StoryEditor
Producenci
20.04.2018 00:00

L‘Oréal Paris po raz 21 na festiwalu w Cannes

L‘Oréal Paris od 21 lat pełni rolę oficjalnego kreatora makijażu Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. W tym roku w sposób szczególny podczas tego wydarzenia wykorzystany zostanie kultowy slogan marki: „Ponieważ każda z nas jest tego warta”. 

Marka L’Oréal Paris miała swoją premierę na Festiwalu Filmowym w Cannes w 1997 roku. Od tego momentu, od 21 lat pełni rolę oficjalnego kreatora makijażu festiwalu. Przez te lata była więc świadkiem wielu przemian w świecie filmu, w tym rosnącej roli kobiet-aktorek.

– Obecna, 71. edycja Festiwalu Filmowego w Cannes nie może być dla L’Oréal Paris taka sama jak poprzednie. Dlatego też pierwszy raz w historii stworzyliśmy Worth It Show: talk-show odbywający się na kultowej plaży Martinez Beach, oddający głos kobietom, które współtworzą festiwal. Przedsięwzięcie inspirowane jest ikonicznym sloganem, leżącym w DNA naszej marki: „Ponieważ każda z nas jest tego warta” – powiedziała Monika Masewicz, dyrektor marketingu make up, L'Oréal Polska. Co noc każdy będzie mógł uczestniczyć w prowadzonych na żywo rozmowach i odkrywać nieznane dotąd historie gwiazd, ich przeżycia związane z kinem oraz rolą jaką pełnią w temacie równouprawnienia kobiet. Podczas tych spotkań gwiazdy zdradzać będą również sekrety swojej urody i pielęgnacji.

Tegoroczna edycja będzie też wyjątkowa dla Grażyny Torbickiej, która po raz pierwszy będzie reprezentować markę także jako ambasadorka kategorii make-up. Wszystko to za sprawą rozszerzonego w marcu 2018 r. kontraktu, który do tej pory obejmował promocję produktów do pielęgnacji twarzy oraz koloryzację włosów.

Na czerwonym dywanie Grażynie Torbickiej będą towarzyszyć specjalne wysłanniczki L'Oréal Paris – kobiety, które poprzez swoje media społecznościowe, pomogą zaangażować w to wyjątkowe wydarzenie najmłodsze pokolenia Polek: Jessica Mercedes, jedna z najlepszych i najbardziej docenionych na świecie polskich blogerek oraz Julia Wieniawa, aktorka i wokalistka, do tej pory związana z marką L’Oréal Paris jako ambasadorka koloryzacji Casting Creme Gloss.

Wyjście polskiej delegacji na czerwony dywan zaplanowane jest na wieczór 10 maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 13:00