StoryEditor
Producenci
08.05.2023 00:00

Katarzyna Nosowska zaprojektowała zapachy inspirowane singlami z najnowszego albumu

Album z zestawem perfum można kupić na stronie Sklepu z muzyką / fot: sklepzmuzyka.pl
Katarzyna Nosowska we współpracy z marką Mo61 Perfume Lab zaprojektowała trzy zapachy inspirowane singlami. Dodawane są do limitowanej edycji specjalnej najnowszego albumu „Degrengolada”, na którym znalazły się te utwory.  

Premiera nowej płyty Katarzyny Nowskiej zatytułowanej Nosowska – Degrengolada zaplanowana jest na 19 maja. Jednak już dziś można ją kupić w przedsprzedaży w limitowanych wersjach: z autografem (54,90 zł) lub dodatkowo z zestawem perfum zaprojektowanych przez artystkę (290 zł). W jego skład wchodzą trzy zapachy w ampułkach 10 ml. Katarzyna Nosowska stworzyła je we współpracy z marką Mo61 Perfume Lab. 

Ich inspiracją są trzy utwory z najnowszej płyty. Natchnieniem przy komponowaniu czerwonego, pobudzającego (nuty głowy: owoc dzikiej róży, szafran; nuty serca: angelica, pieprz różowy, pieprz biały; nuty bazy: cedarwood, sandałowiec, mech dębowy, żywica jodłowa) była „Przytomna”, zielony, leśny (nuty głowy: liść czarnej porzeczki; nuty serca: tajska bazylia, suche drewno; nuty bazy: paczula, wetyweria haitańska, cashmeran) jest nawiązaniem do utworu „Runo", a inspiracją żółtego, ciężkiego (nuty głowy: jałowiec, szafran; nuty serca: czerwone wino, proch strzelniczy; nuty bazy: akigalawood, olibanum, nuty ziemiste i skórzane) była „Piękna Degrengolada”.

Album z zestawem perfum jest wersją limitowaną. Na stronie Sklepu z muzyką zamieszczona jest informacja, że liczba egzemplarzy jest ograniczona i możliwość zakupu zostanie wyłączona po osiągnięciu limitu. Nie podano jednak ile egzemplarzy zostało przygotowanych. Wiadomo natomiast, że istnieje możliwość zamówienia płyty z opcją odbioru z rąk artystki podczas eventu premierowego w Warszawie, który odbędzie się 19-go maja w galerii sztuki współczesnej Nanazenit.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 00:42