StoryEditor
Producenci
20.07.2023 10:25

Kendall Jenner została nową globalną ambasadorką L’Oréal Paris

Kendall Jenner – nowa ambasadorka L’Oréal Paris / mat. prasowe
L‘Oréal Paris wybrała kolejną globalną ambasadorkę. Została nią Kendall Jenner. Od września będzie twarzą kampanii kosmetyków do makijażu.

Kendall Jenner – nowa ambasadorka L’Oréal Paris – to znana postać w branży mody, przedsiębiorczyni i ikona mediów. Stała się inspiracją i wzorem do naśladowania dla kobiet swojego pokolenia.

— L’Oréal Paris jest zaszczycony ogłoszeniem współpracy z jedną z najbardziej wpływowych kobiet na świecie. To kolejny etap naszej misji do inspirowania każdej kobiety. W innych czasach Kendall Jenner mogłaby odnieść równie wielki sukces, ale jej wartości, wybory i wizerunek mogłyby być jej odgórnie narzucone. W dzisiejszych czasach nikt nie tworzy obrazu Kendall Jenner oprócz niej samej — mówi Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President w L’Oréal Paris.

Dodaje, że nowa ambasadorka, kreując swój wizerunek, z dumą kształtując swoją samoocenę i inspirując innych do tego samego, jest uosobieniem wszystkiego, za czym stoi Gen-Z.

image
Kendall Jenner wzięłą udział w sesji zdjęciowej do kampanii szminki Infallible Matte Resistance
mat. prasowe

Kendall Jenner dołącza do grupy amabsadorek L’Oréal Paris, aby zostać twarzą kampanii kosmetyków do makijażu marki, począwszy od września 2023 roku.

— Jestem zaszczycona, że mogę być częścią grupy silnych, wpływowych kobiet i mogę wypowiedzieć kultowe słowa: „Jestem tego warta”. Dołączenie do rodziny L’Oréal Paris i możliwość reprezentowania wszystkiego, za czym stoi marka, jest dla mnie niezwykle ważne i stanowi dopełnienie moich wartości — skomentowała Kendall Jenner.

image
Kendall Jenner
mat. prasowe

Kendall Jenner urodziła się w Los Angeles w 1995 roku. Rozpoczęła karierę modelki w wieku 13 lat, a do 22 roku życia prezentowała kreacje największych domów mody i współpracowała z najpotężniejszymi markami na świecie.

Dziś, z 350 mln obserwujących w mediach społecznościowych, Kendall Jenner ma swoją własną globalną platformę medialną. Ona sama jest jej redaktorką naczelną. Mając pełną kontrolę nad tym czym dzieli się ze światem, inspiruje kobiety do bycia sobą i dzielenia się swoim życiem na swoich warunkach. Otwarcie mówi o problemach ze zdrowiem psychicznym i lękiem. Jej szczerość pomogła otworzyć się na rozmowę milionom młodych kobiet i dziewcząt na całym świecie.

 

Czym jest dla Kendall Jenner makijaż?

Makijaż to zabawa, kreatywne medium. Widzę to jako podkreślenie naturalnego piękna.

 

Jaka jest jej codzienna praktyka pielęgnacyjna? 

Moja codzienna praktyka jest dość prosta. Odkryłam, że mniej znaczy więcej. Zazwyczaj biorę prysznic wieczorem, więc rano wstaję i myję zęby i twarz. Uwielbiam pić dużo wody zaraz po przebudzeniu, uważam to za część mojej rutyny pielęgnacyjnej. Wieczorem biorę prysznic i znowu myję twarz. Upewniam się, że jestem dobrze nawilżona i idę spać.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 19:21