Marka Lirene wprowadziła serię kosmetyków Jestem Eco nawiązujących do idei less waste. W linii znalazły się trzy kremy dopasowane do potrzeb różnych rodzajów skóry oraz uzupełniające serum olejkowe i odżywka.
Kosmetyki wyprodukowane są ze składników aktywnych, pochodzących z pędów, kiełków i pąków roślin. Zostały zamknięte w innowacyjnych, wymiennych wkładach dopasowanych do słoiczka. Słoiczek i wkład w 100 proc. podlegają recyklingowi. Kartonik wykonany jest natomiast w 90 proc. z makulatury.
Celem prowadzonej przez markę Lirene kampanii jest budowanie świadomości o linii ekologicznych kosmetyków Lirene Jestem Eco. W ramach prowadzonych działań promocyjnych marka Lirene zorganizowała konkurs z nagrodami.
Konkursowi towarzyszą działania z zakresu influencer marketingu, a także kampania mediowa obejmująca działania wizerunkowe oraz sprzedażowe. Na stronie konkursu umieszczono także ekokalkulator, który liczy ile plastiku można zaoszczędzić, wybierając kremy z wymiennymi wkładami.

