StoryEditor
Producenci
23.03.2020 00:00

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wspiera szpitale

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wesprze szpitale w całej Polsce swoimi kosmetykami. W tym tygodniu trafią one do 80 szpitali, ta liczba ma się jednak zwiększyć. Firma dołączyła także do akcji „Jesteśmy razem. Pomagamy”, którą zainicjowali polscy przedsiębiorcy i w  ramach której wspierają placówki służby zdrowia, osoby poszkodowane skutkami pandemii oraz organizacje pozarządowe. Henryk Orfinger, wiceprezes Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris jest wiceprzewodniczącym rady akcji.

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wesprze  szpitale i personel medyczny w całej Polsce.

–  W sytuacji, z którą przyszło nam się zmierzyć, najważniejsza jest współpraca oraz wzajemna pomoc. Chcemy w ramach każdej z naszych marek dołożyć swoją cegiełkę i wspomóc tych, którzy każdego dnia walczą o życie i zdrowie wielu ludzi. Nasz zespół przedstawicieli medycznych będzie przekazywał kosmetyki, aby wesprzeć w obecnym, niezwykle trudnym okresie osoby, które na co dzień mierzą się z problemem koronawirusa na pierwszej linii frontu, czyli personel medyczny na oddziałach szpitalnych. W ramach naszej akcji przekażemy kilka tysięcy sztuk kremów do dłoni m.in. dla lekarzy, oddziałowych, pielęgniarek. Pielęgnacja jest niezbędna przy ciągłym stosowaniu intensywnej dezynfekcji – informuje Joanna Łodygowska, szef działu komunikacji Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.

Dodatkowo polska firma  wspiera także oddziały pediatrii, neonatologii i dermatologii przekazując dla ich pacjentów emolienty, tak aby ci, którzy obecnie często pozbawieni są możliwości kontaktu ze światem zewnętrznym mieli dostęp do preparatów do oczyszczania i pielęgnacji skóry. Wsparcie to trafi w tym tygodniu do kilkudziesięciu szpitali w całej Polsce. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris dołączyło również do akcji „Jesteśmy razem. Pomagamy”, którą zainicjowali polscy przedsiębiorcy i w  ramach której wspierają placówki służby zdrowia, osoby poszkodowane skutkami pandemii oraz organizacje pozarządowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 14:35
Kosmetyczne imperium Kate Moss upada po niespełna trzech latach działalności
Kosmetyki Cosmoss od Kate Moss zadebiutowały na rynku w 2022 r.Shutterstock

Marka Cosmoss, założona przez supermodelkę Kate Moss, wystartowała we wrześniu 2022 r. z bardzo kameralnym portfolio: łącznie sześć produktów – trzy preparaty do pielęgnacji skóry, dwie mieszanki ziołowych herbat oraz jedną mgiełkę zapachową Sacred Mist. Projekt powstał przy wsparciu przyjaciół Moss: dietetyczki Rose Ferguson i homeopatki Victorii Young, a od początku celował w segment premium.

Ceny należały do najwyższych w swojej kategorii: za pojedynczy kosmetyk do pielęgnacji trzeba było zapłacić do 105 funtów, a za 100-ml flakon Sacred Mist – 120 funtów. Dla porównania, średnia cena kremu do twarzy w brytyjskich drogeriach sieciowych wynosi dziś około 20 funtów, co oznaczało pięcio- lub sześciokrotną różnicę.

Choć początkowe zainteresowanie było spore, sygnały ostrzegawcze pojawiły się już w 2024 r. W ciągu ostatnich kilku tygodni oficjalna strona internetowa marki przestała działać, a użytkownicy zgłaszali trudności z zakupem. Ostatni wpis w mediach społecznościowych został opublikowany 18 tygodni temu, co ograniczyło kontakt z odbiorcami i podkopało wiarygodność brandu.

W czerwcu 2025 r. powołano oficjalnych likwidatorów, a Cosmoss weszła w stan dobrowolnej likwidacji – zaledwie 33 miesiące po premierze. Eksperci wskazują, że marka zderzyła się z wyjątkowo konkurencyjnym rynkiem wellness oraz presją kosztów życia, która ograniczyła popyt na drogie kosmetyki. Z wysoką ceną i wąską dystrybucją trudno było zbudować masową skalę; jedynie zapach Sacred Mist zdołał zgromadzić lojalną, lecz niewielką grupę fanów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 13:31
W ich butach walczył Bruce Lee, a teraz – zadebiutują z perfumami
Onitsuka Tiger mat.pras.

Kultowajapońska marka Onitsuka Tiger wprowadzi na rynek jesienią swoją pierwszą kolekcję czterech perfum. Ich twórcą będzie ceniony perfumarz Mark Buxton. Informację podano przy okazji otwarcia nowego, flagowego butiku na paryskich Polach Elizejskich.

Kultowa marka (najbardziej kojarzona z modelem obuwia sportowego, spopularyzowanym przez Bruce’a Lee w “Wejściu smoka”, a później – w wersji zółtej – przez Umę Thurman w “Kill Bill”), prezentuje swoje pierwsze perfumy. Zgodnie z zasadami japońskiego minimalizmu i prostoty, nazwy poszczególnych kompozycji to Onitsuka Tiger One, Two, Three i Four.

Kolekcja ma swoje hasło przewodnie „Wearing Quiet Radiance”. Twórcą kompozycji zapachowych jest ceniony perfumiarz Mark Buxton.

Kreacje Buxtona dla Onitsuka Tiger są opisywane jako „odważne i śmiałe”. Brytyjczyk ma w swoim portfolio blisko 180 kompozycji, wykreowanych dla takich marek jak Burberry, Comme des Garcons, House of Sillage, Le Labo, posiada też własną markę niszową (Mark Buxton).

Cały proces tworzenia zapachów dla Onitsuka Tiger – od doboru składników, ekstrakcję, po mieszanie i butelkowanie – odbywa się wyłącznie w Grasse w Prowansji, znanej w świecie stolicy perfum.

Cztery zapachy Onitsuka Tiger zostaną wprowadzone na rynek jesienią tego roku. Wiadomo, że będą zamknięte w żółtych flakonach, w charakterystycznym dla marki kolorze.

image
Onitsuka Tiger mat.pras.

Także wokół żółtego koloru zaaranżowany został 2-poziomowy butik marki, otwarty na prestiżowych Polach Elizejskich. W sklepie dostępna jest kolekcja fashion Onitsuka Tiger, w tym odzież jeansowa Denivita i obuwie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2025 03:40