StoryEditor
Producenci
17.09.2018 00:00

Konferencja K-Beauty

Koreańscy producenci kosmetyków zaprezentują swoje marki już 18 października w Warszawie podczas konferencji B2B organizowanej przez polski oddział Koreańskiej Agencji Promocji Handlu i Inwestycji (KOTRA). Event skierowany jest zarówno do importerów i dystrybutorów posiadających już w swoim portfolio produkty marek koreańskich, jak też firm pragnących nawiązać pierwsze kontakty z producentami Kraju Cichego Poranka.

Koreański rynek kosmetyczny jest uznawany za najszybciej rozwijający się na świecie, kosmetyki z tego kraju z roku na rok zyskują w Polsce na popularności. Nieustannie przybywa konsumentów, którzy przestrzegając koreańskiego rytuału pielęgnacji w 10 krokach, mają nadzieję na uzyskanie nieskazitelnie pięknej cery.

Polski oddział Koreańskiej Agencji Promocji Handlu i Inwestycji w Warszawie po raz drugi organizuje wydarzenie poświęcone koreańskim kosmetykom. Tegoroczna edycja odbędzie się 18 października w hotelu Marriott w Warszawie, w godzinach 9-18. Weźmie w niej udział 23 producentów, reprezentujących znane koreańskie marki.

To kolejne tego typu spotkanie. W pierwszej edycji, w 2016 roku, uczestniczyło 20 koreańskich producentów kosmetyków i ponad 120 firm polskich i z zagranicy.
Wielu koreańskich przedsiębiorców nawiązało wówczas relacje biznesowe z polskimi importerami, którzy stali się ich dystrybutorami na naszym rynku i podpisali wielomilionowe kontrakty.

W tym roku spotkania B2B poprzedzone zostaną panelem eksperckim, w którym wezmą udział topowe influencerki, osoby będące przedstawicielami sieci handlowych oraz profesjonaliści w dziedzinie naukowego podejścia do zagadnień optymalizacji sposobów pielęgnowania skóry. Podczas panelu omówione zostaną najnowsze trendy w azjatyckiej kosmetyce.

Po panelu rozpocznie się druga część wydarzenia, polegająca na indywidualnych spotkaniach biznesowych.  Wśród przyjeżdżających do Warszawy koreańskich producentów znajdziemy zarówno obecne w sieciach handlowych marki, dobrze znane polskim konsumentom, jak również nowe odkrycia w branży.

Ze względu na ogromne zainteresowanie eventem konieczne jest wcześniejsze zgłoszenie uczestnictwa poprzez rejestrację https://goo.gl/forms/5VA0j3klBET1nji43 lub wysłanie e-mail (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Więcej informacji na temat wydarzenia można uzyskać od organizatora oraz na stronie http://k-beauty2018.kotra.pl/katalog.pdf.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 15:44