StoryEditor
Producenci
11.10.2023 17:06

LVMH z dobrymi wynikami w trzecim kwartale. Dior rządzi

Najnowszy zapach z kolekcji Diora, prezentacja w warszawskiej Galerii Mokotów, związana z wprowadzeniem produktu na rynek / wiadomoscikosmetyczne.pl
LVMH opublikował wyniki finansowe za III kwartał 2023 r. Wiodąca na świecie grupa produktów luksusowych ma powody do zadowolenia. Wzrosty w segmencie Perfumes & Cosmetics były napędzane głównie dzięki bestsellerowym perfumom i nowościom Diora.

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – francuski koncern specjalizujący się w produktach luksusowych – podał dane za III kwartał 2023 r. Firma odnotowała organiczny wzrost przychodów o 14  proc. w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 r. w porównaniu z tym samym okresem 2022 r. Wszystkie grupy biznesowe osiągnęły w tym okresie trwały organiczny wzrost przychodów, z wyjątkiem Wines & Spirits. Po uwzględnieniu ujemnego 4 proc. wpływu kursu walutowego przychody Grupy wzrosły o 10 proc. Europa, Japonia i reszta Azji osiągnęły dwucyfrowy wzrost organiczny. W trzecim kwartale organiczny wzrost przychodów wyniósł 9 proc.

Grupa biznesowa Perfumes & Cosmetics osiągnęła organiczny wzrost przychodów o 12 proc. w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 r., napędzana innowacjami  utrzymała swoją wysoce selektywną strategię dystrybucji.

Marka Christian Dior – jak podaje koncern – osiągnęła niezwykłe wyniki, umacniając swoją przewagę na kluczowych rynkach. Zapachy odnotowały znaczny wzrost, co było spowodowane sukcesem damskich zapachów Miss Dior i J‘adore – który został wzbogacony najnowszym dziełem Francisa Kurkdjiana, L‘Or de J‘adore – oraz ciągłym światowym sukcesem Sauvage.

Do sukcesu przyczyniły się również Dior Addict w makijażu i Prestige w pielęgnacji skóry. Marka Guerlain nadal się rozwijała, napędzana w szczególności popularnymi zapachami Aqua Allegoria i kolekcją zapachów premium l‘Art et la Matière, a także – jak czytamy – doskonałą reakcją rynku na kosmetyki do makijażu Terracotta Le Teint.  Zapachy Givechy utrzymały swoją pozycję.

Rozwój marki Benefit był napędzany udanym wprowadzeniem na rynek nowego tuszu do rzęs Fan Fest i popularnością linii Pore Care.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 23:06