StoryEditor
Producenci
12.12.2022 00:00

Linia serum do twarzy Skincyclopedia od Milton CDI ze srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2022

Skincylopedia to nowa międzynarodowa marka profesjonalnych serum i kremów pod oczy z najwyższą możliwą zawartością składników aktywnych.

To co wyróżnia markę Skincyclopedia spośród innych to najwyższa zawartość składników aktywnych, niezawodność gwarantowana przez  formuły testowane dermatologicznie i klinicznie, uproszczona nawigacja po produktach umożliwająca konsumentom łatwy dobór najlepszego dla siebie produktu oraz informacja o zawartości procentowej aktywnego składnika na każdym opakowaniu.

Skincylopedia wierzy, że każda kobieta i mężczyzna zasługują na piękną, zadbaną i zdrowo wyglądającą skórę. Nie ma takiego problemu skóry którego nie rozwiązałoby użycie któregoś z proponowanych przez markę produktów. Oferuje ona najlepsze na rynku serum w cenie 48,90 zł.

– Serum jest najszybciej rosnącą kategorią do pielęgnacji twarzy. Użycie go przed kremem na dzień i na noc powoli staje się naszą rutyną pielęgnacyjną i bardzo, bardzo mnie to cieszy – mówi Aneta Olędzka, prezes Milton CDI, wyłącznego dystrybutora marki Skincyclopedia w Polsce.

Dodaje, że konsumenci coraz bardziej świadomie decydują się na wybór serum, które ma zadanie specjalne. Po serum oczekują czegoś więcej niż po zwykłym kremie do twarzy. Tym bardziej, że z reguły kosztują o wiele więcej niż krem. Jednak, wybierając serum, muszą sobie zadać pytanie: jaki jest mój problem? Jaka jest moja cera i czego oczekuję? Dzięki marce Skincyclopedia łatwo wybiorą serum dla siebie, bo na każdym produkcie jest jasna instrukcja.

Na wszystkich opakowaniach znajdziemy też informację, ile procent danego składnika aktywnego zawiera dane serum. Te wartości nie będą zaskoczeniem, jeśli uświadomimy sobie, że Skincyclopedia jest marką profesjonalną. Ma więc jedne z najwyższych, dopuszczalnych zawartości składników aktywnych.

Marka Skincyclopedia to marka firmy Camco, jednego z największych producentów kosmetycznych w Bułgarii . Posiada on swoje laboratoria badawcze i produkuje serum dla największych światowych marek.

– Skincyclopedia cały czas się rozwija, wprowadzając nowe produkty do pielęgnacji twarzy. Już na początku roku zaskoczymy naszych klientów innowacyjnymi nowościami. Zachęcamy wszystkich kupców i category managerów do kontaktu, gwarantując najwyższe możliwe marże i wzrost kategorii – podsumowuje Aneta Olędzka.  

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. grudzień 2025 23:35