StoryEditor
Producenci
22.12.2022 00:00

Kerstin Erbe z sieci DM znalazła się w gronie 100 najlepszych kobiet roku

Kerstin Erbe, dyrektor zarządzająca drogeriami DM jest jedną ze 100 najlepszych kobiet roku magazynu Focus. Doceniona została za proekologiczne działania wprowadzone do sieci.  

Kerstin Erbe, dyrektor zarządzająca DM, została doceniona przez magazyn Focus za to, że zmniejszyła wpływ środowiskowy drogeryjnej sieci. To dzięki niej sklepy DM przestawiły się na zieloną energię, a pozostałe skutki środowiskowe (emisji CO₂, eutrofizacji, zakwaszenia, letniego smogu i zubożenia warstwy ozonowej) sieć kompensuje poprzez projekty renaturacyjne w Niemczech.

Dzięki Kerstin Erbe sieć DM wprowadziła też na swoje półki przyjazne dla środowiska, zmniejszające zużycie energii produkty i opakowania.

– Pozytywne spojrzenie w przyszłość ma decydujące znaczenie dla ekonomii biznesu: tylko ten, kto patrzy w przyszłość z entuzjazmem, może osiągnąć wielkie rzeczy – napisali członkowie jury magazynu Focus, wyjaśniając, dlaczego Kerstin Erbe, dyrektor zarządzająca ds. zrównoważonego rozwoju w sieci DM, została uznana za jedną ze 100 najlepszych kobiet roku.

– W dm postawiliśmy sobie za cel pomoc w kształtowaniu świata jutra w zrównoważony, innowacyjny, znaczący i przyjazny dla życia sposób. Osiągamy to poprzez zaangażowanie wszystkich. Ważne jest, aby zachęcić kobiety, aby zaufały sobie i odważyły ​​się na coś nowego. To mnie motywuje i do tego potrzebujemy odważnych kobiet i odważnych mężczyzn – mówi Kerstin Erbe, opisując swoje zaangażowanie w dm-drogerie markt.

Tłumaczy też, że wraz z współpracownikami postanowiła uczynić DM pierwszą neutralną dla środowiska siecią. Drogerie poczyniły już pierwsze kroki w tym kierunku w obszarze marek własnych, za które odpowiada Kerstin Erbe.

Wraz z TU Berlin DM jako pierwsza wprowadziła neutralną dla środowiska serię produktów Pro Climate. Ponadto drogerie opracowały kodeks zrównoważonego rozwoju dla swoich marek, w którym partnerzy produkcyjni zobowiązują się do przestrzegania wspólnie określonych norm ekologicznych i społecznych.

Jury magazynu Focus składało się z dziesięciu wybitnych kobiet. Uhonorowały one kobiety, które zrobiły na nich wrażenie w 2022 roku – w tym założycielki firm, naukowczynie, sportsmenki, menedżerki, artystki, polityczki i dziennikarki.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 08:00
Rexona oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej
Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej; Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever; Piotr Janiak, siatkarz
Rexona dołącza do sponsorów Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest teraz oficjalnym partnerem Polskiej Piłki Siatkowej. Logo marki pojawi się na stadionach podczas rozgrywek i w materiałach marketingowych związku. Rexona ma możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych.

Marka Rexona (Unilever) została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego, zdrowego i aktywnego stylu życia – czytamy w komunikacie.

Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. (...) Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. (...) Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców – podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Unilever (założony ponad 100 lat temu) jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dostarcza produkty Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream. Prowadzi sprzedaż w 190 krajach, dociera do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 16:36
Clarins optymalizuje łańcuchy dostaw i podpisuje strategiczną umowę z FM Logistic
Clarins wraz z FM Logistic pracują nad optymalizacją i zarządzaniem łańcuchem dostaw kosmetycznej marki w Europie FM Logistic
Clarins – globalna grupa kosmetyczna oraz FM Logistic będą współpracować nad wdrożeniem elastycznej sieci dystrybucji produktów marki w dziesięciu krajach europejskich. Po dwóch latach pilotażowego projektu firmy podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.

FM Logistic nawiązało współpracę z Clarins, globalną rodzinną grupą kosmetyczną. Jej celem jest wdrożenie sprawnie działającej i elastycznej sieci dystrybucji w dziesięciu krajach europejskich. Sieć będzie obsługiwana z trzech strategicznych lokalizacji logistycznych Clarins we Francji, Hiszpanii i Włoszech.

image
Clarins to luksusowa marka kosmetyczna
fot. Shutterstock
Spersonalizowane rozwiązanie z zakresu „Control Tower”, czyli pełnej integracji danych i zarządzania łańcuchem dostaw, zostało zaprojektowane w celu sprostania wyzwaniom związanym z rozwojem Grupy Clarins w Europie. Zapewnia ono widoczność przepływów w czasie rzeczywistym, planowanie zamówień, zarządzanie ryzykiem, zoptymalizowany wpływ na CSR i transport. Ponadto system ten optymalizuje kompleksowy przepływ logistyczny, aby znacznie zmniejszyć ślad węglowy. Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym umożliwia identyfikację obszarów wymagających poprawy i alertów dotyczących łańcucha dostaw.

Po przeprowadzeniu dwuletniego projektu pilotażowego FM Logistic i Clarins podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. Ma ono na celu wsparcie europejskiej sieci dystrybucji, która obejmuje dziesięć krajów, a wysyłki odbywają się z trzech kluczowych lokalizacji we Francji (magazyn Clarins w Amiens), Włoszech (magazyn FM Logistic w Vellezzo Bellini) i Hiszpanii (magazyn FM Logistic w Illescas).

– To partnerstwo stanowi ważny kamień milowy w naszych wysiłkach na rzecz optymalizacji operacji logistycznych z naszych 3 centrów w Europie, dzięki konkretnemu i innowacyjnemu rozwiązaniu, które umożliwia precyzyjne śledzenie naszego łańcucha dystrybucji w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wpisuje się to w nasze zobowiązania dotyczące coraz bardziej wydajnej obsługi klienta, zapewniając szybkie, niezawodne i sprawne dostawy, przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko poprzez lokalizację centrów bliżej naszych klientów i wykorzystanie „czystszego” transportu – stwierdził Denis Martin, specjalista ds. transformacji wsparcia biznesowego w Clarins.

FM Logistic Central Europe jest częścią międzynarodowej firmy logistycznej FM Logistic i zajmuje się obsługą rynków w Europie Środkowej. Oddziały firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umożliwiają obsługę klientów w regionie.

Firma dysponuje łącznie ponad 1 mln mkw. powierzchni magazynowej, a także flotą ok. 2 500 pojazdów. Posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 5 tys. pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2024 11:25