StoryEditor
Producenci
20.08.2018 00:00

L’Oréal przejmuje wegańskie marki firmy Logocos Naturkosmetik

Grupa L’Oréal ogłosiła, że do jej globalnego portfolio dołącza Logocos Naturkosmetik AG, niemiecka firma, która wprowadziła na rynek takie marki kosmetyków naturalnych jak Logona czy Sante. Wszystkie marki należące do Logocos są wegańskie i posiadają certyfikaty BIO, ponadto część z nich wykorzystuje do produkcji wyciągi roślinne i składniki naturalne pochodzące z własnych upraw organicznych.

Firma Logocos Naturkosmetik, z siedzibą w Hanowerze w Niemczech, została założona w 1978 roku przez naturopatę. Obecnie zatrudnia około 340 pracowników, a w 2017 roku wyniki sprzedaży na terenie Niemiec i pozostałych krajów Europy wyniosły 59 milionów euro netto.

Logona to seria produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów, pielęgnacji skóry oraz higieny intymnej skierowana do klientów ceniących kosmetyki naturalne wysokiej jakości. Dostępne są one poprzez specjalistyczne kanały sprzedaży, przede wszystkim sklepy z artykułami organicznymi.

Z kolei Sante to linia produktów do pielęgnacji włosów, ciała i higieny intymnej, a także produkty do makijażu, przeznaczone dla młodszych konsumentów poszukujących najnowszych trendów. Kosmetyki te oferowane w masowych kanałach dystrybucji.

–  Konsekwentna realizacja strategii L’Oréal szybkiego reagowania na najnowsze trendy, pozwala nam umocnić pozycję Dywizji Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oréal w kategorii kosmetyków naturalnych – jednego z najszybciej rosnących trendów na rynku kosmetycznym – powiedział Alexis Perakis-Valat, prezes Dywizji Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oréal. – Logocos, jako światowy pionier na rynku kosmetyków organicznych, wnosi do naszego portfolio nie tylko dwie wartościowe i certyfikowane marki kosmetyków naturalnych, ale przede wszystkim unikatową wiedzę i doświadczenie.

L’Oréal planuje w najbliższej przyszłości rozwinąć dystrybucję marek firmy Logocos Naturkosmetik na innych rynkach. Obecnie trwają prawne formalności zmierzające do finalizacji procesu, zgodnie ze stosownymi wymogami. W Polsce marki Logona i Sante są dostępne w drogeriach internetowych specjalizujących się w kosmetykach naturalnych. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 19:26