StoryEditor
Producenci
04.04.2023 00:00

Jak pozyskać nowych i młodszych klientów w branży beauty? [WEBINAR]

Pozyskiwanie nowych klientów to cel każdej firmy. Młodzi odbiorcy dają markom powiew świeżości, odkrywają na nowo ich produkty. Lojalni klienci dają pewność i stabilizację. Jak pogodzić potrzeby jednych i drugich, jak budować dobre doświadczenia zakupowe na wszystkich punktach styku konsumenta z marką – zarówno w przestrzeni online, jak i offline?  Jak takie doświadczenia budują takie marki, jak Inglot, Malak, Rituals, Super-Pharm i Douglas?

Wiele marek kategorii beauty boryka się z tym samym problem: mają stałych i lojalnych klientów, ale trudno jest im pozyskać nowych, młodszych niż ich obecna grupa docelowa. Temu wyzwaniu poświęcimy webinar pt. Odmładzający wpływ Customer Experience. Jak pozyskać nowych i młodszych klientów w branży beauty?, który odbędzie się już 13 kwietnia 2023 r., a poprowadzą go ekspertki z firmy badawczej Omnisense, działającej w Grupie Schwitzke Górski pracującej z wiodącymi markami kosmetycznymi, sieciami drogeryjnymi i perfumeryjnymi.

Podczas webinaru ekspertki podpowiedzą, jak w zgodzie z klientocentrycznym podejściem budować spójne doświadczenia, które sprawdzą się w branży beauty i jak magnes przyciągną nowych konsumentów, jednocześnie utrzymując tych, którzy są już lojalni wobec danej marki.

AGENDA

  1. Kluczowe aspekty budowania customer experience w erze omnichannel oraz o aktualne konsumenckie meta trendy.
  1. Jak wydobywać insighty, które naprawdę napędzają kreację koncepcji Brand Experience, zarówno w trybie online, jak i offline?
  1. Kluczowe różnice w oczekiwaniach wobec fizycznych touch pointów, jakie mają klientki i klienci reprezentujący różne, zdefiniowane w toku badań, style zakupowe.
  1. Jak w jednej, czasami niedużej, przestrzeni sprzedaży „zaopiekować” w zgodzie z trendami i oczekiwaniami konsumentów skrajnie różne style zakupowe?
  1. Potencjał tworzenia nowych fizycznych touch pointów – wychodzenia do klienta z ofertą i produktem do miejsc, w których potrzeby determinowane są przez realizowane aktywności.

Wszystkie prezentowane koncepcje zostaną zilustrowane realnymi przykładami z badań własnych i projektów realizowanych przez Schwitzke Górski oraz Omnisense dla marek takich, jak Inglot, Malak, Rituals, Super-Pharm i Douglas PRO.

Termin: 13.04.2023 godz.11.00. Czas trwania: ok. 2 h ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR

EKSPERTKI

Katarzyna Konkel, CEO Omnisense

Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o DesignThinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, Wojas, Inglot, Nakielny, Lancerto, Reporter Young, Coccodrillo czy Awiteks. Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.

Katarzyna Skoczek-Colombo, Customer Experience & Insight Manager, Omnisense

Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwoju marek i nowych nurtów komunikacji. Laureatka rankingu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie organizowanego przez brief.pl. Prelegentka wydarzeń takich jak m.in. InSummit, Trajektorie, czy InternetBeta, oraz autorka eksperckich publikacji w mediach branżowych.

Projektowała kreatywne kampanie marketingowe dla grupy we killed tv (m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Soplica, Hochland), prowadziła komunikację sieci SPAR na Polskę, tworzyła program kulinarny dla TVP Kraków, zarządzała mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek. Stworzyła od podstaw lifestylową markę produktów dla miłośników roślin PlantLover.

Obecnie skupia się na projektowaniu skutecznie sprzedającego customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych badań jakościowych w biznesie, realizując projekty badawcze, transformacyjne i rozwojowe dla marek, takich jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl, Baltika Group. W swoich działaniach łączy wiedzę socjologiczną, psychologiczną i marketingową oraz pasję do poszukiwań złożonych insightów na temat zachowań konsumenckich.

PARTNER 
Schwitzke Górski Omnisense Omnidigital

Zespół specjalistów, którzy łączą swoje kompetencje, aby dostarczać swoim partnerom wszechstronne rozwiązania w celu tworzenia przestrzeni handlowych i usługowych zorientowanych na jak najlepszą obsługę klientów. Pracują na co dzień z liderami branży Retail w Polsce, jak i zagranicą, kreując nowoczesne koncepty architektoniczne wzbogacone o skuteczne strategie Customer Experience, a także innowacyjne rozwiązania technologiczne. 
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.05.2024 01:36
Julia Wieniawa ambasadorką L‘Oréal Paris
Julia Wieniawa, artystka młodego pokolenia, aktorka i piosenkarka, została ambasadorką L‘Oréal ParisL‘Oréal Paris
Julia Wieniawa, utalentowana i wszechstronna artystka młodego pokolenia, została ambasadorką L‘Oréal Paris. Konsekwencja, odwaga, upór i przywiązanie do wartości, które doprowadziły ją do wysokiej pozycji w branży, zadecydowały także o tym, że stała się twarzą najcenniejszej marki kosmetycznej na świecie.

Julia Wieniawa nie tylko gra i śpiewa, ale także trafia do młodego pokolenia, idealnie pasuje do marki, która swoje działania skupia wokół hasła: „Ponieważ jesteś tego warta”. Ten rozpoznawalny na całym świecie slogan od początków L’Oréal Paris jest wyrazem  wsparcia kobiet, żeby osiągały swoje cele i żyły zgodnie ze swoimi zasadami i marzeniami. Julia stale się rozwija, próbuje nowych rzeczy i podejmuje się nowych wyzwań. Współpraca z L‘Oréal Paris to sposób, żeby wartości, które łączą ją z marką, wybrzmiały jeszcze bardziej.

image
Julia Wieniawa zdaniem L‘Oréal Paris swoimi działaniami idealnie pokazuje, co znaczy hasło "Jestem tego warta"
L‘Oréal Paris
Sukces, który osiągnęła Julia nie sprawił, że stała się kimś niedostępnym. Buduje społeczność, w której nie kreuje się na nieosiągalny ideał. Przyznaje się do słabości i problemów, które nie znikają wraz z zawodowymi osiągnięciami. Pokazuje cienie i blaski sławy.

Nie ukrywa, że jej życie zawodowe jest bardzo intensywne i wymagające, więc podkreśla znaczenie nie tylko pielęgnowania zdrowia w kontekście fizycznym, ale również tego psychicznego. Julia w tym celu nie tylko sięga po pomoc ekspertów, ale także stawia na małe przyjemności. Chwile dla siebie to jedna z inspiracji, którą można bez trudu przenieść do własnego życia. Nie muszą to być bowiem zajęcia z jogi na Bali, ale nawet domowa pielęgnacja, która pozwoli skupić się na sobie i da podwójną przyjemność na poziomie cielesnym i duchowym. Fakt, że Julia nie ucieka od problemów, może pomóc otworzyć oczy wielu kobietom, które wcześniej nie zauważały problemów u siebie.

Julia Wieniawa pomimo młodego wieku jest nie tylko dojrzałą artystką, ale również taką samą kobietą. Nauczyła się nie tylko kreować otaczającą ją rzeczywistość, ale również uciekła od schematów myślenia, w których dorastała. Najważniejsze było uwolnienie się od przekonania, że okazywanie emocji jest słabością.

Przez ukrywanie tego narosło przekonanie, że sukces przyszedł jej łatwo, co w nie jest prawdą. Odbiorcy otrzymywali tylko efekt jej pracy, ale nie widzieli całej drogi, a ta bywała wypełniona porażkami czy gorszymi momentami, które miewa każdy. Julii udało się wyrwać z takiego schematu, ale w dzisiejszych czasach wciąż nie każdy potrafi mówić o słabościach. Ambasadorka L‘Oréal Paris daje zatem przykład, który współcześnie ma szczególne znaczenie dla młodych kobiet.

Czytaj także: Iga Świątek została pierwszą polską ambasadorką marki Lancôme

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 15:36
Dove wchodzi w nową kategorię produktową: dezodoranty do całego ciała
Nowa formuła dezodorantu ma pomóc walczyć z potliwymi okolicami ciała, które do tej pory nie miały dedykowanych produktów.Dove
Marka Dove, należąca do Unilever, wprowadza nową linię dezodorantów do całego ciała, przeznaczonych do stosowania na piersi, plecy, uda, stopy oraz zewnętrzne okolice intymne. Dezodoranty są przebadane i zatwierdzone przez dermatologów, absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemny zapach.

Marka Dove, będąca częścią koncernu Unilever, wprowadza na rynek innowacyjną serię dezodorantów do całego ciała. Produkty te są przeznaczone do stosowania na różne partie ciała, w tym piersi, plecy, uda, stopy, a także zewnętrzne okolice intymne. Biorąc pod uwagę wielkość i globalną rozpoznawalność marki, wejście w nową, specjalistyczną kategorię produktową może spowodować powstanie ogólnoświatowego trendu w tym kierunku.

Pranav Chandan, dyrektor ds. dezodorantów w firmie Unilever na USA, powiedział:

Mniej niż 1 proc. potu wytwarzanego przez nasze ciało pochodzi spod pach. Pot powoduje nieprzyjemny zapach, a często także uczucie skrępowania, które może powstrzymywać kobiety od codziennych zajęć. Dezodoranty Dove do całego ciała zostały zaprojektowane, aby pomóc kobietom w codziennym funkcjonowaniu w zaufaniu i komforcie.

Dermatologicznie zatwierdzone dezodoranty skutecznie absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemne zapachy bezpośrednio u ich źródła. Wyróżniają się formułami wolnymi od aluminium, wzbogaconymi o witaminy B3 i E, które dodatkowo pielęgnują skórę. Kolekcja obejmuje dwa nowe formaty dezodorantów, gwarantujące 72-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem, oferując tym samym długotrwałą świeżość i komfort użytkowania.

Obecnie globalny rynek antyperspirantów i dezodorantów jest wyceniany na około 30,49 miliarda dolarów w 2022 roku i oczekuje się, że będzie się dynamicznie rozwijał, osiągając wartość 44,95 miliarda dolarów do 2031 roku przy CAGR wynoszącym 5,31 proc. od 2024 roku​ (wg. Research & Markets)​​. Wzrost ten napędzany jest rosnącą świadomością higieny osobistej oraz rosnącym zapotrzebowaniem na produkty bez aluminium i zawierające naturalne składniki, które są uważane za bardziej przyjazne dla zdrowia​. Ponadto, innowacje w zakresie formuł i opakowań, takie jak wprowadzenie aerozoli bez aluminium i naturalnych składników, przyczyniają się do zwiększenia popularności tych produktów. Rynki w Ameryce Północnej i Europie, ze względu na wysoką świadomość higieny osobistej i rosnącą siłę nabywczą konsumentów, odgrywają kluczową rolę w rozwoju tego sektora​.

Czytaj także: Czy używanie antyperspirantów jest bezpieczne? Dermatolog rozwiewa mity o tych kosmetykach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2024 06:33