StoryEditor
Producenci
20.12.2023 12:19

Madonna wprowadza na rynek nową linię makijażową na cześć trasy Celebration Tour

Nowa kolekcja kosmetyków Madonny ma być formą merchadisingu jej trasy koncertowej. / Wiadomości Kosmetyczne
Madonna połączyła siły z Jarrodem Blandino, aby stworzyć limitowaną kolekcję, której sprzedaż zbiegnie się z jej trasą koncertową Celebration Tour. Kolekcja zostanie zaprezentowana tej zimy wraz z rozpoczęciem północnoamerykańskiej części trasy.

Seria obejmuje matową czerwoną szminkę, błyszczyk dający efekt wypełnienia ust, rozświetlacz i kompaktowe lusterko powiększające; wszystkie kosmetyki będą produkowane w małych partiach i pakowane w metalowe pudełka inspirowane krycyfiksami.

Jerrod Blandino, współzałożyciel firmy Toy Box, powiedział:

Stworzenie linii światowej klasy kosmetyków wraz z moją przyjaciółką Madonną na jej docenioną przez krytyków trasę Celebration Tour było jednym z najbardziej wyjątkowych i kreatywnych doświadczeń w mojej karierze. Wahając się między przyjacielem a fanem, postanowiłem uchwycić kultowe piękno i energię M z ostatnich czterdziestu lat.

image

Tekturowa zawieszka promująca kolekcję.

Madonna Official Store
Madonna i jej przyjaciel Jerrod Blandino (weteran branży kosmetycznej i założyciel Too Faced & Polite Society) współpracowali przy tworzeniu tej ekskluzywnej limitowanej kolekcji kosmetyków inspirowanej niektórymi z najbardziej kultowych stylizacji Madonny z jej tras koncertowych prowadzonych przez ostatnie cztery dekady.

Madonna, ikona popkultury, znana jest nie tylko jako artystka muzyczna, ale także jako przedsiębiorczyni w branży kosmetycznej. Pod swoim nazwiskiem stworzyła serię produktów kosmetycznych, które cieszyły się dużą popularnością.

Jednym z najbardziej znanych produktów kosmetycznych jest seria wód perfumowanych i toaletowych, które Madonna wprowadziła na rynek. Jej zapachy, takie jak "Truth or Dare" i "Truth or Dare by Madonna Nude," zdobyły uznanie zarówno fanów, jak i krytyków, a artystka ma ich na koncie łącznie ponad 12, z czego część w ramach współprac z innymi brandami. Do tej pory piosenkarka współpracowała z markami takimi jak Too Faced, MAC czy Direct Cosmetics.

Czytaj także: Nowy zapach w linii Fantasy od Britney Spears, Jungle, podbija sieć

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.04.2025 15:51
Coty ogłasza globalne cięcia etatów – 700 miejsc pracy do likwidacji
Firma, która ma w portfolio między innymi Bourjois, Hugo Boss i Kylie Cosmetics, zapowiedziała redukcje zasobów ludzkich.Coty

24 kwietnia firma Coty poinformowała o planowanym zwolnieniu 700 pracowników na całym świecie. Decyzja ta jest częścią trwającej od 2020 roku transformacji strategicznej pod nazwą „All-in to Win”, której celem jest poprawa rentowności i uproszczenie struktur operacyjnych. Choć nie wskazano, które stanowiska zostaną objęte redukcją, Coty zadeklarowało, że przestrzegać będzie wszystkich wymaganych przepisów prawnych wobec osób dotkniętych zmianami.

Koszty związane z najnowszym etapem restrukturyzacji wyniosą 80 mln dolarów w formie jednorazowej płatności gotówkowej. Mimo tego wydatku, firma oczekuje rocznych oszczędności w wysokości 130 mln dolarów przed opodatkowaniem – w tym 80 mln dolarów już w 2026 roku oraz 50 mln dolarów w 2027. Dodatkowo, w ramach programu produktywności, Coty planuje wygenerować 120 mln dolarów oszczędności w łańcuchu dostaw i obszarze zakupów w 2025 roku.

Transformacja Coty opiera się na czterech filarach. Należy do nich uproszczenie struktury organizacyjnej w kluczowych regionach operacyjnych, co ma ograniczyć dublowanie funkcji i zwiększyć efektywność działania. Firma planuje również scentralizowanie funkcji wsparcia w celu ich lepszego dopasowania do nowych struktur regionalnych. Trzecim elementem jest skoncentrowanie zasobów na mniejszej liczbie inicjatyw innowacyjnych, które mają przynieść większy wpływ rynkowy.

Czwarty filar reformy zakłada optymalizację wydatków poprzez strukturalne ograniczenie kosztów stałych niezwiązanych z zatrudnieniem. Dyrektor generalna Coty, Sue Nabi, podkreśliła, że nadrzędnym celem programu „All-in to Win” jest stworzenie bardziej odpornej i rentownej organizacji, zdolnej do trwałego wzrostu i dalszych inwestycji w rozwój marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.04.2025 13:41
Kiril Marinov, Henkel: Stawiamy na gospodarkę obiegu zamkniętego
Henkel Polska na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.Henkel Polska

Podczas 17. Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach Kiril Marinov, dyrektor zarządzający Henkel Consumer Brands, wziął udział w panelu poświęconym gospodarce obiegu zamkniętego. Dyskusja skupiła się na wpływie nadchodzących regulacji unijnych na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Eksperci podkreślali konieczność traktowania odpadów jako cennych zasobów, projektowania procesów produkcyjnych z myślą o cyrkularności oraz minimalizowania powstawania odpadów.

Podczas panelu Kiril Marinov przedstawił konkretne działania, które Henkel podejmuje w odpowiedzi na nadchodzące rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR). W ubiegłym roku 26 proc. plastiku użytego w opakowaniach Henkel pochodziło z recyklingu, a w 2025 roku firma planuje osiągnąć poziom 30 proc. Tym samym Henkel wyprzedzi o pięć lat regulacje unijne, które będą obowiązywać dopiero od 2030 roku.

W kontekście cyrkularności Polska wypada korzystnie na tle średniej światowej. Jak zaznaczył Kiril Marinov, poziom ponownego wykorzystania materiałów w Polsce wynosi 10,2 proc., podczas gdy średnia światowa to 8,6 proc.. Ekspert podkreślił, że nasz kraj ma potencjał, by stać się jednym z liderów gospodarki obiegu zamkniętego w Europie, na wzór Holandii, gdzie recykling materiałów osiągnął poziom 25 proc.

Transformacja opakowań w Henklu obejmuje całe portfolio produktów. Obecnie 91 proc. opakowań firmy nadaje się do ponownego użycia lub recyklingu, a celem na 2025 rok jest osiągnięcie 100 proc. Henkel zmniejszył także wykorzystanie surowców ropopochodnych o 35 proc. i dąży do dalszej redukcji o połowę. Dodatkowo wszystkie europejskie zakłady produkcyjne Henkla osiągnęły neutralność pod względem emisji CO₂.

Jeszcze kilka lat temu butelki płynu do prania [Persil] były wykonywane z przezroczystego materiału, a konsumenci mogli zobaczyć, jak produkt wygląda wewnątrz opakowania. Od dwóch lat stosujemy polietylen o wysokiej gęstości, włączając w proces produkcyjny 50 proc. recyklowanego plastiku. [...] Obecnie butelki są białe, ze względu na brak możliwości znalezienia na rynku wysoce przezroczystego materiału dla recyklowanego polietylenu. Zdecydowaliśmy się na ten kompromis, stawiając zrównoważony rozwój ponad dotychczasowy wygląd produktu

wytłumaczył Kiril Marinov.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2025 05:38