StoryEditor
Producenci
10.04.2013 00:00

Już wkrótce poznamy najlepsze drogerie w Polsce

Dziękujemy wszystkim, którzy nadesłali swoje zgłoszenia do prestiżowego konkursu Drogeria Roku wyłaniającego najlepsze sklepy kosmetyczne w Polsce. Na  podstawie dostarczonych zdjęć, opisów i podstawowych danych ekonomicznych wybraliśmy finałową dziesiątkę, tak aby swoją reprezentację w konkursie mogły mieć wszystkie największe sieci drogerii wywodzące się z handlu tradycyjnego.


OTO KANDYDACI DO TYTUŁU DROGERIA ROKU 2013

zobacz kandydatów


I Kategoria:  do 150 mkw. powierzchni sprzedaży
1.    Drogeria Jasmin, ul. Jabłkowa 1, Brzeg Opolski
2.    Drogeria Koliber, ul. Partyzantów 329, Bielsko-Biała
3.    Kosmeteria-Eksperci Urody,  ul. Ratuszowa 14,  Mrągowo
4.    Drogerie Polskie  „Naomi”,  Rynek 11, Lubaczów
5.    Drogeria Stars, ul. Tysiąclecia 2a, Płock
II Kategoria: powyżej 150 mkw. powierzchni sprzedaży
1.    Drogeria Firlit, ul. Długa 36, Kraków
2.    Drogeria Laboo, ul. Traugutta 13, Jarosław
3.    Drogeria Vica, ul. Kaliska 39, Ostrów Wielkopolski
4.    Drogeria Wispol, ul. Kolejowa 27, Dębica 
5.    Sekret Urody Drogerie Blisko Ciebie, ul. Wybickiego 24-26, Grudziądz
Nasi dziennikarze, wyposażeni w kamery i aparaty fotograficzne, odwiedzili kandydatów, rozmawiali z właścicielami, kierownikami i załogą. Zjeździliśmy setki kilometrów nie zważając na aurę, która uparła się, aby nam utrudnić to zadanie. Owocem naszej pracy są artykuły opisujące sklep kandydata na łamach „Wiadomości Kosmetycznych” a także filmy, które zaprezentujemy podczas finałowej gali. Podczas niej także jury złożone z menedżerów firm kosmetycznych polskich i międzynarodowych oraz z ekspertów specjalizujących się w visual merchandisingu, technikach sprzedaży i obsługi klienta, zarządzaniu cenami i zwiększaniu wartości sprzedaży, wskaże zwycięzców.
Laureatów nagrodzimy  podczas Ogólnopolskiego Kongresu Producentów i Handlu „Market Roku i Drogeria Roku 2013”, połączonego z Targami Nowości FMCG, który odbędzie się w Warszawie 17 kwietnia 2013 roku.

Dziękujemy Partnerom Ogólnopolskiego Kongresu Producentów i Handlu
„Market Roku i Drogeria Roku 2013”





ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 19:39