StoryEditor
Producenci
27.04.2020 00:00

L’Oréal przewiduje boom na salony fryzjerskie po odmrożeniu gospodarki

Zdaniem koncernu L’Oréal na rynku profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów nastąpi duży wzrost sprzedaży po zniesieniu restrykcji. 

Podczas gdy na działy produktów luksusowych i kosmetyków profesjonalnych w firmie wpłynął okres izolacji i zamknięcia gospodarki, Prezes francuskiego giganta Jean-Paul Agon podkreślił, że widoczna jest chęć kobiet do zadbania o kondycję włosów.  - Ta frustracja stworzy silny trend zwrócenia się do salonów fryzjerskich – stwierdził.

Jean-Paul Agon wskazuje na nieuchronne podążenie klientów do salonów fryzjerskich, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie, gdy ograniczenia ich funkcjonowania zostaną zniesione. Uważa też, że jego firma bez wątpienia odbije się na tych rynkach, podobnie jak nastąpiło odbicie sprzedaży kosmetyków w Chinach jako punkt odniesienia dla innych rynków na całym świecie.

- Myślę, że produkty pielęgnacyjne wzrosną gwałtownie po kryzysie, ponieważ ludzie jeszcze bardziej zdadzą sobie sprawę, jak ważne jest dbanie o siebie - powiedział CEO L’Oréala.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.05.2025 13:44
Kourtney Kardashian poszerza ofertę Lemme o nową kategorię: suplement na libido
Lemme

Marka suplementów diety Lemme, założona przez Kourtney Kardashian Barker, wprowadziła na rynek nowy produkt – Lemme Play. To codzienny suplement w formie żelków, który ma wspierać dobrostan seksualny. Premiera nowości wpisuje się w rosnący trend poszerzania oferty wellness o produkty poprawiające jakość życia intymnego.

W składzie Lemme Play znalazły się m.in. kompleks tlenku azotu S7, buzdyganek naziemny (znany również jako „Horny Goat Weed”) oraz korzeń maca – składniki powszechnie wykorzystywane w suplementach wspierających krążenie krwi, nastrój oraz libido. Produkt stanowi kolejne rozszerzenie funkcjonalnej linii marki, która już wcześniej wprowadziła suplementy na sen, trawienie i koncentrację.

Wprowadzenie Lemme Play odzwierciedla rosnące zainteresowanie tematyką zdrowia seksualnego w ramach codziennej profilaktyki i pielęgnacji ciała. Wraz z postępującym odtabuizowaniem tej kategorii, coraz więcej marek traktuje ją jako integralny element holistycznego podejścia do zdrowia psychicznego i fizycznego.

Rynek suplementów wspierających zdrowie seksualne zyskuje na znaczeniu zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i globalnie. Według danych Global Market Insights, wartość globalnego rynku suplementów wspomagających libido przekroczyła 2,4 mld USD w 2023 roku i prognozuje się jej dalszy wzrost w nadchodzących latach.

image
Unsplash

Globalny rynek produktów z kategorii sexual wellness, obejmujący suplementy diety, urządzenia intymne oraz kosmetyki, odnotowuje dynamiczny wzrost. Według danych Transparency Market Research, wartość tego sektora wyniosła 32,9 miliarda dolarów w 2023 roku, a prognozy wskazują na osiągnięcie 65,1 miliarda dolarów do 2034 roku.  W Stanach Zjednoczonych rynek ten również rośnie – z 11 miliardów dolarów w 2022 roku do prognozowanych 20 miliardów dolarów w 2030 roku.

Wzrost ten napędzany jest przez rosnącą akceptację społeczną tematów związanych z dobrostanem seksualnym, szczególnie wśród kobiet. Coraz więcej marek inwestuje w produkty wspierające zdrowie intymne, co prowadzi do destygmatyzacji tej kategorii i integracji z szerszym rynkiem wellness. Jednakże, mimo postępów, branża nadal napotyka na przeszkody, takie jak ograniczenia w reklamie na platformach cyfrowych. Badania Center for Intimacy Justice wykazały, że w 2025 roku Google odrzucił 66 proc. reklam dotyczących zdrowia seksualnego kobiet, TikTok 48 proc., a Meta aż 84 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
13.05.2025 12:58
Chanel nawiązuje współpracę z indyjskim detalistą Nykaa
Nykaa sprzedaje produkty kosmetyczne za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej i ok. 100 sklepów stacjonarnychShutterstock

Chanel, globalny producent kosmetyków i perfum premium, nawiązał współpracę z indyjską firmą Nykaa, aby wzmocnić swoją markę na tamtejszym rynku.

Nykaa sprzedaje produkty kosmetyczne, prozdrowotne i fashion za pośrednictwem własnej strony internetowej, aplikacji mobilnej i ponad 100 sklepów stacjonarnych. Dzięki nawiązaniu tej współpracy perfumy i kosmetyki Chanel będą dostępne w wybranych sklepach Nykaa Luxe, aplikacji Nykaa i sklepie online. 

Do końca 2025 roku Chanel chce sukcesywnie rozszerzać swoją ekspansję w detalu do ponad dziesięciu sklepów Nykaa Luxe w całym kraju.

Opierając się na fundamencie, położonym przez naszą sieć butików z perfumami i kosmetykami, a także platformę e-commerce Chanel India, partnerstwo z Nykaa stanowi potężną synergię naszych wspólnych wartości. Ta współpraca inspiruje nas do rozwijania jeszcze szerszej oferty naszych perfum i kosmetyków w Indiach – ocenia Amit Goyal, dyrektor zarządzający Chanel India.

Jako Nykaa jesteśmy niezmiernie dumni z tego partnerstwa, dającego po raz pierwszy możliwość wprowadzenia oferty Chanel Fragrance & Beauty w Indiach w luksusowych sklepach kosmetycznych Nykaa, a także online. Wczesne rozpoznanie przez Chanel potencjału rynku w Indiach w dużym stopniu przyczyni się do tworzenia i rozwoju segmentu luksusowego w nadchodzących dekadach – komentuje Anchit Nayar, dyrektor wykonawczy i CEO w Nykaa Beauty.

Obecnie w Indiach Chanel posiada siedem butików, a ponadto trzy sklepy na lotniskach oraz dedykowany dedykowany portal e-commerce.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. maj 2025 20:29