronę najnowszych młodzieżowych beauty przebojów.

Królowa sobotniej nocy czy delikatnie podkreślona naturalność na co dzień? Z pomocą zestawu zawierającego kilka produktów wyczarujesz nieskończoną liczbę looków. Inglot Playinn to radość, witalność, a przede wszystkim zabawa. Jeśli marzysz o ponadczasowych kosmetykach z nutą fantazji, które sprawdzą się na każdą okazję, to majowy hit w naturalnych odcieniach brązów i beżów będzie odpowiedzią na twoje potrzeby – czytamy w komunikacie.

Kosmetyki Playinn dostępne są w drogeriach Hebe od 19 maja 2022 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.09.2025 14:32
Goop zamyka markę Good Clean Goop po niespełna dwóch latach
Początki Goop sięgają roku 2006, kiedy to Paltrow zaczęła od wysyłania cotygodniowego newslettera.Gwyneth Paltrow

Goop, firma założona przez Gwyneth Paltrow, ogłosiła wycofanie z rynku swojej masowej linii kosmetycznej Good Clean Goop. Marka, wprowadzona w 2023 roku, miała stanowić tańszą alternatywę dla luksusowej oferty Goop Beauty, oferując produkty pielęgnacyjne w cenie poniżej 40 dolarów. Good Clean Goop była dostępna m.in. w sieci Target oraz na platformie Amazon, jednak nie udało jej się zbudować silnej pozycji rynkowej.

Według branżowych raportów, sprzedaż Good Clean Goop plasowała się w dolnych 15% marek kosmetycznych w ofercie Targeta. Słabe wyniki doprowadziły do zakończenia współpracy z siecią, która wcześniej miała na markę wyłączność. W konsekwencji Goop podjęło decyzję o całkowitym wycofaniu linii, wskazując na konieczność koncentracji na działalności podstawowej.

Decyzja ta wpisuje się w szersze zmiany w strategii spółki. W 2024 roku Goop przeprowadziło redukcje zatrudnienia, a równocześnie rozwijało segment premium. Flagowa linia Goop Beauty niedawno poszerzyła swoją obecność dzięki partnerstwu z Ulta Beauty, co wskazuje na priorytetowe znaczenie wyższej półki cenowej w strukturze przychodów firmy.

Zamknięcie Good Clean Goop pokazuje trudności, z jakimi mierzą się marki luksusowe przy próbach wejścia w segment masowy. Choć niższa cena miała poszerzyć grono odbiorców, to ograniczona rozpoznawalność oraz silna konkurencja wśród budżetowych marek drogeryjnych sprawiły, że projekt nie przyniósł oczekiwanych efektów. Goop zdecydowało się więc wzmocnić pozycję tam, gdzie generuje najwyższe zyski – w segmencie premium, stanowiącym kluczowy motor wzrostu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.09.2025 13:33
Birkenstock rozszerza linię Care Essentials na segment pielęgnacji ciała
Kultowa marka obuwia poszerza swoje portfolio pielęgnacyjne.Birkenstock

Birkenstock, znany dotąd głównie z obuwia oraz produktów do pielęgnacji stóp, poszerza portfolio o kategorię body care. Marka wprowadziła na rynek cztery nowe kosmetyki do codziennego użytku: mydła w płynie do rąk i ciała oraz balsamy, dostępne w wariantach Relaxing i Balancing. Produkty certyfikowane jako wegańskie, zgodne ze standardem COSMOS Natural i produkowane w Niemczech, wpisują się w trend prostoty i funkcjonalności.

Nowa linia Care Essentials została zaprojektowana jako rozwiązanie uniwersalne, skierowane do szerokiej grupy odbiorców. Wyróżnia ją minimalizm formuł – składniki pochodzenia naturalnego – oraz dbałość o transparentne oznaczenia jakości. Oferta ma charakter neutralny płciowo, co odpowiada rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty pielęgnacyjne dostosowane do różnych typów skóry i stylów życia, bez tradycyjnych podziałów marketingowych.

Birkenstock konsekwentnie podkreśla także wymiar zrównoważonego rozwoju. Opakowania nowych kosmetyków wykonane są z aluminium z recyklingu, pozyskiwanego w Europie, a dodatkowe pudełka posiadają certyfikat FSC. Takie rozwiązania mają nie tylko zmniejszyć ślad środowiskowy, ale również potwierdzić spójność działań marki z oczekiwaniami świadomych konsumentów.

Rozszerzenie portfolio poza pielęgnację stóp to istotny krok strategiczny. Firma chce wykorzystać swoje doświadczenie w segmencie funkcjonalnej pielęgnacji, by wejść w szerszą kategorię kosmetyków do ciała. Kieruje ofertę do odbiorców, którzy poszukują prostych, naturalnych i czystych etykietowo produktów, a jednocześnie zwracają uwagę na aspekty ekologiczne. Dzięki temu Birkenstock celuje w rosnącą grupę konsumentów zdrowotnie i środowiskowo świadomych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. wrzesień 2025 19:41