StoryEditor
Producenci
02.10.2024 11:11

Maffashion i Natalia Kukulska łączą siły w kampanii Garnier promującej płyn micelarny

Maffashion i Natalia Kukulska to twarze najnowszej kampanii płynu micelarnego Garnier, który od lat cieszy się ogromną popularnością w Polsce. Kampania ta jest wyjątkowa, gdyż po raz pierwszy marka Garnier stawia na lokalnych ambasadorów, by promować swój numer jeden wśród kosmetyków oczyszczających.

Według danych NielsenIQ, płyn micelarny Garnier jest liderem w segmencie produktów do oczyszczania twarzy, co potwierdza jego dominującą pozycję na polskim rynku. To właśnie ten kosmetyk, z charakterystyczną różową zakrętką, wybrały bohaterki kampanii. Maffashion, ikona mediów społecznościowych, oraz Natalia Kukulska, uznana artystka muzyczna, reprezentują różne pokolenia, ale obie podkreślają, że produkt ten jest niezawodny w codziennej pielęgnacji.

Długoterminowa współpraca potrwa do końca 2025 roku, a kampania rozpoczyna się od intensywnych działań promocyjnych w październiku i listopadzie, zarówno w mediach społecznościowych, jak i punktach sprzedaży. Reżyserem kampanii jest Paweł Księżopolski, znany z globalnych projektów reklamowych, który został nagrodzony na Festiwalu Reklamy w Cannes. Produkcja była realizowana przez VML Poland, a agencja Enyo koordynowała proces współpracy z celebrytkami.

Różowy płyn micelarny Garnier to produkt dostępny w szerokiej dystrybucji, między innymi w sieciach Rossmann i Hebe, w cenie sugerowanej 21,99 zł za 400 ml.

Różowy Płyn Micelarny 3w1 od Garnier to kultowy już produkt do pielęgnacji milionów kobiet. Dlatego pierwsza lokalna komunikacja płynu micelarnego numer #1 w Polsce to odzwierciedlenie realnych insightów konsumenckich, wypowiedzianych głosem równie ikonicznych Polek, które z różnych powodów sięgają po nasz płyn na co dzień. I właśnie na tych codziennych wyborach, oparta jest nasza kampania

powiedziała Karolina Zielińska, brand managerka Garnier Skin Care HUB Poland & Baltics.

Czytaj także: Marlena Sojka i Kuba Norek ambasadorami Garnier Pure Active

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogeria roku
04.10.2024 12:39
Nagrody Drogeria Roku 2024 oraz badanie rynku kosmetycznego Mobile Institute i Wiadomości Kosmetycznych. Wyniki na Forum Branży Kosmetycznej 2024
Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku 2023. Na zdjęciu Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute i odbierający statuetkę Drogeria Roku Wojciech Dyja, Dyrektor Operacyjny, Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacjafot. Shootit

Drogeria Roku 2024 i badanie rynku kosmetycznego oraz kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce – ich wyniki poznamy już na Forum Branży Kosmetycznej 2024 października. Oba badania konsumenckie, na zlecenie i we współpracy z redakcją Wiadomości Kosmetycznych, prowadzi firma badawcza Mobile Institute.

Drogeria Roku – to wyjątkowy ranking wskazujący najlepsze sieci drogeryjne i perfumeryjne oraz e-drogerie działające na polskim rynku. Redakcja Wiadomości Kosmetycznych prowadzi go od kilkunastu lat, a statuetką Drogerii Roku mogą pochwalić się czołowi retailerzy działający w biznesie kosmetycznym.

Od ubiegłego roku formuła rankingu została zmieniona. Oddaliśmy głos konsumentom i to oni, a nie jak wcześniej – producenci kosmetyków – wybierają swoje ulubione drogerie i perfumerie oraz sklepy internetowe kupujące kosmetyki. Prowadząc projekt podjęliśmy współpracę z firmą badawczą Mobile Institute, która korzystając ze swojej bazy badawczej i narzędzi, przeprowadza badanie na nasze zlecenie na reprezentatywnej próbie respondentów (internautów).

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2023. Tak wybrali konsumenci!

– W tym roku po raz drugi mamy przyjemność realizować badanie konsumenckie, na podstawie którego wyłaniane są najlepsze drogerie i e-drogerie na rynku. Opinie, insighty i oceny zebraliśmy w tej edycji konkursu od ponad 1600 internautów – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute. 

– Badani oceniali znane im drogerie i e-drogerie w kilkunastu kategoriach, między innymi pod kątem asortymentu, jakości obsługi, podążania za trendami, oferowania nowoczesnych rozwiązań zakupowych, ale i – coraz ważniejszej – społecznej odpowiedzialności biznesu. I zarówno w przypadku drogerii, jak i e-drogerii mamy w tym roku wyraźnego lidera. Dodatkowo wskazali też miejsca zakupowe, gdzie najchętniej kupują produkty z kategorii Beauty i – nie zdradzając szczegółów, są to nie tylko drogerie – dodaje Katarzyna Czuchaj-Łagód. 

Statuetki Drogeria Roku 2024 rozdamy natomiast w kategoriach Najlepsze sieci drogeryjne i perfumeryjne oraz Najlepsze e-drogerie. Wskażemy również zwycięzcę całego rankingu, który otrzyma statuetkę Best of The Best.

Wyniki tegorocznego rankingu zaskoczyły nas tym, jak bardzo silni liderzy - w porównaniu do ubiegłego roku - wyłonili się w ocenach respondentów i jak małe różnice są między tymi, którzy staną na podium. Wskazuje to wyraźnie, że walka o klienta staje się coraz bardziej zaciekła, zarówno wśród drogerii stacjonarnych jaki w przestrzeni e-commerce. 

Dodatkowo Mobile Institute przeprowadza badanie rynku kosmetycznego oraz kanałów sprzedaży w Polsce, w którym Wiadomości Kosmetyczne są partnerem. Pierwsza edycja badania odbyła się w ubiegłym roku. Wyniki okazały się tak intersujące, że w tym roku projekt znalazł swoją kontynuację. Wyniki badania, podobnie, jak wyniki rankingu Drogeria Roku, poznają uczestnicy Forum Branży Kosmetycznej 2024. Zaprezentujemy je podczas uroczystego rozdania nagród Drogeria Roku 2024 w wieczornej części wydarzenia.

Tak o badaniu opowiada Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute:

–  Konkursowi „Drogeria Roku” towarzyszy już drugi rok z rzędu obszerne badanie rynku kosmetycznego realizowane na internautach. W tym roku ta grupa to ponad 1600 osób.

Jego wyniki – udostępniane co roku uczestnikom Forum Branży Kosmetycznej, gdzie ogłaszane są wyniki rankingu – pozwalają menedżerom w branży śledzić najważniejsze wskaźniki zakupowe i zmiany na rynku beauty, a w szczególności dynamicznym e-beauty, gdzie produkty urodowe kupuje już 83 proc. badanych internautów.

W tym roku wzbogaciliśmy badanie m.in. o persony, strategie zakupowe związane z inflacją, rosnące kategorie produktowe oraz zakupy odpowiedzialne (green commerce) i patriotyzm konsumencki, a także ocenę polskich marek.

Badanie przyniosło wiele ogromnie ciekawych insightów, które właśnie analizujemy, aby zaprezentować je uczestnikom podczas Forum. Jednym z nich jest inny stosunek do zakupów beauty niż pozostałych kategorii, zarówno jeśli chodzi o styl zakupowy (dominuje przyjemnościowy), jak i strategie zakupowe wdrażane przez konsumentów w obliczu wzrostu cen.

Pojawiła dwie też dynamicznie rosnąca kategoria produktów – kosmetyki dla pupili. Kupuje je online już 13 proc. konsumentów. Po dalsze ciekawe wyniki zapraszam serdecznie Państwa na Forum.

12. edycja Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 24 października 2024 r. w hotelu Arche Krakowska. Wydarzenie ma charakter biznesowy. Łączy część konferencyjną – wykłady i debaty – z przestrzenią wystawienniczą i networkingową.

Czytaj więcej: Pokolenie Alfa, zagrożenia i szanse AI, zielona rewolucja w beauty – wyzwania i cele. Forum Branży Kosmetycznej 2024 już 24 października! 

Zobacz: galerię zdjęć z edycji 2023

Uczestnikami FBK są menedżerowie z sektora przemysłu, handlu i usług. Dla reprezentantów handlu –  sklepów, e-sklepów i sieci handlowych –  wstęp na Forum Branży Kosmetycznej jest bezpłatny.

Zarejestruj się: TUTAJ

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.10.2024 12:29
"Emily w Paryżu" w kolejnej współpracy — tym razem z Bath & Body Works
Bath & Body Works

Popularny serial „Emily w Paryżu” coraz mocniej zaznacza swoją obecność w branży kosmetycznej. Współprace z takimi markami, jak Michel Germain Parfums czy Augustinus Bader, które wykorzystały serial jako platformę do promocji swoich produktów, pokazują, jak produkcje telewizyjne mogą wpływać na rynek beauty poprzez kreatywne partnerstwa i product placement. Teraz do tego grona dołącza Bath & Body Works.

Bath & Body Works nawiązał najnowszą współpracę z Paramount Consumer Products, dotyczącą popularnego serialu Netflixa – „Emily w Paryżu”. Kolekcja limitowana, inspirowana paryskim szykiem i nowoczesnymi trendami zapachowymi, obejmuje ponad 50 produktów. Wzornictwo nawiązuje do mody i stylu głównej bohaterki serialu, Emily Cooper, a bogata paleta barw, wzorów i nadruków odzwierciedla odważne podejście do mody, jakie prezentuje serial.

Kolekcja Bath & Body Works x Emily in Paris to szeroka gama produktów, w tym mgiełki zapachowe, żele pod prysznic, kremy do ciała, świece, dyfuzory zapachowe, mydła do rąk oraz płyny do dezynfekcji rąk. Wszystkie produkty mają na celu przenieść fanów serialu do tętniącego życiem świata Emily, dzięki charakterystycznym detalom oraz kontrastowym akcentom czerni i bieli, które są znakiem rozpoznawczym stylu serialu.

Czytaj także: Kilian ma nowego ambasadora: został nim gwiazdor „Emily w Paryżu”, Lucien Laviscount

Jak podkreślił Maurice Cooper, Chief Customer Officer w Bath & Body Works, zapach ma moc przenoszenia nas do innego świata, a współpraca ta pozwala na podniesienie doświadczenia widzów serialu na zupełnie nowy poziom. To kolejna udana współpraca marki, która w 2024 roku wprowadziła również produkty inspirowane serialami „Bridgerton” oraz „Stranger Things”.

Serial „Emily w Paryżu” od samego początku miał silne powiązania z branżą kosmetyczną, głównie dzięki przedstawieniu wątków związanych z francuskimi markami beauty oraz stylowym wizerunkiem głównej bohaterki. W trakcie trwania serialu, Emily współpracowała z prestiżowymi markami kosmetycznymi jako część swojej pracy w agencji marketingowej Savoir, co przyczyniło się do promowania luksusowych produktów pielęgnacyjnych i perfum na ekranie. Perfumeryjny dom Michel Germain Parfums podjął współpracę z Paramount Consumer Products, aby stworzyć kolekcję zapachów inspirowaną serialem „Emily w Paryżu” emitowanym na Netflixie. Z kolei marka Augustinus Bader wykorzystała okazję do promocji, pojawiając się w serialu w ramach product placementu.

Czytaj także: "Emily w Paryżu" łączy siły z Augustinusem Baderem i Michel Germain Parfums w ramach crosspromocji

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. październik 2024 14:42