StoryEditor
Producenci
09.11.2020 00:00

Kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała rosną. Niosą jednak ze sobą eko wyzwania

Kryzys związany z COVID -19 ożywił kategorię środków do kąpieli i pielęgnacji ciała. Produkty do higieny i rozpieszczania ciała stały się kluczowymi narzędziami dla konsumentów. Cosmetics Business przedstawił w nowym raporcie najważniejsze trendy w tej kategorii i wiążące się z nimi wyzwania.

Zdaniem portalu nowi bohaterowie świata piękna to produkty do higieny rąk. Zwiększa się też popularność naturalnych dezodorantów. Konsumenci potrzebują spokoju podczas COVID-19, dlatego rosną centra dobrego samopoczucia. Kolejny trend to podwyższony poziom eskapizmu u konsumentów. Lęk i stres niepewnych czasów przekładają się na potrzebę zapewnienia sobie komfortu w domowym, bezpiecznym otoczeniu.

Higiena i pielęgnacja zawsze stanowiły podstawę kategorii kosmetyków do kąpieli i ciała. Jednak w 2020 roku kryzys COVID-19 wyniósł ten segment na wyższy poziom. Stało się tak ze względu na jego rolę w dostarczaniu najbardziej kluczowych i odpowiednich produktów służących ochronie i wsparciu konsumentów w obliczu bezprecedensowych wyzwań związanych z globalną pandemią. Przyniosło to tej kategorii wiele korzyści i będzie owocować w nadchodzących latach.

Jednak u progu pandemii producenci stanęli przed poważnymi wyzwaniami. W pierwszych miesiącach jej trwania producenci środków do dezynfekcji rąk walczyli, aby nadążyć za rosnącym popytem, ​​ponieważ cena etanolu gwałtownie wzrosła, nastąpił globalny niedobór i rosnące ceny opakowań do butelek, takich jak plastikowe pompy mydła do rąk, co zresztą nadal stanowi problem dla marek.

Rosnąca ilość odpadów z tworzyw sztucznych generowanych przez coraz częstsze stosowanie mydła w płynie i środków do dezynfekcji rąk stanowi kolejny problem w tej kategorii, która od lat była badana pod kątem wpływu na środowisko. Ilość wody używanej w produktach, z których korzystamy w łazience pozostaje kolejnym wyzwaniem dla tej kategorii.

Jak komentuje Matt Maxwell, dyrektor ds. analizy strategicznej w firmie Kantar: - Zrównoważony rozwój i ekologia być może nie znajdują się tak wysoko na liście priorytetów dla konsumentów jak przed pandemią, ale wrócą. W przyszłości więcej marek będzie musiało pomyśleć o tym, jak połączyć zrównoważony rozwój z higieną rąk.

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.05.2024 16:28
Emma Roberts w pierwszej kampanii dla Kiko Milano
Emma Roberts w pierwszej kampanii zrealizowanej dla Kiko Milanofot. mat. pras. Kiko Milano
Emma Roberts zrealizowała pierwszą kampanię z włoską marką Kiko Milano. Niedawno marka ogłosiła, że rozpoczęła współpracę z tą amerykańską aktorką.

Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.

Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2024 13:37
Światowej sławy trupa Cirque du Soleil prezentuje swój pierwszy zapach
Cirque du Soleil to najbardziej znana i największa na świecie trupa cyrkowa.Cirque du Soleil
Grupa Cirque du Soleil Entertainment nawiązała współpracę z Flower Shop Perfumes Co., aby wprowadzić na rynek pierwszy zapach marki. Premiera debiutanckiego zapachu zbiega się z 40. rocznicą Entertainment Group. Zakrętka butelki inspirowana jest stylem Art Deco, a prążkowany złoty korek przedstawia duże słońce wschodzące nad księżycem – oddając hołd „cyrkowi słońca”.

Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.

Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:

W ciągu 40 lat naszej działalności nadal rozwijamy się poza naszą ofertą występów na żywo i sięgamy po dodatkowe kreatywne ścieżki, dlatego z radością ogłaszamy ten zapach. z kwiaciarnią. Konsumenci na całym świecie mogą teraz codziennie doświadczyć zachwytu oglądanego przez nasze kultowe przedstawienia i dzielić się radością Cirque du Soleil.

Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.

Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. maj 2024 18:56