StoryEditor
Producenci
08.12.2022 00:00

Inglot zachęca na święta – enjoy little things

W czasie grudniowej gorączki poszukiwań świątecznych prezentów Inglot zaprasza do swojego flagowego salonu na ul. Kopernika 5 w Warszawie. Oferta właśnie została uzupełniona o kolekcję enjoy little things, na którą składają się – idealne na prezenty – zestawy do makijażu: ust, oczu, oczu i ust oraz pędzli. Dodatkowo każdą szminkę zakupioną w grudniu można spersonalizować, grawerując imię oraz jeden ze świątecznych symboli, którymi ozdobiona jest też cała kolekcja.  

Prezentacja kolekcji enjoy little things odbyła się podczas spotkania, którą Inglot zorganizował w formie świątecznego kiermaszu. Były więc stoiska z pierogami i grzańcem, słodki poczęstunek i  świąteczna muzyka.

Makijażyści marki wykonywali na życzenie makijaże idealne na świąteczne spotkania. Natomiast na specjalnym stanowisku, które w salonie Inglota pozostaje aż do świąt, można było personalizować pomadki z najnowszej świątecznej kolekcji. Dowolny napis, którym może być imię osoby obdarowywanej, wraz z wybranym świątecznym symbolem powstaje dosłownie w kilka sekund.

– Czasy mamy takie, że wiele osób jest przytłoczonych problemami świata i środowiska, a także tymi bardziej osobistymi związanymi z obawami o zdrowie czy finanse. Jednak święta powinny być czasem radości. Warto jej poszukiwać choćby w najdrobniejszych rzeczach, stąd hasło naszej świątecznej kolekcji – enjoy little things – wyjaśniła Paula Kijak, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Inglot w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl.

Przy okazji zdradziła, że sprzedaż Inglota wróciła do stanu sprzed pandemii. Choć firma wycofała się z rynku rosyjskiego, gdzie jej produkty było oferowane w 50 salonach franczyzowych, to mocno urosła na innych zagranicznych rynkach, jak np. w Irlandii. W sumie produkty marki są obecne w tej chwili w 90 krajach. W Polce firma ma około 118 salonów zlokalizowanych głownie w centrach handlowych. Swoje kosmetyki oferuje też w 170 drogeriach sieci Hebe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 14:27
Max Factor wchodzi na rynek indyjski
Pomóc w wejściu na indyjski rynek ma Priyanka Chopra Jonas.Max Factor
Coty wprowadza markę kosmetyków Max Factor do Indii we współpracy z siecią House of Beauty. Ambasadorką marki została Priyanka Chopra Jonas, która pomoże w promowaniu bestsellerowych produktów Max Factor w tym kraju.

Coty, światowy lider w branży kosmetycznej, ogłosił wprowadzenie marki Max Factor na rynek indyjski. Dzięki strategicznej współpracy z detalistą House of Beauty, Coty planuje zaoferować indyjskim konsumentom swoje najpopularniejsze produkty. Kluczową rolę w kampanii promocyjnej odegra ambasadorka marki, Priyanka Chopra Jonas, która swoim autorytetem i rozpoznawalnością ma przyciągnąć uwagę do nowości na rynku.

Kristina Strunz, dyrektorka zarządzająca Coty w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Indii, wyraziła swoje zadowolenie z tego kroku.

Max Factor wkracza w nową erę ekscytującego wzrostu w Indiach. Jesteśmy zachwyceni, że możemy wprowadzić nasze bestsellery na rynek indyjski, a Priyanka Chopra Jonas będzie przewodzić temu procesowi jako nasza globalna ambasadorka marki

- powiedziała Strunz.

Max Factor, znana jako “oryginalna hollywoodzka marka makijażowa” założona przez Polska żydowskiego pochodzenia, Maksymiliana Faktorowicza, od ponad stu lat wprowadza produkty kosmetyczne na rynek. Max Factor oferuje szeroki asortyment produktów kosmetycznych, w tym podkłady, korektory, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek, szminki oraz błyszczyki. Marka jest znana z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i formuł, które mają zapewnić trwałość i wysoką jakość makijażu. Produkty Max Factor są dedykowane zarówno użytkownikom indywidualnym, jak i profesjonalnym.

Czytaj także: Max Factor wprowadza na rynek kolekcję Priyanki Chopry Jonas

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 13:50
Agnieszka Sienkiewicz nową ambasadorką Bioliq. W reklamie wystąpiła z córką Zofią.
W nowej reklamie Bioliq matka i córka spędzają razem czas w towarzystwie kosmetyku marki.Bioliq
15 lipca 2024 roku ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa Bioliq, promująca intensywne serum rewitalizujące. W reklamie wzięła udział znana aktorka Agnieszka Sienkiewicz oraz jej ośmioletnia córka Zofia. Dziewczynka opowiada w spocie o swojej mamie, podkreślając jej piękno i młodzieńczy wygląd. Kampania przedstawia działanie serum poprzez relację między matką a córką, co nadaje jej emocjonalny wydźwięk.

Reklama z udziałem Agnieszki Sienkiewicz i jej córki Zofii skupia się na rodzinnych więziach i codziennych momentach między mamą a córką. Na ekranie widzimy pełną ciepła relację, podkreślającą wartości rodzinne, którymi próbuje emanować marka. Agnieszka Sienkiewicz z dumą obserwowała występ swojej córki, ciesząc się wspólnymi chwilami na planie.

Agnieszka Sienkiewicz i jej córka Zosia dołączyły do grona ambasadorek promujących intensywne serum rewitalizujące marki Bioliq. W przeszłości produkty Bioliq promowały takie gwiazdy jak Ilona Wrońska, Monika Mrozowska czy Ada Fijał. Marka Bioliq, obecna na rynku od 2012 roku, regularnie angażuje znane osobistości do swoich kampanii.

Wśród ambasadorek znajdziemy również Małgorzatę Potocką, Urszulę Dębską, Annę Kalczyńską, Anetę Zając, Joannę Orleańską, Izabelę Trojanowską oraz Annę Korcz. Kampania z Agnieszką Sienkiewicz i jej córką ma w zamierzeniu podkreślać znaczenie rodzinnych więzi w kontekście codziennej pielęgnacji.

Intensywne serum rewitalizujące Bioliq od wielu lat zajmuje pierwsze miejsce na rynku aptecznym jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Kremy i inne preparaty przeciwzmarszczkowe i ujędrniające” (według danych PEX MAT 05/24, sprzedaż ilościowa).

Czytaj także: #NMInsights: Im młodszy konsument, tym bardziej krytyczny wobec reklam

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. lipiec 2024 01:00