StoryEditor
Producenci
08.12.2022 00:00

Inglot zmienia wygląd swoich sklepów. Pierwszy hybrydowy salon został otwarty w Dubaju

Inglot – polski producent kosmetyków – otworzył w Dubaju swój pierwszy hybrydowy sklep łączący bezpośrednie kontakty z doświadczeniem cyfrowym. Marka zarazem postarała się o to, by wnętrze było nowoczesne, ale i przytulne. Zamiast czarnych mebli - białe i naturalne kolory oraz nawiązania do natury.

Połączenie technologii cyfrowych i ludzkiego kontaktu przyświecało marce Inglot w zmianie koncepcji jej sklepów. Pierwszy na świecie hybrydowy sklep łączący te dwa obszary został otwarty w centrum handlowym Dubai Hills Mall.

W salonie Inglota pojawiły się monitory nad każdym meblem odnoszące się do danej kategorii produktowej zastępując tradycyjne materiały POS. „Cyfryzacja w sklepie pomaga nam zmniejszyć zużycie papieru, ponieważ większość plakatów i stoisk promocyjnych została wydrukowana sezonowo lub na specjalne okazje.
Zminimalizowaliśmy ilość pleksi dzięki zastosowaniu dekoracyjnych listew ściennych i płyt wiórowych oraz mebli. Ponadto prezentacja nowości została zoptymalizowana za pomocą blatów magnetycznych, które nie wymagają sezonowych wymian.
Sklep wyposażony jest również w energooszczędne oświetlenie, a wszystkie podświetlane elementy wspomagane są światłem LED” – poinformowała firma w mediach społecznościowych.

Zarazem klienci cały czas mają kontakt z doradcami – asystentami zakupowymi i wizażystami. To, jak podkreśla Inglot, pozwala budować firmie długofalowe relacje z klientami, kreując fanów i społeczności, które chętnie wracają nie tylko po produkt, ale także po obsługę i doświadczenie w sklepie.

Zmieniło się też wnętrze sklepu i kolorystyka wyposażenia. Charakterystyczne dla Inglota  ciemne, czarne meble i ekspozytory zostały zastąpione białymi i brązowymi, aby stworzyć świeży i nowoczesny wygląd, a zarazem przytulny klimat. Tapety są zharmonizowane z kolorami podłóg i mebli. Ściana za POS z głównym ekranem cyfrowym pokryta jest przyciągającą uwagę tapetą z motywami roślinnymi. To wszystko ma przybliżać klientów do natury i nawiązywać do składników produktów.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 16:43
Pierwszy sklep marki Rituals Cosmetics w Suwałkach otwarty od 22. maja
Nowy sklep Rituals znajdzie się w suwalskim centrum handlowym.Rituals
Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli szansę odwiedzić nowo otwarty sklep Rituals Cosmetics, który znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza. Marka planuje również informować o kolejnych otwarciach w najbliższym czasie. Inauguracja sklepu, przypadająca na kilka dni przed Dniem Matki, zapewni doskonałą okazję do zakupu wyjątkowego prezentu.

Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli możliwość odwiedzenia nowo otwartego sklepu Rituals Cosmetics. Pierwsze 50 osób, które tego dnia zrobią zakupy, otrzyma specjalne upominki od marki. Do końca maja klienci będą mogli również skorzystać z promocji na świece zapachowe z Classic Collection za 86 zł oraz krem do twarzy z filtrem SPF z kolekcji The Ritual of Karma za 60 zł. W ciągu pierwszych 10 dni od otwarcia, popularne wśród klientek i klientów pianki pod prysznic będą dostępne za 35 zł. Dodatkowo, członkowie programu My Rituals, którzy wydadzą minimum 190 zł, otrzymają mini patyczki zapachowe z kolekcji Classic Collection jako prezent.

Nowy sklep holenderskiej marki znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza; w tym obiekcie rywalizować będzie między innymi z drogeriami Hebe i Rossmann, perfumerią Douglas, i Apteką Superpharm.

Rituals, marka założona w Amsterdamie w 2000 roku, rozwinęła się na światowego lidera w branży, obecnego w ponad 36 krajach i miastach takich jak Londyn, Paryż, Hongkong, czy Nowy Jork. Posiada obecnie ponad 1041 sklepów, 3900 miejsc w systemie shop-in-shop oraz pięć spa, w tym pierwsze na świecie Mind Oasis. W Europie ich obiekty znajdują się w czterech dodatkowych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 14:52
Empik wprowadza markę własną, Senses Story — a w ramach niej kosmetyki i zapachy do domu
W ramach każdej linii znajduje się świeca, dyfuzor, kula do kąpieli i mieszanka herbaciana.Empik
Empik wprowadza nową markę własną — Senses Story, która kieruje się filozofią uważności i dbałości o dobrostan. Dostępne produkty podzielone są na cztery linie: SELF LOVE, HARMONY, RELAX, i ENERGY, odpowiadające różnym potrzebom emocjonalnym. Każda linia oferuje zestaw aromatycznej świecy sojowej, dyfuzora zapachowego, herbaty ziołowej i kuli do kąpieli.

Każda linia produktowa ma odpowiadać na różne stany emocjonalne i potrzeby: SELF LOVE koncentruje się na samomiłości i dobrym samopoczuciu, HARMONY promuje równowagę i harmonijne środowisko, RELAX zapewnia odprężenie i spokój, a ENERGY dodaje energii i życiowego entuzjazmu.

W każdej z linii produktów Senses Story znajduje się cztery elementy: sojowa świeca z dodatkiem kamieni szlachetnych, dyfuzor zapachowy, starannie wyselekcjonowana herbata z ziołami oraz kula do kąpieli. Świece są wzbogacone o kamienie szlachetne, które mają dodatkowo uatrakcyjniać zakup. Kule do kąpieli zostały stworzone we współpracy z niewielką, polską manufakturą specjalizującą się w naturalnych kosmetykach. Kule są produkowane ręcznie, nie są testowane na zwierzętach oraz nie zawierają SLS (siarczanów). Ponadto, w przyszłości marka ma zamiar rozszerzyć swoją ofertę o kolejne produkty wellness.

Produkty Senses Story można nabyć wyłącznie w salonach Empiku oraz na Empik.com. Empik od lat oferuje szeroką gamę marek kosmetycznych, zarówno tych znanych na całym świecie, jak i specjalistycznych, niszowych producentów. Wśród dostępnych produktów znajdują się zarówno kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, jak i specjalistyczne artykuły do makijażu, w tym produkty marek takich jak np. Cerruti, CosRX, Apis czy Bourjois.

Czytaj także: Anna Pielak z Empiku do DOZ

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 03:00