StoryEditor
Producenci
29.01.2019 00:00

L‘Oréal globalnym liderem w dziedzinie ochrony środowiska

Grupa L‘Oréal została wyróżniona przez globalną organizację non-profit CDP (Carbon Disclosure Project) jako światowy lider w zakresie zrównoważonego rozwoju  i ochrony klimatu. W rankingu CDP doceniono wysiłki firmy w zakresie zmian klimatu, bezpieczeństwa wodnego i lasów, przyznając jej we wszystkich 3 kategoriach najwyższą ocenę „A”. L‘Oréal jest pierwszą i jedyną firmą na świecie, która po raz trzeci z rzędu osiągnęła potrójny wynik "A".

Każdego roku ponad 6800 firm przekazuje do CDP dane na temat swojego wpływu na środowisko oraz informacje o ryzykach i możliwościach, w celu niezależnej oceny w oparciu o własną metodologię punktową organizacji. Firmy otrzymują oceny od A do D w zależności od tego, jak skutecznie radzą sobie z wyzwaniami związanymi ze zmianą klimatu, wylesianiem i bezpieczeństwem wodnym. Firmy, które nie ujawniają lub dostarczają za mało informacji, oznaczone są literą F.

L'Oréal jest jedną z dwóch firm, które w tym roku jako jedyne uzyskały ocenę A dla wszystkich trzech kategorii w rankingu CDP. Jest to efekt podejmowanych przez firmę w ostatnim roku sprawozdawczym intensywnych wysiłków i działań, mających na celu ograniczanie ryzyka klimatycznego, przeciwdziałanie wylesianiu w łańcuchu dostaw, poprawę zarządzania zasobami wodnymi oraz prowadzenie nowej zrównoważonej gospodarki.

L'Oréal jest pierwszą i jedyną firmą na świecie, która po raz trzeci z rzędu osiągnęła potrójny wynik "A". Zrównoważony rozwój napędza nasze badania, innowacje i działania, a także wzmacnia poczucie zobowiązania wobec naszych pracowników i społeczności, w których działamy – powiedział Jean-Paul Agon, prezes i dyrektor generalny L'Oréal.

Gratuluję wszystkim firmom, które w tym roku znalazły się na liście A w zestawieniu CDP. Wraz ze wzrostem zagrożenia dla środowiska, coraz bardziej widoczne stają się starania firm, które starają się dostarczać rozwiązania, wykorzystywać nowe możliwości rynkowe i zmieniać swój model na zrównoważoną gospodarkę. Musimy pilnie przyspieszyć działania na rzecz ochrony środowiska na wszystkich poziomach, aby osiągnąć cele porozumienia paryskiego oraz cele zrównoważonego rozwoju. Nie ulega wątpliwości, że świat biznesu odgrywa istotną rolę na drodze do tej transformacji, a firmy z listy A są w stanie znacznie przyczynić się do realizacji tych celów – podkreślił Paul Simpson, prezes CDP:

Wśród firm z branży kosmetycznej, które zostały wpisane przez CDP na tegoroczną listę A znalazły się także m.in. Beiersdorf i Johnson & Johnson.  Pełna lista firm dostępna jest pod adresem https://www.cdp.net/en/scores

CDP ocenia firmy pod kątem kompleksowości udostępnionych danych, świadomości i metod zarządzania zagrożeniami środowiskowymi, a także prezentowania najlepszych praktyk związanych z przywództwem środowiskowym, takich jak wyznaczanie ambitnych i znaczących celów.

Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna. W portfolio firmy znajdują się 34 uzupełniające się marki.  Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty ponad 26  miliardów euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie.   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 01:41