StoryEditor
Producenci
18.09.2023 15:35

Maciej Kaniowski z Avon w gronie 30 światowych liderów łańcucha dostaw

Maciej Kaniowski, chief supply chain officer w Avonmat. prasowe
Maciej Kaniowski, chief supply chain officer w Avon znalazł się w gronie 30 topowych liderów łańcucha dostaw w międzynarodowym konkursie Leaders in Supply Chain Awards 2023, zorganizowanym przez Alcott Global. Jury doceniło jego wkład w transformację Avon w kierunku innowacyjnej oraz zrównoważonej firmy, a takze jego umiejętności przywódcze oraz tworzenie efektywnych, zmotywowanych, współpracujących ze sobą zespołów.

Maciej Kaniowski, chief supply chain officer w Avon znalazł się w gronie Top 30 Leaders in Supply Chain Awards 2023 w międzynarodowym konkursie Leaders in Supply Chain Awards. Celem tego konkursu jest uhonorowanie osiągnięć liderów łańcucha dostaw na całym świecie oraz ich roli w optymalizacji oraz digitalizacji procesów operacyjnych, we wdrażaniu rozwiązań przyjaznych dla środowiska – zwłaszcza tych nakierowanych na dekarbonizację, a także w tworzeniu przyjaznych, inkluzywnych środowisk pracy.

W tegorocznej edycji konkursu Leaders in Supply Chain Awards do nagrody nominowanych zostało 228 osób – przedstawicieli kadry kierowniczej, odpowiedzialnych za rozwój łańcucha dostaw, z 206 globalnych przedsiębiorstw o przychodach przekraczających 0,5 mld dolarów. Ranking 30 wyłonionych spośród nich topowych liderów został ustalony w 75 procentach na podstawie oceny zgłoszeń, dokonanej przez profesjonalne jury.

Zgłoszenia obejmowały nie tylko prezentację sylwetek poszczególnych osób, ale także przygotowane przez nich studia przypadku. Celem dołączenia case studies było dostarczenie inspiracji i wskazówek szerokiej społeczności ekspertów w zakresie łańcucha dostaw oraz katalizowanie innowacji w tym obszarze. Ocenie jury podlegały: doświadczenie, umiejętności przywódcze i osiągnięcia w zakresie wyników biznesowych, postępu technologicznego oraz zrównoważonego rozwoju. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.09.2023 16:01

Anna Wasilewska, Orientana: Zwiększamy inwestycje w e-commerce

Anna Wasilewska, współwłaścicielka i prezes OrientanaOrientana
Orientana zwiększa inwestycje w e-commerce i zasięg na rynkach zagranicznych poprzez wchodzenie na nowe platformy sprzedażowe. Ostatnią inwestycją jest współpraca z platformą Modivo.

Orientana, polska firma kosmetyczna specjalizująca się w kosmetykach naturalnych bazujących na składnikach azjatyckich coraz więcej inwestuje w kanał e-commerce.

Od czasu pandemii zdecydowanie zwiększyliśmy inwestycje w e-commerce i bardzo prężnie rozwijamy się w tym zakresie. Działamy nie tylko na rynku polskim, ale również na platformach zagranicznych takich jak Amazon, Zalando, czy Notino. Obserwujemy stałe i spore wzrosty rok do roku. Wdrażamy szereg innowacji i automatyzacji w naszym firmowym sklepie internetowym oraz komunikacji z klientami. Wspieramy w zakresie e-commerce partnerów handlowych Orientana – duże drogerie sieciowe, apteki, czy wiodące drogerie internetowe

 – mówi Anna Wasilewska, właścicielka i prezes firmy Orientana.

Jak mówi, marka ma najsilniejszą pozycję na Amazonie, gdzie działają jej sklepy i notują wzrosty rok do roku.

Mogę także pochwalić się, że Amazon wyróżnił nas w programie promującym wyjątkowo ciekawe koncepty i potencjałowe marki, a tym samym Orientana znalazła się w Amazon Launchpad. Rozwijamy się także wraz z platformą Notino na 8 rynkach zagranicznych. Nowy projekt do którego zostaliśmy zaproszeni w ramach rozwijania kategorii beauty to Modivo. Sądzę, że ta platforma ma ogromny potencjał

– dodaje prezes Orientany.

Od ponad roku Orientana jest także obecna w wybranych drogeriach i sklepie internetowym potentata hiszpańskiego rynku kosmetycznego – Druni. Ostatnio kosmetyki firmy zostały także wprowadzone do e-sklepów Hebe na Słowacji oraz w Czechach.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.09.2023 11:11

PZ Cussons ogłosiło wstępne wyniki za rok 2023. To trzeci rok porównywalnego wzrostu przychodów

PZ Cussons
PZ Cussons ogłosiło wstępne wyniki za rok 2023. Producent takich marek jak Carex, Imperial Leather i Original Source ogłosił, że odnotował trzeci rok porównywalnego wzrostu przychodów i poczynił dalsze strategiczne postępy pomimo wymagającego środowiska rynkowego.

PZ Cussons ogłosiło wstępne wyniki za rok 2023, podkreślając trzeci z rzędu rok wzrostu porównywalnych przychodów i postępy w strategii, mimo trudnych warunków rynkowych. Przychody porównywalne wzrosły o 6,1 proc. w porównaniu rocznym, osiągając 656,3 mln funtów, głównie dzięki aktywom Child‘s Farm. Zysk przed opodatkowaniem wzrósł o 12,6 proc. do 74,1 mln funtów. Firma spodziewa się kontynuacji wzrostu przychodów w roku finansowym 2024.

Ciągły wzrost rentownych przychodów w Nigerii przyczynił się do wzrostu skorygowanego zysku brutto Grupy o 12,6 proc., ale wpływ wynikającego z tego obciążenia podatkowego i zwiększonych udziałów niekontrolujących doprowadził do skorygowanego spadku wskaźnika zysk-na-akcję o 10,7 proc.

PZ Cussons plc jest przewodnim brytyjskim producentem artykułów higieny osobistej i towarów konsumpcyjnych. Działa na całym świecie, zwłaszcza w krajach Afryki i Wspólnoty Narodów Zjednoczonych, jednak część marek jest dystrybuowana w innych krajach; w Polsce suckesy odniosła marka Original Source, dostępna między innymi w sklepach sieci Rossmann, Topaz, Drogeriach Natura. Spółka jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych i wchodzi w skład indeksu FTSE 250.

Czytaj także: PZ Cussons kupił brytyjską markę pielęgnacyjną dla dzieci Childs Farm

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. wrzesień 2023 00:07