StoryEditor
Producenci
20.06.2022 00:00

Kolejna amerykańska gwiazda z własną marką kosmetyczną

Hailey Bieber wprowadziła na rynek swoją linię do pielęgnacji skóry Rhode. Asortyment obejmuje pięć produktów, z których wszystkie charakteryzują się opakowaniami z recyklingu i minimalizmem.

To jedna z bardziej wyczekiwanych premier kosmetycznych roku – pisał Vogue Polska. Zapowiadana od miesięcy Rhode, linia kosmetyków Hailey Bieber trafiła już do sprzedaży.

Hailey Bieber powiedziała w oświadczeniu na stronie internetowej marki, że jej podróż w kierunku zdrowszej skóry zainspirowała ją do opracowania produktów, które naprawdę działają, w sposób dostępny dla wszystkich. Deklaruje, że Rhode poświęca się tworzeniu produktów opartych na nauce i doskonałej recepturze. Kluczowe składniki, które zawiera linia to między innymi peptydy, masło shea, niacynamid, cupuacu, babassu, kwas hialuronowy i skwalen.

Hailey Bieber nie można zarzucić, że nie zna się na pielęgnacji twarzy. Jej spójny od lat image, który opiera się na cerze o zdrowym glow i minimalnym lub wręcz zerowym make-upie, pozwala wierzyć, że modelka stawia na pierwszym miejscu na zdrową cerę i regenerujące ją zabiegi. Warto dodać, że przez ostatnie lata była ambasadorką marki BareMinerals – naturalnych, opartych na roślinnych składach produktów do twarzy oraz mineralnej kolorówki z koncepcją nagiej skóry w tle. W 2022 roku Bieber postanowiła działać na własny rachunek. W środę 15 czerwca zaprezentowała światu Rhode – czytamy w tekście Vogue Polska.

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpił ogromny wzrost liczby marek kosmetycznych należących do celebrytów. Konsumenci chcą wiedzieć, czy takie marki mają dobre produkty warte ich pieniędzy, czy też celebrytka jest tylko twarzą, która próbuje zwiększyć sprzedaż. Portal Justmylook sporządził ranking najpopularniejszych na świecie marek kosmetycznych należących do celebrytów. Sprawdzono nie tylko ich popularność, ale również, jak radzą sobie w mediach społecznościowych, częstotliwość wyszukiwania i cenę. Zbadano ponad 50 celebryckich marek.

Na pierwszym miejscu znalazła się Selena Gomez ze swoją wegańską marką „Rare Beauty”. Druga jest Florence by Mills, stworzona przez nastoletnią aktorską Millie Bobby Brown, znana m.in. z serialu Netflix Stranger Things. Na trzecim miejscu jest Kylie Cosmetics. W zestawieniu znalazły się trzy marki Kardashianek, z KKW Kim Kardashian na ósmym miejscu i Kylie Skin na dziewiątym.

Przeczytaj również: Zamieszanie wokół nowej marki pielęgnacyjnej Kim Kardashian

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
13.11.2025 10:50
Katarzyna Paciorkowska i Jarosław Brzozowski dołączają do zespołu Floslek
Stanowisko marketing managera w firmie Floslek obejmuje Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beautymat.pras.

Floslek, polska marka dermokosmetyczna z ponad 30-letnim doświadczeniem, wchodzi w nowy etap rozwoju. Do zespołu dołączyły dwie osoby, które wzmocnią działania w obszarze sprzedaży i marketingu. Są to Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży w firmie, a także Katarzyna Paciorkowska, obejmująca stanowisko marketing managera.

Wzmocnienie kompetencji w sprzedaży

Jarosław Brzozowski, nowy dyrektor sprzedaży Floslek, będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce oraz współpracę z kluczowymi partnerami handlowymi.

Wspólnie z zespołem chcemy budować jeszcze bliższe relacje z partnerami handlowymi i konsekwentnie rozwijać potencjał marki Floslek w nowoczesnych kanałach sprzedaży – podkreśla Jarosław Brzozowski. Jest on od ponad 20 lat związany z branżą kosmetyczną i farmaceutyczną, odpowiadał za sprzedaż i strategię rozwoju wielu polskich marek, m.in. Soraya, Dermika, Salvequick, Bio-Oil, Natura Siberica, Organic Shop, Janda czy Rosa Impex.

image
Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży Floslek
mat.pras.

W Spółce Floslek odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedażowej i cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji – w pełnej synergii z nowoczesnym wymiarem marketingowym produktów.

Nowoczesny marketing z emocją

Stanowisko marketing managera zajmie Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beauty. Ma ona na swoim koncie ma liczne sukcesy w kreacji, wdrożeniach i rozwoju marek z segmentów: makijaż, pielęgnacja skóry i włosów oraz perfumeria. Odpowiadała za strategie marketingowe i komunikację 360° w firmach Verona Products Professional oraz Tenex. Jest też twórczynią start up’u Yolyn, zrealizowanego kompleksowo od pomysłu do odsprzedaży.

WSspółce Floslek zajmie się strategią komunikacji, trade marketingiem oraz wdrażaniem nowoczesnych i angażujących działań wspierających sprzedaż i wizerunek brandów w duchu new Floslek – marki nowoczesnej, otwartej i bliskiej konsumentom.

Chcemy, by Floslek był postrzegany nie tylko jako ekspert w dziedzinie dermokosmetyków, ale również jako brand nowoczesny, inspirujący i autentyczny. Naszym celem jest połączenie naukowej rzetelności z emocjonalnym, angażującym językiem komunikacji. To dla nas moment nowego otwarcia – mówi Katarzyna Paciorkowska.

Floslek z nową energią

Wzmocnienie działów sprzedaży i marketingu to element szerszej transformacji, jaką przechodzi Spółka Floslek. Firma stawia na nowoczesną komunikację, digitalowe formaty, współpracę z influencerami oraz rozbudowę oferty produktowej dopasowanej do współczesnych potrzeb konsumentów.

Floslek to marka z silnym DNA i ogromnym zaufaniem klientów. Teraz czas na jej nowy rozdział, łączący doświadczenie z nową energią i świeżym spojrzeniem – podsumowuje Katarzyna Furmanek, Prezes Zarządu Floslek Sp. z o.o.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.11.2025 10:28
Marka odzieży sportowej zadebiutuje z kolekcją zapachów
Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – mówi Michelle Peluso, CEO RevlonRevlon mat.pras.

Koncern Revlon podpisał globalną umowę licencyjną na perfumy z Champion – kultową amerykańską marką odzieży sportowej, należącą do Authentic Brands Group (ABG). Umowa obejmuje wprowadzenie na rynek pierwszej w historii kolekcji zapachów, wydanej pod marką Champion. Produkty mają trafić na rynek w 2027 roku.

Planowana kolekcja zapachów ma nawiązywać do charakterystycznego ducha marki Champion – odważnego, pewnego siebie i bezkompromisowo oryginalnego i będzie obejmować wyraziste zapachy dla mężczyzn i kobiet, inspirowane dziedzictwem marki oraz nowoczesną estetyką. Więcej szczegółów będzie ujawnianych w nadchodzących miesiącach.

Partnerstwo z Revlon jest naturalnym przedłużeniem ewolucji Champion – komentuje Jarrod Weber, globalny prezes ds. sportu i stylu życia w Authentic Brands Group. – W miarę jak rozszerzamy naszą obecność w modzie i lifestyle’u, zapachy stają się kolejnym obszarem naszego zainteresowania. Revlon, wieloletni, zaufany i sprawdzony partner Authentic, ma wyjątkową pozycję, aby pomóc nam stworzyć sensoryczne doznania, które rezonują z naszą globalną publicznością – dodaje prezes.

Partnerstwo jest zgodne z celem Revlon, jakim jest ożywienie działalności perfumeryjnej poprzez zbudowanie portfolio zapachów inspirowanych stylem życia, które trafia do współczesnych konsumentów.

Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – dodaje Michelle Peluso, CEO Revlon. – Z radością witamy Champion w naszym portfolio marek w tym kluczowym momencie zarówno dla Champion, jak i Revlon. Koncentrując się na dotarciu do kolejnego pokolenia, z radością wnosimy energię Champion do świata zapachów, co stanowi kolejny krok w odrodzeniu Revlon – podkreśla Peluso.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. listopad 2025 04:12