StoryEditor
Producenci
13.03.2023 00:00

Kontigo wspiera kobiety i zachęca do tego innych

Sieć Kontigo w swoich sklepach kosmetycznych oraz w drogerii internetowej rozpoczęła akcję „Pomaganie Uskrzydla” na rzecz Domów Samotnej Matki prowadzonych przez Caritas w Polsce. Ruszyła także specjalna promocja „Siła Kobiet uskrzydla” mająca na celu wizerunkowe wsparcie marek kosmetycznych tworzonych przez wyjątkowe kobiety.

W Kontigo przez cały marzec, kojarzony z miesiącem kobiet, będą trwały akcje „Pomaganie Uskrzydla” oraz “Siła Kobiet uskrzydla”. Akcje mają na celu podkreślić siłę kobiecości oraz realnie wesprzeć kobiety najbardziej potrzebujące pomocy.

W celu pokazania kobiecej solidarności i siły wsparcia, sieć drogerii organizuje akcję przekazywania kosmetyków dla Domów Samotnej Matki, czyli miejsc prowadzonych przez Caritas w Polsce, w których schronienie znajdują samotne matki z dziećmi oraz kobietom w ciąży znajdujące się trudnej sytuacji życiowej.

– W ramach solidarności z kobietami w trudnych dla nich chwilach zdecydowaliśmy się na wsparcie Domów Samotnej Matki i organizację akcji „Pomaganie Uskrzydla”. Będzie ona trwała od 8 do 29 marca. W tym okresie nasze klientki będą mogły kupić wybrane produkty z naszego asortymentu za symboliczną kwotę 6 zł, które potem zostaną  przekazane potrzebującym kobietom, podopiecznym organizacji Caritas w Polsce. Dla osób, które zdecydują się wesprzeć akcję online oferujemy darmową dostawę na całość zamówienia – mówi Ewelina Idzikowska, młodszy kierownik ds. marketingu w Kontigo.

Więcej informacji na temat akcji „Pomaganie Uskrzydla” można znaleźć na stronie internetowej Kontigo.

Do końca marca będzie obowiązywała promocja do -40 proc. na polskie marki stworzone przez kobiety. Ponadto w marcu, już po raz trzeci, Kontigo będzie przybliżać w swoich kanałach komunikacji inspirujące historie twórczyń polskich marek kosmetycznych. Wśród nich znajdą się rozmowy z założycielkami takich firm jak GLOV, Affect, Orientana, Ava Laboratorium, D'Alchemy i Make Me Bio oraz marek autorskich Kontigo Biolove i Vegaya.

Kontigo to sieć drogerii należących do grupy Eurocash. Firma prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem sklepu online oraz aplikacji, a także w salonach stacjonarnych w całej Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
13.11.2025 10:50
Katarzyna Paciorkowska i Jarosław Brzozowski dołączają do zespołu Floslek
Stanowisko marketing managera w firmie Floslek obejmuje Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beautymat.pras.

Floslek, polska marka dermokosmetyczna z ponad 30-letnim doświadczeniem, wchodzi w nowy etap rozwoju. Do zespołu dołączyły dwie osoby, które wzmocnią działania w obszarze sprzedaży i marketingu. Są to Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży w firmie, a także Katarzyna Paciorkowska, obejmująca stanowisko marketing managera.

Wzmocnienie kompetencji w sprzedaży

Jarosław Brzozowski, nowy dyrektor sprzedaży Floslek, będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce oraz współpracę z kluczowymi partnerami handlowymi.

Wspólnie z zespołem chcemy budować jeszcze bliższe relacje z partnerami handlowymi i konsekwentnie rozwijać potencjał marki Floslek w nowoczesnych kanałach sprzedaży – podkreśla Jarosław Brzozowski. Jest on od ponad 20 lat związany z branżą kosmetyczną i farmaceutyczną, odpowiadał za sprzedaż i strategię rozwoju wielu polskich marek, m.in. Soraya, Dermika, Salvequick, Bio-Oil, Natura Siberica, Organic Shop, Janda czy Rosa Impex.

image
Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży Floslek
mat.pras.

W Spółce Floslek odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedażowej i cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji – w pełnej synergii z nowoczesnym wymiarem marketingowym produktów.

Nowoczesny marketing z emocją

Stanowisko marketing managera zajmie Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beauty. Ma ona na swoim koncie ma liczne sukcesy w kreacji, wdrożeniach i rozwoju marek z segmentów: makijaż, pielęgnacja skóry i włosów oraz perfumeria. Odpowiadała za strategie marketingowe i komunikację 360° w firmach Verona Products Professional oraz Tenex. Jest też twórczynią start up’u Yolyn, zrealizowanego kompleksowo od pomysłu do odsprzedaży.

WSspółce Floslek zajmie się strategią komunikacji, trade marketingiem oraz wdrażaniem nowoczesnych i angażujących działań wspierających sprzedaż i wizerunek brandów w duchu new Floslek – marki nowoczesnej, otwartej i bliskiej konsumentom.

Chcemy, by Floslek był postrzegany nie tylko jako ekspert w dziedzinie dermokosmetyków, ale również jako brand nowoczesny, inspirujący i autentyczny. Naszym celem jest połączenie naukowej rzetelności z emocjonalnym, angażującym językiem komunikacji. To dla nas moment nowego otwarcia – mówi Katarzyna Paciorkowska.

Floslek z nową energią

Wzmocnienie działów sprzedaży i marketingu to element szerszej transformacji, jaką przechodzi Spółka Floslek. Firma stawia na nowoczesną komunikację, digitalowe formaty, współpracę z influencerami oraz rozbudowę oferty produktowej dopasowanej do współczesnych potrzeb konsumentów.

Floslek to marka z silnym DNA i ogromnym zaufaniem klientów. Teraz czas na jej nowy rozdział, łączący doświadczenie z nową energią i świeżym spojrzeniem – podsumowuje Katarzyna Furmanek, Prezes Zarządu Floslek Sp. z o.o.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.11.2025 10:28
Marka odzieży sportowej zadebiutuje z kolekcją zapachów
Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – mówi Michelle Peluso, CEO RevlonRevlon mat.pras.

Koncern Revlon podpisał globalną umowę licencyjną na perfumy z Champion – kultową amerykańską marką odzieży sportowej, należącą do Authentic Brands Group (ABG). Umowa obejmuje wprowadzenie na rynek pierwszej w historii kolekcji zapachów, wydanej pod marką Champion. Produkty mają trafić na rynek w 2027 roku.

Planowana kolekcja zapachów ma nawiązywać do charakterystycznego ducha marki Champion – odważnego, pewnego siebie i bezkompromisowo oryginalnego i będzie obejmować wyraziste zapachy dla mężczyzn i kobiet, inspirowane dziedzictwem marki oraz nowoczesną estetyką. Więcej szczegółów będzie ujawnianych w nadchodzących miesiącach.

Partnerstwo z Revlon jest naturalnym przedłużeniem ewolucji Champion – komentuje Jarrod Weber, globalny prezes ds. sportu i stylu życia w Authentic Brands Group. – W miarę jak rozszerzamy naszą obecność w modzie i lifestyle’u, zapachy stają się kolejnym obszarem naszego zainteresowania. Revlon, wieloletni, zaufany i sprawdzony partner Authentic, ma wyjątkową pozycję, aby pomóc nam stworzyć sensoryczne doznania, które rezonują z naszą globalną publicznością – dodaje prezes.

Partnerstwo jest zgodne z celem Revlon, jakim jest ożywienie działalności perfumeryjnej poprzez zbudowanie portfolio zapachów inspirowanych stylem życia, które trafia do współczesnych konsumentów.

Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – dodaje Michelle Peluso, CEO Revlon. – Z radością witamy Champion w naszym portfolio marek w tym kluczowym momencie zarówno dla Champion, jak i Revlon. Koncentrując się na dotarciu do kolejnego pokolenia, z radością wnosimy energię Champion do świata zapachów, co stanowi kolejny krok w odrodzeniu Revlon – podkreśla Peluso.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. listopad 2025 07:53