Od początku 2020 r. pandemia koronawirusa całkowicie zmieniła sposób, w jaki ludzie konsumują, komunikują się, a nawet pracują, ponieważ aparaty naszych smartfonów, tabletów lub komputerów są teraz używane bardziej niż kiedykolwiek. Ze względu na pandemię przejście na tryb "au naturel" może być bardziej modne niż kiedykolwiek, ale nadal potrzebujemy pewności siebie, gdy stajemy twarzą w twarz ze współpracownikami podczas rozmów wideo. Rozwiązanie zaproponowane przez L'Oréal Paris rozwiązuje ten problem - to w 100 proc. wirtualny makijaż cyfrowy.
L'Oréal Paris „Signature Faces” to linia 10 wirtualnych produktów do makijażu (Volumising Capsules, Plump Shot, Fire Match), umożliwiających użytkownikom nakładanie wirtualnego makijażu podczas rozmów służbowych lub spotkań online za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Kolekcja to efekt technologii opracowanej przez specjalistę od rzeczywistości rozszerzonej ModiFace, nabytej przez L'Oréal w 2018 roku.
Zainteresowani mogą wypróbować to nowe doświadczenie na Snapchacie, Instagramie, Google Duo, Skype, Zoom i Google Hangouts, po zainstalowaniu oprogramowania i wykonaniu kilku czynności konfiguracyjnych dla wybranej platformy.