StoryEditor
Producenci
02.03.2022 00:00

Kończą się zapasy kosmetyków, które były produkowane w Ukrainie

Firmy kosmetyczne których zakłady produkcyjne znajdują się w Ukrainie lub Ukraina jest dla nich ważnym rynkiem zbytu znalazły się w bardzo trudnej sytuacji. Pojawiają się pierwsze sygnały o przerwach w dostawach produktów znanych marek kosmetycznych. Tak jest w przypadku firmy Elfa Group, która szuka alternatywnych rozwiązań w procesach logistyki zakupów i dostaw.

Firmy kosmetyczne których zakłady produkcyjne znajdują się w Ukrainie lub Ukraina jest dla nich ważnym rynkiem zbytu znalazły się w bardzo trudnej sytuacji. Tak jest w przypadku firmy Elfa Group, która zapewnia w Ukrainie ponad tysiąc miejsc pracy. – W tym trudnym czasie naszym priorytetem jest bezpieczeństwo naszych przyjaciół i ich rodzin – poinformowała spółka na swoim profilu biznesowym.

Firma zapewniła, że jej europejskie oddziały, w tym w Polsce, działają i starają się realizować przyjęte zobowiązania, choć Elfa Group jest zmuszona szukać alternatywnych rozwiązań. 

– Czujemy się w obowiązku poinformować naszych Klientów oraz Partnerów, że część naszych projektów realizowana była we współpracy z naszymi przyjaciółmi z Ukrainy. W związku z obecną sytuacją, kwalifikowaną jako siła wyższa, poszukujemy alternatywnych rozwiązań w procesach logistyki zakupów i dostaw.

Natomiast firma Elfa Pharm Polska otwarcie poinformowała, że niedługo skończą się zapasy jej kosmetyków produkowanych w Ukrainie. Należą do nich taki marki jak: Green Pharmacy, Dr. Sante, Fresh Juice.

Zapewniła też, że wspiera poprzez różne działania mieszkańców Ukrainy, których kraj jest objęty wojną.

– Czujemy się solidarni z naszymi Sąsiadami, zwłaszcza, że jesteśmy związani z nimi także biznesowo, dlatego przekażemy 20 proc. dochodu z naszego e-sklepu w dniach 28.02-07.03 na Pomoc dla Ukrainy, organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną. Dodatkowo, przekażemy nasze produkty do punktów zbiórek w Krakowie – zapewniła Elfa Pharm Polska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 16:16