StoryEditor
Producenci
06.02.2023 00:00

Kariera w beauty – oferty pracy 6.02.2023

Zapraszamy na nowy cykl w Wiadomościach Kosmetycznych – najciekawsze oferty pracy w sektorze kosmetycznym. Wiemy, że nasz przemysł napędza pracownik każdego szczebla i stanowiska; copywriter, magazynierka, dyrektorka ds. marketingu, pakowacz, technik logistyki czy graficzka. Zachęcamy zatem do przejrzenia naszej selekcji każdą osobę, która pragnie dołączyć w szeregi branży.

 

Błonie

Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) – Pracownik Magazynowy

Gdynia

ALKEMIE GROUP BODNAR SP.J. - Graphic Designer

Grupa Marion — Manager ds. Eksportu

Józefów

Bell — Koordynator d.s. marketingu

Bell — Pracownik produkcji

Bell — Asystent d.s. Analiz w Dziale Marketingu

Kraków

Ed's Barber Shop – Barber

Łódź

Rossmann SDP – Analityk w Dziale Zarządzania Cenami i Projektami

Venita — Elektromechanik maszyn pakujących

Piaseczno

Sarantis Polska S.A. - Specjalista(-ka) ds. Shopper Marketingu

Poznań

Indigo Nails — Przedstawiciel Handlowy

CosmoGroup — Analityk ds. Rozwoju Marki

CosmoGroup — Planista Operacyjny

CosmoGroup — Pracownik Kompletacji Zamówień

CosmoGroup — Administrator Stanów Magazynowych

Pruszków

HEBE Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Specjalista ds. transportu

Radzymin

Bielenda — Konfekcjoner/Konfekcjonerka

Rzeszów

Unilever Polska – Area Sales Manager

Stara Iwiczna

Super-Pharm - Doradca Optyczny

Świdnica

Colgate-Palmolive Services Poland – Procurement Integration Analyst

Warszawa

Estée Lauder – IT Retail Support

JM INNOVATIVE COSMETICS SP. Z O.O. – Ekspert / Szkoleniowiec YONELLE

HEBE Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Menedżer ds.Analiz i Promocji

Oriflame Poland Sp. z o. o. - Senior Process Chemist – Colour Cosmetics / Starszy Technolog (kosmetyka kolorowa)

Verona Products Professional sp. z o.o. - Asystent / Asystentka Działu Digital and E-commerce

Avon Operations Polska Sp. z o.o. – Europe Marketing Services Procurement Lead

La MakeUp Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością  – Specjalista / Specjalistka ds. posprzedażowej obsługi klienta

INTER-VION S.A — Młodszy Specjalista ds. Marketingu Produktowego

Wrocław

Klinika Medycyny Estetycznej Envie Clinic - Kosmetolog

Różne lokalizacje

Booksy International Sp. z o.o. – Senior Android Developer (16 miast)

Bell — Merchandiser

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.01.2025 16:08
Włosomaniacka marka Dabur prognozuje niewielki wzrost przychodów w IV kwartale
Dabur

Dabur, jeden z największych producentów produktów ajurwedyjskich w Indiach, zapowiedział umiarkowany wzrost przychodów w czwartym kwartale 2024 roku. Firma spodziewa się stabilizacji zysków operacyjnych, mimo wyzwań związanych z rosnącymi kosztami surowców i spadkiem popytu na rynku FMCG.

Dabur, czołowy producent produktów ajurwedyjskich, poinformował, że w okresie od października do grudnia 2024 roku spodziewa się wzrostu przychodów na poziomie niskich jednocyfrowych wartości procentowych. Jednocześnie firma przewiduje, że jej zysk operacyjny pozostanie na stabilnym poziomie. Według raportu opublikowanego przez agencję Reuters, segment zdrowia Dabur nie odnotuje wzrostu, natomiast działy pielęgnacji osobistej i środków do domu mogą liczyć na wzrost sprzedaży w średnich i wysokich jednocyfrowych wartościach procentowych.

Sytuacja Dabur odzwierciedla szersze wyzwania stojące przed branżą FMCG w Indiach. Najwięksi producenci dóbr szybkozbywalnych w kraju zmagają się ze spadkiem popytu wynikającym z silnej deflacji oraz rosnących kosztów surowców. Rosnące ceny surowców wpływają negatywnie na rentowność, co zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania oszczędności i dostosowywania strategii cenowych. Dabur podkreślił, że mimo trudnej sytuacji rynkowej, zauważa stopniowe odbicie popytu na obszarach wiejskich, co częściowo kompensuje presję kosztową.

Aby zrównoważyć rosnące koszty produkcji, Dabur wdrożył działania oszczędnościowe w innych obszarach działalności oraz podniósł ceny wybranych produktów. Takie podejście pozwala firmie utrzymać stabilność finansową mimo trudnych warunków rynkowych. W obliczu globalnych wyzwań gospodarczych, strategia Dabur może okazać się kluczowa dla dalszego wzrostu i umocnienia pozycji na rynku.

W Polsce marka Dabur jest najbardziej rozpoznawalna dzięki olejkowi Dabur Amla, który zdobył popularność za sprawą społeczności włosomaniaczek. Produkt ten, oparty na ajurwedyjskich recepturach, stał się cenionym kosmetykiem do pielęgnacji włosów, szczególnie wśród osób poszukujących naturalnych sposobów na ich wzmocnienie i regenerację. Dzięki rekomendacjom w mediach społecznościowych oraz na blogach zajmujących się pielęgnacją włosów, olejek Dabur Amla zyskał status kultowego produktu w segmencie naturalnej pielęgnacji, co przyczyniło się do zwiększenia rozpoznawalności marki Dabur na polskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.01.2025 15:16
Coty notuje stratę 53,4 milionów funtów w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Coty

Coty, właściciel marki Rimmel London, zakończył rok finansowy 2023/2024 ze stratą przed opodatkowaniem w wysokości 53,4 miliona funtów. To znacząca zmiana w porównaniu do zysku 9,9 miliona funtów osiągniętego rok wcześniej, mimo wzrostu obrotów do 335,3 miliona funtów.

Coty, znany producent kosmetyków i właściciel portfolio marek takich jak Sally Hansen, Gabriela Sabatini, Gucci czy Kylie Cosmetics, zanotował stratę przed opodatkowaniem w wysokości 53,4 milionów funtów za 12 miesięcy zakończone 30 czerwca 2024 roku. To wyraźne pogorszenie wyniku w porównaniu do zysku przed opodatkowaniem na poziomie 9,9 milionów funtów, który firma osiągnęła w poprzednim roku. Mimo to przychody Coty wzrosły do 335,3 milionów funtów z 323,1 milionów funtów rok wcześniej.

Zgodnie z informacjami podanymi przez City AM, strata została ujawniona w najnowszych dokumentach złożonych w brytyjskim rejestrze firm Companies House. Firma wskazała, że powodem ujemnego wyniku finansowego była „wewnętrzna reorganizacja podmiotów prawnych”. Pomimo tego zarząd Coty podkreśla, że rynek kosmetyczny w Wielkiej Brytanii znacząco zyskał na wartości w ostatnim roku, a sprzedaż firmy pozostaje na stabilnym i wysokim poziomie.

Coty, będący jednym z globalnych liderów branży kosmetycznej, kontynuuje działalność w dynamicznie rozwijającym się rynku. Wzrost obrotów świadczy o utrzymującym się zainteresowaniu konsumentów produktami marki, jednak wewnętrzne zmiany strukturalne wpłynęły na wyniki finansowe. Przedsiębiorstwo zapewnia, że obecna sytuacja to efekt strategii mającej na celu długoterminowy rozwój i dalsze umacnianie pozycji na rynku.

Czytaj także: Coty i Swarovski łączą siły w świecie kosmetyków — nowe produkty sygnowane logo producenta kryształków już niebawem

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. styczeń 2025 21:10