StoryEditor
Producenci
20.04.2018 00:00

L‘Oréal Paris po raz 21 na festiwalu w Cannes

L‘Oréal Paris od 21 lat pełni rolę oficjalnego kreatora makijażu Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. W tym roku w sposób szczególny podczas tego wydarzenia wykorzystany zostanie kultowy slogan marki: „Ponieważ każda z nas jest tego warta”. 

Marka L’Oréal Paris miała swoją premierę na Festiwalu Filmowym w Cannes w 1997 roku. Od tego momentu, od 21 lat pełni rolę oficjalnego kreatora makijażu festiwalu. Przez te lata była więc świadkiem wielu przemian w świecie filmu, w tym rosnącej roli kobiet-aktorek.

– Obecna, 71. edycja Festiwalu Filmowego w Cannes nie może być dla L’Oréal Paris taka sama jak poprzednie. Dlatego też pierwszy raz w historii stworzyliśmy Worth It Show: talk-show odbywający się na kultowej plaży Martinez Beach, oddający głos kobietom, które współtworzą festiwal. Przedsięwzięcie inspirowane jest ikonicznym sloganem, leżącym w DNA naszej marki: „Ponieważ każda z nas jest tego warta” – powiedziała Monika Masewicz, dyrektor marketingu make up, L'Oréal Polska. Co noc każdy będzie mógł uczestniczyć w prowadzonych na żywo rozmowach i odkrywać nieznane dotąd historie gwiazd, ich przeżycia związane z kinem oraz rolą jaką pełnią w temacie równouprawnienia kobiet. Podczas tych spotkań gwiazdy zdradzać będą również sekrety swojej urody i pielęgnacji.

Tegoroczna edycja będzie też wyjątkowa dla Grażyny Torbickiej, która po raz pierwszy będzie reprezentować markę także jako ambasadorka kategorii make-up. Wszystko to za sprawą rozszerzonego w marcu 2018 r. kontraktu, który do tej pory obejmował promocję produktów do pielęgnacji twarzy oraz koloryzację włosów.

Na czerwonym dywanie Grażynie Torbickiej będą towarzyszyć specjalne wysłanniczki L'Oréal Paris – kobiety, które poprzez swoje media społecznościowe, pomogą zaangażować w to wyjątkowe wydarzenie najmłodsze pokolenia Polek: Jessica Mercedes, jedna z najlepszych i najbardziej docenionych na świecie polskich blogerek oraz Julia Wieniawa, aktorka i wokalistka, do tej pory związana z marką L’Oréal Paris jako ambasadorka koloryzacji Casting Creme Gloss.

Wyjście polskiej delegacji na czerwony dywan zaplanowane jest na wieczór 10 maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 14:44