Marka wzmocni teraz przekaz słowami #OWNINGIT w najnowszym spocie dla produktów do koloryzacji L'Oréal Paris Superior Preference Hair Colour. W kampanii udział biorą aktorka Courteney Cox, a także ambasadorki marki Julianne Moore i Amber Heard.
- Od momentu premiery sprzed ponad 40 lat, Superior Preference to coś więcej niż kolor włosów. Jego przesłanie o wzmacnianiu kobiet jest dziś bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej - mówi Anne Marie Nelson-Bogle, wiceprezeska ds. marketingu w L'Oréal Paris USA. - Dzięki tej nowej kampanii chcemy zainspirować kobiety do silnego przejęcia tej siły we wszystkich aspektach swojego życia - od osobistego i zawodowych pasji po podejście do urody, w tym koloru włosów - dodaje.
L'Oréal unosi się na fali wznoszącej, po tym jak firma odnotowała dobre wyniki finansowe. W 2018 roku dział Active Cosmetics Grupy L'Oréal zanotował wzrost sprzedaży o 11,9 proc., co oznacza najszybszy wzrost światowego giganta piękności, tuż za dynamicznym sektorem luksusu.
Razem marki Vichy, La Roche-Posay, CeraVe, nabyte rok temu i Sanaflore osiągnęły 2,27 miliarda euro w sprzedaży. - Przy wzroście sprzedaży o 11,9 proc. w 2018 roku osiągnęliśmy największy wzrost od 2006 roku – komentują przedstawiciele marki.
Koncern chce wzmocnić dział produktów do włosów z nowym chwytliwym przesłaniem i odświeżoną linią koloryzującą Superior Preference.