
Dział Beauty & Personal Care powiększył się o 3,3 proc., wzmocniony przez nowe formaty kosmetyków oczyszczających, w tym bomby kąpielowe Dove i pieniące się mydła do rąk.
Całkowita sprzedaż firmy wzrosła o 3,3 proc., nieco skromniej niż prognozowane przez analityków. 3,7 proc.
Tymczasem pielęgnacja włosów odnotowała jedynie niewielki wzrost, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, z kolei pielęgnacja skóry była sukcesem dzięki trendom na rynku, takim jak krem Pond InstaBright Glow.
- Zapewniliśmy stały wzrost w ramach naszej oferty na rok 2019, który napędziły nasze rynki wschodzące. Przyspieszenie wzrostu pozostaje naszym głównym priorytetem i nadal rozwijamy nasze portfolio oraz poszukujemy szybkiego kanału wzrostu i nowych możliwości geograficznych, a także zajmujemy się tymi punktami, w których wzrost nie spełnia naszych aspiracji - skomentował Alan Jope, dyrektor generalny Unilever.