StoryEditor
Producenci
20.08.2020 00:00

L‘Oréal Paris zatrudnił Kalki Koechlin do kampanii produktów do farbowania włosów

 L‘Oréal Paris zaangażował aktorkę Kalki Koechlin do swojej najnowszej kampanii produktów do koloryzacji włosów.

Spot został nakręcony i wyreżyserowany przez samą Koechlin i przedstawia aktorką nakładającą L’Oréal Paris Casting Crème Gloss Hair Colour w odcieniu 550 - Mahoń we własnym domu.

Kampania została zainspirowana wzrostem produktów do koloryzacji w domu podczas pandemii.

- Ponieważ salony fryzjerskie były zamknięte przez długi czas, nie mogłam się doczekać zafarbowania włosów samej i była to świetna okazja. Podobało mi się dokumentowanie moich doświadczeń z L'Oréal Paris Casting Crème Gloss i pokochałam moją transformację. Ten rok był wyzwaniem dla wszystkich, nieustannie żonglujemy obowiązkami, ale ważne jest też zadbanie o siebie. Naprawdę uważam, że teraz jest to warte uwagi bardziej niż kiedykolwiek, wszyscy jesteśmy tego warci - skomentowała ambasadorka L’Oréal Paris.

Kalki Koechlin jest aktorką i pisarką. Chociaż jest obywatelką francuską, większość życia mieszkała w Indiach. Znana z dorobku w branży filmowej w Indiach, jest laureatką takich nagród, jak National Film Award, Filmfare i dwie nagrody Screen.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
24.09.2025 08:43
L’Oréal zainteresowany spuścizną Armaniego – ale tylko działem kosmetyków
armanibeauty_IG

Koncern L’Oréal, wskazany przez Giorgio Armaniego jako potencjalny inwestor w firmie należącej przez zmarłego niedawno włoskiego kreatora mody, zainteresowany jest wyłącznie działem kosmetycznym – najbardziej dochodową częścią schedy. Francuski gigant kosmetyczny był jednym z trzech koncernów (obok LVMH oraz EssilorLuxottica), wymienionych w testamencie Armaniego.

Włoski projektant wskazał te firmy jako preferowanych przez niego kupców 15 proc. udziałów w Giorgio Armani SpA. Taka część majątku została wyznaczona spadkobiercom przez Armaniego do sprzedaży w ciągu 18 miesięcy. Armani poinformował również w testamencie, że nabywca będzie miał możliwość zwiększenia swojego udziału do większościowego po trzech latach.

image

Giorgio Armani nie żyje. Zmarł w wieku 91 lat

Niedawna śmierć Armaniego w wieku 91 lat wywołała mocne spekulacje i analizy dotyczące tego, który z koncernów byłby najlepszym nabywcą jego firmy. Armani stworzył rozległe imperium, obejmujące odzież gotową do noszenia, haute couture, luksusowe artykuły wyposażenia wnętrz, a także okulary we współpracy z EssilorLuxottica. Zegarki sygnowane nazwiskiem założyciela są sprzedawane za pośrednictwem Fossil Group Inc.

L’Oréal, który posiada licencję od Armaniego na sprzedaż perfum, kosmetyków do makijażu i produktów do pielęgnacji skóry do 2050 roku, prawdopodobnie pozostanie przy swojej dotychczasowej strategii, skupionej na kosmetykach.

image

„Sukcesja” po włosku: Testament Armaniego otwiera drogę do sprzedaży udziałów lub giełdy

Dzięki licencji kosmetycznej Armani wygenerował w zeszłym roku ok. 1,5 mld euro przychodu – szacują analitycy HSBC. Stanowiłoby to ok. 10 proc. luksusowego działu L’Oréal i 3,45 proc. całkowitej sprzedaży grupy. Natomiast umowa dotycząca okularów z EssilorLuxottica wygenerowała dla Armaniego prawdopodobnie 500 mln euro sprzedaży.

Z szacunków analityków Berenberg, wartość firmy Armani może sięgać nawet 7 mld euro. W 2024 roku firma odnotowała skonsolidowane przychody w wysokości 2,3 mld euro, co oznacza spadek o 5 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Są to przychody wygenerowane głównie przez linie odzieżowe i artykuły wyposażenia wnętrz, nie uwzględniające dochodów z części kosmetycznej.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.09.2025 08:57
Nowa polska marka stawia na kolagen morski, wspiera ją Ania Mucha
Anna Mucha - twarzą nowej marki suplementów z kolagenem morskimglam4you_official

W kampanii inauguracyjnej marki Glam4YOU, odbywającej się pod hasłem „Postaw na piękno. Bez kompromisów” występuje Anna Mucha, popularna aktorka, mająca na Instagramie ponad 1 mln obserwujących. W pierwszej kampanii marki Mucha pokazuje, jak produkty z kolagenem mogą stać się naturalnym elementem codziennej suplementacji.

Marka podkreśla, że “świadoma pielęgnacja zaczyna się od wnętrza” i zapewnia, że jej produkty zawierają najwyższą dostępną dawkę hydrolizowanego kolagenu morskiego – aż 12 500 mg w jednym shocie. Kolagen wspiera zdrowie m.in. włosów, skóry i paznokci.

image

Czas na meduzę? Po śluzie ślimaka i jadzie pszczoły – morski kolagen na radarze branży beauty i wellness

Markę merytorycznie wspiera @Skinella – Ela Zięba, mgr kosmetolog. Jej współpraca z marką opiera się na długoterminowych działaniach. Ekspertka będzie dzielić się swoją wiedzą m.in. na kanale na Instagramie. 

To będą 52 tygodnie edukacji, pełne wiedzy o tym, co w beauty jest naprawdę ważne. Realna, codzienna inspiracja i wsparcie w świadomej pielęgnacji – wyjaśnia @Skinella.

image

Ysto Collagen Smart – bardzo dobry i opłacalny kolagen

Glam4YOU dodaje też, że debiut marki to nie tylko premiera produktów, ale cała filozofia świadomego dbania o urodę od środka – dla kobiet, które “chcą czerpać z życia pełnymi garściami i nie idą na kompromis w kwestii jakości swojej codziennej suplementacji”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. wrzesień 2025 11:42